چاپ سیلک برند sidas

چاپ سیلک برند sidas-چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از روش هایی که برای تبلیغات محصولات شما وجود داشته ، چاپ صنعتی بوده که نسبت به روش های دیگر تبلیغ مانند چاپ تراکت ، نصب بیلبورد ، تبلیغات مجازی و … ماندگاری بیشتری را دارد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی توسط پرسنل کارآزموده ی خود توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید .  این مجموعه قابلیت چاپ بر روی هر جنسی از قطعات مانند چوب ، پلاستیک ، شیشه و … را داشته و می تواند بر روی هر سایزی از محصولات (کوچک ترین تا بزرگ ترین) چاپ انجام دهد . در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر چاپ سیلک برند sidas خواهیم پرداخت .

کیفیت کلی چاپ سیلک برند sidas 

چاپ بر روی محصولات روش های متفاوتی داشته که می توان به چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و … اشاره نمود . هر کدام از این روش ها ، مراحل مختص به خود را دارد و باید با توجه به ابعاد ، سایز ، وجود انحنا  و … روش چاپ روی محصول را انتخاب کرد .انتخاب روش چاپ بر روی محصول بر عهده ی نیرو های متخصص مجموعه چاپ صنعتی انجام می گیرد. پس از انتخاب روش چاپ روی محصول باید رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد . چاپ سیلک برند sidas با استفاده از شابلون های ساخته شده که از جنس فولادی و استیل هستند انجام می گیرد . چاپ سیلک بیشتر بر روی محصولاتی که دارای ابعاد گرد و استوانه ای و یا کاملا مسطح هستند ، انجام می شود  . دستگاه هایی که برای چاپ سیلک بر روی محصولات وجود دارد ، دستگاه های دوار بوده که با چرخش قطعه  توسط دستگاه چاپ روی آن انجام می گردد . چاپ تامپو نیز که یکی از روش های چاپ صنعتی می باشد ، با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه ی ساخته شده برای چاپ روی محصول انجام می گیرد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ طلاکوب برند eye liner نیز مطالعه نمایید .

 

نقش طراحی چاپ سیلک برند sidas 

پس از انتخاب نمودن روش چاپ و رنگ مناسب برای چاپ روی محصول باید به سومین روش که طراحی می باشد ، پرداخته شود . این مرحله یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین مراحل چاپ روی محصول بوده که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد . طراحان چاپ صنعتی می توانند از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوای محصول ، طریقه ی استفاده و … با توجه به درخواست مشتری ، برای طراحی  استفاده نمایند . به دلیل آن که روش و مراحل چاپ بر روی طراحی تاثیر گذار است ، طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل ، به تمامی مراحل چاپ روی محصول نیز آگاهی داشته باشند ، به هر میزانی که در طراحی هر چاپی دقت و ظرافت بیشتری به کار برده شود ، چاپ با کیفیت تری را شاهد خواهیم بود . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ، طراحی چاپ سیلک برند sidas به صورت متقارن انجام شده است . پس از انجام شدن مرحله ی طراحی ، باید طرح مورد نظر شما روی شابلون حکاکی شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت تمامی چاپ های انجام شده را تضمین می نماید .

چاپ سیلک برند sidas-تصویر اول

 

کیفیت رنگ چاپ سیلک برند sidas

پس از اتمام مرحله ی طراحی و ساخت شابلون ، با توجه به سایز و ابعاد محصول شما ، فیکسچر ساخته می شود تا محصول روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های درجه یک و با کیفیت برای چاپ روی محصولات و قطعات استفاده می کند که این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، تابش نور آفتاب و … مقاومت بالایی دارد . همچنین این رنگ ها دارای شفافیت و درخشندگی خاصی بوده که سبب جذاب تر شدن چاپ روی محصول شود . پس از انتقال رنگ روی محصول ، باید قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد که سبب افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ سیلک برند sidas خواهد شد . در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی آن ها جلوگیری شود . طراحی این چاپ به صورت متقارن انجام شده ، به همین دلیل باید طرح روی محصول در نهایت دقت چاپ شود . چاپ روی محصول می تواند تاثیر بسزایی را در فروش محصولات شما داشته باشد و سبب افزایش فروش شما خواهد شد . یکی از روش بهترین و ماندگار ترین روش برای تبلیغ چاپ است ، به دلیل آن که مشتری دائما با محصول در ارتباط بوده و تبلیغ روی محصول را مشاهده می کند .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *