چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری

چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری-چاپ صنعتی ایساتیس

اگر توجه کرده باشید، روی تمام محصولاتی که تهیه می کنید برچسب یا چاپی وجود دارد که حاوی اطلاعات لازم در رابطه با آن می باشد. به این طریق، مصرف کننده در خرید خود دچار سردرگمی نمی‌ شود و برند مورد نظر خود را از بین دیگر محصولات مشابه انتخاب می نماید. همچنین با وجود توضیحات مختصر و مفید روی کالا، در رابطه با آن اطلاعات کسب می ‌نماید. دنیای بدون چاپ باعث سردرگمی افراد در انتخاب محصول مورد نظرشان می ‌شود، به این ترتیب که ممکن است بطری حاوی شربت را با بطری حاوی ماده شوینده اشتباه بگیرند! با توجه به اهمیت چاپ، تمامی برند ها برای مشخص شدن کالای تولیدی خود، در میان دیگر محصولات از چاپ استفاده می کنند. در این مقاله قصد بررسی چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری را داریم. لطفاً در ادامه همراه ما باشید.

 

بررسی مزیت استفاده از چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری

همان گونه که گفته شد، چاپ اهمیت بسیار زیادی در فروش محصول دارد، اما باید توجه کنید که هر نوع چاپی باعث افزایش سود دهی نخواهد شد. مهمترین ویژگی چاپ خوب ماندگاری آن است. در صورتی که این چاپ به راحتی از روی محصولات پاک شود، علاوه بر از بین رفتن اطلاعات مهم در مورد محصول، برند شما نیز پاک خواهد شد و به همین علت، مشتری شما را از یاد خواهد برد. هنگامی که از یک چاپ با دوام مانند چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری استفاده می کنید، مشتری در هر بار استفاده از محصول، متوجه  برند شما خواهد شد و این باعث حک شدن نام برندتان در ذهن او می ‌شود. همچنین طراحی نقش بسزایی در فروش محصول دارد. طراحی لوگو و برند شما و همچنین نکات ضروری که روی محصول قرار می گیرد و همچنین رنگ مورد استفاده، تاثیر بسیار مهمی در جلب توجه مصرف کننده دارد. مردم اغلب جذب طرح های ساده و در عین حال زیبا، با رنگ بندی های شاد می شوند و با توجه به اینکه مصرف کننده، برای بار اول تنها بسته بندی محصول را می بیند، این مسئله تاثیر مستقیم در خرید او دارد و هرچه چاپ استفاده شده دارای طراحی بهتر و ماندگاری بالاتر باشد، مشتری به استفاده از محصول شما علاقه مند تر خواهد شد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از طراحان متخصص و مجرب، چاپ هایی خیره کننده، جذاب و کاملاً مرتبط با برند شما را روی کالای تولیدی تان چاپ می کند که باعث دیده شدن محصولات شما خواهد شد.شما می توانید برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع چاپ از جمله: چاپ سیلک ، چاپ تامپو، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر به صفحه تماس با ما در سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ روی ماسک | چاپ صنعتی بر روی Mask را نیز مطالعه نمایید.

 

نقد و بررسی چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری

چاپ سیلک یکی از بهترین انواع چاپ است که برای چاپ روی هر نوع محصول استوانه‌ای شکل و یا صاف از جنس های پلاستیک، شیشه، چرم، ورق های فلزی و … مناسب می باشد. این نوع چاپ مزیت های بیشماری نسبت به دیگر چاپ ها دارد، چرا که در این چاپ احتیاجی به استفاده از کلیشه و پد های سیلیکونی برای انتقال طرح به محصول نمی باشد و طرح به صورت مستقیم روی محصول انتقال پیدا میکند. چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری با توجه به رنگ های استفاده شده در این نوع چاپ بسیار مجذوب کننده می باشد، زیرا در این نوع چاپ از رنگهای با کیفیت آلمانی استفاده می شود که پس از خشک شدن، برجسته و درخشان می باشند. در این چاپ از دستگاه UV برای تثبیت سازی رنگ استفاده می شود. این دستگاه از اشعه فرابنفش یا UV برای خشک کردن رنگ بهره می برد. لامپ های یووی موجود در دستگاه تثبیت کننده، با سرعت بالایی کار خشک کردن را انجام می دهند و برای تثبیت کردن جوهر چاپ شده روی هر نوع جنسی مناسب هستند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس، هر نوع قطعه با هر نوع جنسی از جمله، چوب، پارچه، پلاستیک، فلز و …  توسط این دستگاه اتوماتیک خشک می شود. در این نوع چاپ اندازه قطعه هیچ اهمیتی ندارد و میتوان چاپ را روی کوچکترین تا بزرگترین قطعات انجام داد. چاپ های ایجاد شده با ظرافت و بسیار دقیق هستند، چرا که برای انجام چاپ از فیکسچر استفاده می شود. در واقع بعد از طراحی طرح، شابلون با توجه به آن ساخته شده و سپس فیکسچر طراحی می شود که برای جلوگیری از حرکت قطعه در هنگام چاپ مورد استفاده قرار می گیرد،  تا به این ترتیب دقت چاپ افزایش پیدا کند و چاپ زیبایی بر روی محصول شما ایجاد شود.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از بهترین متدهای روز دنیا و با در دست داشتن دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و افتخار به کادر مجرب خود، انواع چاپ را روی هر نوع محصولی انجام می دهد. همچنین انواع سفارشات شما برای خرید هر نوع قطعه از جمله شابلون، کلیشه، فیکسچر و انواع دستگاه های چاپ با کیفیت، قابل ثبت می باشد. شما می توانید برای کسب مشاوره و ثبت سفارش خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و برای مشاهده دیگر محصولات و خدمات، ما را از طریق شبکه های مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. با تشکر از همراهی و نگاه شما عزیزان، امیدواریم که این مطلب راهنمای شما بوده باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *