چاپ سیلک برند pinova

چاپ سیلک برند pinova-چاپ ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . یکی از روش هایی که برای تبلیغات محصولات مخصوصا لوازم آرایشی به شما عزیزان پیشنهاد می شود ، چاپ صنعتی می باشد . چاپ صنعتی روی قطعات و محصولات یکی از ماندگار ترین روش های تبلیغات است که توانایی چاپ روی هر جنسی از محصولات ( شیشه ، پلاستیک ، چوب و … ) را خواهد داشت . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ سیلک برند pinova هستید ، به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید .

مزیت های چاپ سیلک برند pinova

همان طور که گفته شد ؛ چاپ صنعتی روی محصولات می تواند مزیت های بی شماری داشته باشد . یکی از این مزیت های این است که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط بوده و برند چاپ شده روی آن مشاهده خواهد نمود . مشاهده مکرر هر چیزی سبب می شود که مطلب مورد نظر در ناخودآگاه ذهن شخص باقی بماند . در نتیجه مصرف کننده با مشاهده نمودن دائم چاپ روی محصول ، برند شما را به خاطر می سپارد و هنگام خرید مجدد ، محصول شما را خریداری خواهد نمود . همین امر سبب افزایش فروش محصول شما شده که نمادی از کیفیت بالا محصولات تان می باشد . یکی دیگر از مزیت هایی که چاپ سیلک برند pinova برای تان خواهد داشت این است که ، ظاهر لوازم آرایشی برای بانوان حائز اهمیت است . می توان گفت ظاهر زیبای محصولات را ملاکی برای با کیفیت بودن آن می دانند و اگر محصول ظاهر مناسبی نداشته باشد از خرید آن صرف نظر خواهند کرد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعه را خواهد داشت و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را در تضمین نماید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر برند STUTTGART را نیز مطالعه کنید .

 

مراحل چاپ سیلک برند pinova

شاید برای شما عزیزان سوالاتی در زمینه ی روش های چاپ صنعتی و چگونگی انجام آن پیش آمده باشد . چاپ صنعتی در روش های متفاوتی مانند چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلا کوب  و … علاوه بر چاپ سیلک برند pinova انجام می گیرد . این روش ها با توجه به انحنا ، سایز ، جنس و … محصول توسط نیرو های متخصص انتخاب می شود .

پس از انتخاب نمودن روش چاپ باید رنگی متناسب با جنس محصول انتخاب گردد که بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد . در غیر این صورت چاپ های انجام شده پوسته خواهد شد . در مرحله ی بعد باید طراحی چاپ مورد نظر انجام گردد . طراحی مهم ترین مرحله ی چاپ صنعتی می باشد که باید در نهایت خلاقیت و دقت انجام گیرد . شما می توانید از تمامی اطلاعات محصول خود مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محصول و … برای چاپ روی محصول انتخاب نمایید . پس از اتمام طراحی باید برای طرح مورد نظر شابلون ساخته شود ؛ به این صورت که طرح روی ورق های استیل و فولادی حکاکی خواهد شد . ساخت فیکسچر پس از ساخت شابلون انجام می شود که سبب ثابت قرار گرفتن محصول روی میز کار خواهد شد .

 

کیفیت چاپ سیلک برند pinova

رنگ های زیادی برای چاپ روی قطعه وجود دارد که باید متناسب ترین رنگ با جنس محصول برای چاپ سیلک برند pinova انتخاب شود . رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید ، درجه یک و آلمانی بوده که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار است . چاپ های انجام شده با این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، گرما و سرما و … مقاومت بالایی دارد . پس از انتقال رنگ روی محصول توسط پرسنل های کار آزموده و دستگاه های تمام اتوماتیک دوار ، محصولات درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار خواهند گرفت که سبب افزایش دوام ، ماندگاری و ثبات چاپ های انجام شده خواهد شد . در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهند گرفت که از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی آن ها جلوگیری خواهد شد . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی کیفیت رنگ ، روش ساخت شابلون ، طراحی ، کیفیت چاپ و … با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس برقرار نمایید و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و از شماره تماس های موجود برای برقراری ارتباط با کارشناسان استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده
چاپ سیلک روی لوازم آرایش برند i'm matt

بررسی بیشتر چاپ سیلک روی لوازم آرایشی برند I’m Matt

مشاهده
چاپ سیلک روی قطعه طلقی

چاپ سیلک نام مونا بهرام روی پلاک های طلقی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *