چاپ سیلک برند GoharNaz بر روی شیشه

چاپ سیلک برند گوهرناز بر روی شیشه - چاپ ایساتیس

روش های مختلفی برای چاپ وجود دارد که ابتدایی ترین آن ها چاپ بر روی کاغذ می باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط پرسنل کارآزموده ی خود و با استفاده از بروز ترین دستگاه های روز دنیا ارائه دهنده ی چاپ بر روی هر گونه قطعه ای با هر جنس مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب و … می باشد . چاپ سیلک برند  GoharNazبر روی شیشه به قطعات شما جلوه و زیبایی خاصی را داده و می تواند به افزایش فروش محصولات شما عزیزان نیز کمک زیادی را بکند ، در ادامه به بررسی روند این نوع چاپ خواهیم پرداخت .

تفاوت چاپ تامپو و چاپ سیلک برند  GoharNazبر روی شیشه

چاپ بر روی شیشه از مهم ترین بخش های چاپ صنعتی بوده است که توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با توجه به ابعاد هندسی ، جنس و … قطعه تشخیص داده می شود . در چاپ تامپو از کلیشه های فلزی و یا فولادی برای چاپ استفاده می شود که در آن با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد .  اما چاپ سیلک اسکرین با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک که به صورت دوار بوده است انجام می شود و هیچ گونه واسطه ای جهت انتقال رنگ وجود ندارد . چاپ سیلک بیشتر برای چاپ بر روی قطعه هایی استفاده می شود که در ابعاد گرد و استوانه ای شکل می باشند . چاپ سیلک برند GoharNaz  بر روی شیشه با توجه به این که شیشه ی آن گرد و مسطح بوده است را می توان با چاپ تامپو نیز انجام داد اما به دلیل آن که چاپ بر روی این شیشه به صورت متقارن بوده است ، باید طراحی مورد نظر در  دو مرحله چاپ گردد که امکان خطا در متقارن بودن آن وجود خواهد داشت . اما با استفاده از چاپ سلیک فرایند چاپ بر روی شیشه در یک مرحله انجام خواهد شد .

کیفیت رنگ چاپ سیلک برند GoharNaz بر روی شیشه

در اولین مرحله برای چاپ ، باید رنگ متناسب بر روی قطعه را انتخاب نمایید که بیشترین سازگاری بر روی قطعه داشته باشد . کارشناسان کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس روش چاپ و نوع رنگی که بر روی هر قطعه قرار خواهد گرفت را مشخص خواهند نمود . برای مثال اگر رنگی را که برای چاپ بر روی پلاستیک به کار می رود را بر روی شیشه چاپ نمایید ثبات نداشته و در گذر زمان رنگ ها پوسته شده و از بین خواهد رفت . تمامی رنگ هایی که این مجموعه برای چاپ بر روی قطعات استفاده می کند درجه یک و آلمانی بوده است که درخشندگی و زیبایی خاصی را به شیشه ها می دهد . پس از چاپ بر روی شیشه جهت مقاوم تر شدن رنگ ها قطعه درون  دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته که به ثبات بیشتر رنگ کمک می نماید . همچنین رنگ های به کار رفته در چاپ سیلک برند GoharNaz بر روی شیشه در برابر عوامل محیطی رنگ پریده نشده و مقاومت بالایی را خواهند داشت به صورتی که می توان با هر نوع مواد شوینده آن ها را شست و شو دهید . چاپ بر روی این شیشه با دقت بالایی انجام شده که تمامی بخش های قطعه را که طراحی انجام شده را پوشش دهی خواهد کرد .

 

چاپ سیلک برند گوهرناز بر روی شیشه - چاپ صنعتی ایساتیس

 

طراحی چاپ سیلک  برند GoharNaz بر روی شیشه

مهم ترین مرحله ی چاپ بر روی شیشه طراحی آن می باشد که نقش مهم و تأثیر گزاری را در زینت بخشیدن به قطعه دارد . طراحی این قطعه به صورت متقارن بوده  و باید تمامی اصول طراحی را رعایت نمایید . طراحی چاپ سیلک  برند GoharNaz بر روی شیشه به صورتی است که از کوچکترین سایز تا بزرگ ترین آن را می توانید بر روی قطعه چاپ کنید . در طراحی باید از اصول طراحی آگاهی داشته و علاوه بر آن با استفاده از خلاقیت تمامی مشخصات مورد نظر تان را در چاپ بر روی شیشه به کار ببرید . طراحی های انجام شده بر روی شابلون ها ، حکاکی شده و رنگ از روی شابلون بر روی شیشه چاپ خواهد شد . هر چقدر در طراحی دقت و ظرافت بالایی داشته باشید کیفیت و نتیجه  بهتری را خواهید داشت . در مرحله ی آخر قطعه ی چاپ شده پس از انجام فرآیند تثبیت رنگ با دقت بالایی توسط نیرو های کار آزموده و ماهر مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس درون بسته بندی هایی قرار می گیرد تا از آسیب دیدن قطعه در برابر صدمات احتمالی و عوامل محیطی مانند گرد و غبار ، نم و رطوبت جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلیشه سازی ، شابلون سازی ، کیفیت رنگ و  طراحی صنعتی به صفحه ی تماس با ما مجموعه ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *