چاپ سیلک برند evrin

چاپ سیلک برند evrin-چاپ صنعتی ایساتیس

روند فرایند چاپ بر روی هر نوع قطعه ای  با هر جنسی از جمله شیشه ، پلاستیک ، چوب و … در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد . شما عزیزان می توانید از چاپ بر روی قطعات خود به عنوان یک روش ماندگار برای تبلیغات کالای خود استفاده نمایید . چاپ سیلک برند evrin می تواند علاوه بر زیبایی بخشیدن به این قطعه ، باعث افزایش فروش کالای شما عزیزان نیز بشود . شما عزیزان می توانید از هرگونه اطلاعات مانند لوگو سازمانی و یا اطلاعات مربوط به محصول برای چاپ بر روی قطعه مورد نظر خود استفاده نمایید . روش های مختلفی برای چاپ وجود دارد که در ادامه  به بررسی نوع و ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ سیلک برند evrin

روش های مختلفی برای چاپ بر روی قطعه وجود دارد مانند ، چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر،چاپ طلاکوب و … که در این مطلب به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. برای مشخص نمودن روش چاپ بر روی قطعه باید به ابعاد هندسی ، جنس و میزان انحنای قطعه توجه داشته باشید .در چاپ تامپو با استفاده از پد های سیلیکونی ، رنگ از روی کلیشه های ساخته شده برداشته خواهد شد و بر روی قطعه قرار می گیرد . چاپ سیلک مانند چاپ های دیگر در این مجموعه با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و مدرن انجام می شود . فرآیند چاپ در دستگاه چاپ سیلک اسکرین به صورت دوار انجام می گیرد و با چرخش قطعه در دستگاه رنگ بر روی قطعه مورد نظر منتقل خواهد شد . در این نوع چاپ باید از شابلون برای انتقال رنگ استفاده شود . این نوع چاپ از مهم ترین روش های چاپ در صنعت بوده که بیشترین کاربرد را در بین دیگر روش های چاپ خواهد داشت .به دلیل حالت گرد و مسطح این قطعه که به صورت استوانه ای می باشد بهتر است از چاپ سیلک برای چاپ بر روی آن استفاده شود. نوع چاپ و جنس رنگ استفاده شده در چاپ این قطعه توسط کارشناسان با تجربه و ماهر مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انتخاب می شوند. چاپ سیلک برند evrin چاپ دو رنگ بوده و به صورت متقارن است به این صورت که در طرفی اطلاعاتی مختصر از محصول چاپ شده است و به صورت متقارن در طرف دیگر مشخصات محصول با جزئیات آورده شده است. با توجه به اندازه کلمات که در طراحی این چاپ به کار رفته است تمامی چاپ های انجام شده بر روی قطعه با دقت بالایی انجام شده، به صورتی که به هیچ عنوان شما عزیزان فضای خالی در محیط چاپ خود مشاهده نخواهید کرد.

 

طراحی و رنگ چاپ سیلک برند evrin

یکی از مهم ترین مراحلی که در چاپ بر روی قطعه باید با دقت بالایی انجام شود مرحله ی طراحی می باشد . در این مرحله باید توجه داشت که با ظرافت بالایی تمام اطلاعات محصول انجام شود تا جلوه زیبایی را نیز بر روی محصول ایجاد نماید . همچنین طراحی باید به گونه ای باشد که در زمان چاپ و بعد از آن ، یعنی زمان خشک شدن و ثابت شدن رنگ، هیچ گونه مشکلی برای چاپ انجام شده به وجود نیاید.( یعنی تمام فواصل و ضخامت خطوط به درستی انتخاب و طراحی شوند.) همچنین تمام رنگ هایی که برای چاپ  بر روی قطعه استفاده می شود رنگ های با کیفیت و درجه 1 آلمانی بوده .نوع و جنس رنگ های این محصول را کارشناسان و پرسنل مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با توجه به نوع چاپ و جنس قطعه انتخاب می کنند تا رنگ با جنس قطعه تطابق داشته باشد . دو رنگ بودن چاپ سیلک برند evrin به این صورت می باشد که یکی از رنگ ها چاپ شده و پس از فرایند چاپ و تثبیت، رنگ بعدی بر روی قطعه قرار خواهد گرفت . پس از اتمام فرایند چاپ، قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته که علاوه بر افزایش ماندگاری چاپ در گذر زمان ، سبب براق تر شدن ، مقاوم شدن رنگ ها خواهد شد و درخشندگی خاصی را به چاپ خواهد داد . قطعه ی شما پس از چاپ توسط نیرو های و پرسنل مجموعه ایساتیس بسته بندی خواهد شد تا از ورود هرگونه آسیب به قطعه جلوگیری شود .

 

روش های ارتباط با کارشناسان مجموع ایساتیس

شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی ، چاپ ، شابلون سازی ، کلیشه سازی ،خرید رنک و … به صفحه تماس با ما در سایت www.isatisprint.com  مراجعه کرده و با مشاورین ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل بفرمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *