چاپ سیلک برند datamis

چاپ سیلک برند datamis-تصویر1

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از با سابقه ترین کارخانه های چاپ صنعتی بر روی قطعات با جنس های مختلف می باشد که با چندین سال فعالیت و سابقه توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . چاپ بر روی قطعه یکی بهترین روش های تبلیغات برای محصول می باشد که می تواند باعث افزایش فروش شما عزیزان نیز بشود . این روش برای تبلیغات نسبت به روش های دیگر مانند پخش تراکت ، نصب بنر و … ماندگاری بیشتری داشته و مصرف کننده ارتباط زیادی را با محصول خواهد داشت. در ادامه به بررسی بیشتر فرایند چاپ سیلک برند datamis  خواهیم پرداخت .

 

مزایا چاپ سیلک برند datamis

چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … انواع روش های چاپ بر روی قطعات با جنس های مختلف می باشد . هر کدام از این روش بر روی یک قطعه با یک نوع جنس انجام می گردد که توسط پرسنل مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بر اساس جنس ، ابعاد هندسی و … تشخیص داده می شود . چاپ تامپو بر روی قطعات مختلفی انجام شده که با استفاده از کلیشه های ساخته شده توسط واسطه ای به نام پد های سیلیکونی انجام می شود . چاپ سیلک برند datamis  با استفاده از دستگاه های مدور و شابلون انجام می گردد . توجه داشته باشید که برای چاپ روی قطعات گرد و استوانه ای باید حتما از این نوع چاپ استفاده شود . در چاپ ترانسفر نیز که نام دیگر آن چاپ حرارتی می باشد می توانید هر نوع طرحی را که در نظر دارید ، روی کاغذ های مخصوص چاپ نمایید و با استفاده از حرارت بر روی قطعات چاپ کنید . چاپ طلاکوب نیز با استفاده از فویل های با کیفیت به روش های داغی در مجموعه ایساتیس انجام می گیرد . تمامی این چاپ بر روی قطعات علاوه بر زیبایی هایی که برای قطعه ی شما ایجاد می کند جنبه تبلیغاتی بالایی نیز دارد .

 

بررسی کلی چاپ سیلک برند datamis

پس از گذشتن از مرحله تشخیص روش چاپ بر روی قطعه باید به طراحی مورد نظر پرداخته شود که مرحله ی مهمی در چاپ بر روی قطعه می باشد. طراحانی که طراحی مورد نظر را انجام می دهند باید به تمامی فرایند چاپ بر روی قطعات و نرم افزار های طراحی آگاهی داشته باشند. خلاقیت و ظرافت در طراحی اهمیت زیادی داشته  تا بتواند در قطعه ی شما عزیزان جلوه خاصی را ایجاد نموده و مشتریان زیادی برای شما جلب نماید . در طراحی چاپ سیلک برند datamis  از حروف لاتین استفاده شده و به صورت متقارن می باشد . تمامی روند چاپ بر روی قطعه که توسط مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد به بهترین روش ممکن و با استفاده از بروز ترین دستگاه های دنیا ، توسط پرسنل مجموعه چاپ صنعتی انجام می گیرد . این مجموعه می تواند بر روی کوچک ترین سایز ها ، ظریف ترین طراحی ها را بدون هیچ گونه ایرادی چاپ نماید . پس از انجام طراحی باید برای قطعه فیکسچر ساخته شود تا قطعه بر روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپ بر روی آن انجام شود.

 

کیفیت رنگ و بسته بندی چاپ سیلک برند datamis

تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعه استفاده می نماید از بهترین رنگ های موجود در بازار می باشد که در گذر زمان به هیچ عنوان رنگ پریده نمی شود و در صورت سایش دست و عوامل محیطی چاپ ها از بین نخواهد رفت . این رنگ ها دارای درخشندگی و شفافیت خاصی می باشد که می تواند قطعه ی شما عزیزان را جذاب تر نماید. برای چاپ بر روی قطعه باید از رنگ مناسب با جنس قطعه برای چاپ استفاده گیرد تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد . در غیر این صورت رنگ ها پوسته شده و چاپ ها از بین خواهد رفت . از آن جایی که چاپ سیلک برند datamis  متقارن می باشد باید دقت بالایی به کار برده شود تا به درستی رنگ بر روی قطعه قرار گیرد . همچنین باید به درستی تمام نقاط حکاکی شده با رنگ ها پوشش دهی انجام گیرد . قطعات پس از اتمام روند چاپ درون دستگاه تثبیت کننده ی رنگ قرار گرفته که سبب ثبات رنگ بیشتر این چاپ ها خواهد شد . همچنین قطعات پس درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از هر گونه صدمه ی احتمالی و نشستن گرد و غبار بر روی قطعات جلوگیری شود .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک روی شیشه ولنتاین  را نیز مطالعه نمایید.

چاپ سیلک برند datamis-تصویر2

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید با مر اجعه به صفحه ی تماس با ما سایت چاپ صنعتی ایساتیس با مشاورین ما در ارتباط باشید و سوالات و نقطه نظرات خود را در زمینه ی طراحی و چاپ با ما در میان بگذارید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *