چاپ سیلک برند count

چاپ سیلک برند count-چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه چاپ صنعتی روی قطعات یکی از روش های تبلیغ محسوب می شود که ماندگاری بالایی دارد. این نوع تبلیع نسبت به روش های دیگر مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر  ، نصب بیلبورد و …. تاثیر بیشتری در فروش محصولات شما خواهد داشت. از آن جایی که مصرف کننده به ظاهر محصولی که قصد خریداری آن را دارد، توجه زیادی می کند بهتر است محصولات ظاهر زیبا و شکیل داشته باشند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال  فعالیت و سابقه ی درخشان در چاپ روی قطعات توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در صورتی علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه چاپ سیلک برند count هستید می توانید به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید.

بررسی کلی چاپ سیلک برند count

چاپ روی لوازم آرایشی مزیت های زیادی را برای شما خواهد داشت . یکی از مهم ترین مزیت های چاپ این است که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط بوده ، برند شما را مشاهده کرده و به خاطر می سپارد . در نتیجه در زمان خریداری مجدد ، برند محصول شما برای مصرف کننده یاد آوری شده و آن را خریداری می کند. روش های چاپ مختلفی برای چاپ روی محصولات وجود دارد که باید توسط کارشناسان متخصص به انتخاب روش درست پرداخته شود .برای مثال چاپ سیلک برند count  با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک دوار و پرسنل کار آزموده  مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت دقت و ظرافت انجام گرفته است . چاپ سیلک با استفاده از شابلون های ساخته شده انجام می شود و تفاوت اصلی آن با چاپ تامپو این بوده که چاپ تامپو با استفاده از کلیشه های ساخته شده انجام می گیرد . اساس چاپ ترانسفر نیز با دیگر چاپ ها کاملا متفاوت بوده و طرح مورد نظر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و تحت فشار و حرارت روی قطعه قرار خواهد گرفت . به همین دلیل است که این نوع چاپ را بیشتر  با نام چاپ حرارتی می شناسند .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

کیفیت چاپ سیلک برند count

چاپ روی محصولات و قطعات مختلف مراحل متعددی داشته که باید در نهایت دقت ، ظرافت و خلاقیت انجام گیرد. طراحی یکی از مهم ترین مرحله های چاپ روی محصول می باشد که در جذاب نمودن چاپ روی محصول بسیار موثر است . در طراحی می توانید تمامی اطلاعات محصول خود مانند برند ، لوگو، مشخصات محتوا و … استفاده نمایید. طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی ، به تمامی مراحل چاپ آگاهی داشته باشند . زیرا روش چاپ روی قطعات تاثیر بسیار زیادی را در طراحی دارد . پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح مورد نظرتان کلیشه هایی از جنس استیل و فولاد ساخته شود.  همچنین ساخت فیکسچر مخصوص برای محصول شما سبب شده که قطعه روی میز کار شما ثابت نگه داشته شود و چاپ دقیق و واضحی را داشته باشید. تمامی رنگ هایی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات استفاده می کند درجه یک و آلمانی بوده که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار است . این رنگ ها کیفیت بالایی داشته و با مقاومت بالایی که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما، سایش دست و … داشته ، درگذر زمان رنگ پریده نخواهد شد. نوع رنگی که برای چاپ روی محصولات با جنس مختلف استفاده می شود اهمیت زیادی داشته و در صورتی که رنگ متناسبی با جنس محصول به کار برده نشود چاپ روی آن پوسته شده و از بین خواهد رفت . پس از انتقال رنگ ، قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ سیلک برند count  خواهد شد. پس از اتمام مراحل چاپ باید محصولات درون بست بندی های موجود قرار بگیرد تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی محصول جلوگیری شود .

 

پرسخ و پاسخ به سوالات مردمی در زمینه چاپ صنعتی

سوال : با سلام و خسته نباشید و تشکر از مطلب خوبتون قطعه ای دارم که روی بخشی از آن فرو رفتگی وجود داره . می خوام در این بخش چاپ انجام بدم . امکانش وجود داره ؟

پاسخ : با عرض سلام خدمت شما همراه گرامی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با تجهیزاتی که فراهم کرده است ، قابلیت چاپ روی هر شکل و هر نوع قطعه ای را در نهایت کیفیت دارد . این نوع چاپ بیشتر به وسیله پد های سیلیکونی و چاپ تامپو انجام می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت شابلون ، کلیشه و فیکسچر ، ترکیب رنگ ، طراحی چاپ و … می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com   مراجعه کنید و با تماس با کارشناسان این مجموعه از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *