چاپ سیلک برند cllaver

چاپ سیلک برند cllaver-تصویر اصلی

همچنان افراد زیادی وجود دارند که وقتی اسم چاپ می آید ، تنها چاپ بر روی کاغذ برای آن ها یادآوری می شود. اما روش های زیادی برای چاپ بر روی محصولات وجود دارند که هر کدام از آن ها مراحل و مقدمات مختص به خود را دارند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی پلاستیک، چاپ بر روی شیشه، چاپ بر روی لوازم آرایشی، چاپ بر روی لوازم التحریر و … را خواهد داشت. این مجموعه طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در ادامه ی این مطلب به بررسی بیشتر چاپ سیلک برند cllaver خواهیم پرداخت.

 

بررسی چاپ سیلک برند cllaver 

چاپ بر روی محصولات و قطعات شما روش های مختلفی را دارد که می توان به چاپ تامپو، چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر و … اشاره نمود . تشخیص این مسئله که کدام یک از این روش ها برای چاپ بر روی محصول شما مناسب است، توسط نیرو های متخصص بر اساس انحنا ، ابعاد هندسی ، جنس و … محصول انجام می شود . برای مثال چاپ سیلک بیشتر بر روی محصولات گرد و استوانه ای شکل انجام می شود که باید دور تا دور آن چاپ انجام گیرد . چاپ تامپو نیز با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده انجام خواهد شد . چاپ ترانسفر نیز می تواند یکی از گزینه های مناسب برای انتقال طرح بر روی محصول باشد . در این روش از چاپ می توانید از هر نوع طرح با هر تعداد رنگی استفاده نمایید . چاپ طلاکوب نیز در دو روش سرد و گرم انجام می گیرد که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتری استفاده می نماید. چاپ سیلک برند cllaver یکی از نمونه چاپ صنعتی می باشد که در نهایت دقت و ظرافت توسط نیرو های ماهر و کار آزموده مجموعه انجام شده است .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند Retorma را نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل کلی چاپ سیلک برند cllaver 

چاپ بر روی محصولات مراحل و مقدمات مختص به خود را داشته و باید تمامی این مراحل در نهایت دقت ، ظرافت و به ترتیب انجام شود. این مراحل به شرح زیر است :

1- در اولین مرحله باید بر اساس مشخصات محصول ، روش چاپ بر روی آن انتخاب شود .

2- رنگی که برای چاپ روی محصول انتخاب می شود باید بیشترین سازگاری با جنس آن را داشته باشد .

3- طراحی سومین مرحله برای چاپ بر روی محصول می باشد که باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام شود .

4- پس از اتمام مرحله ی طراحی ، باید برای طرح مورد نظر شابلون مخصوص ساخته شود .

5- همچنبن جهت ثابت نگه داشتن محصول بر روی میز کار باید فیکسچر ساخته شود تا چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم .

6- انتقال رنگ بر روی محصول با استفاده از دستگاه دوار انجام می گیرد .

7- پس از انتقال رنگ، باید قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد تا دوام ، ثبات و ماندگاری آن افزایش یابد .

8- در نهایت پس از اتمام چاپ سیلک برند cllaver محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ بر روی محصول جلوگیری شود .

 

کیفیت چاپ سیلک برند cllaver 

رنگ های متفاوتی برای چاپ بر روی محصول وجود داشته که هر کدام از این رنگ ها مخصوص چاپ بر روی یک جنس می باشد . برای مثال در صورتی که از رنگ چاپ بر روی شیشه برای چاپ بر روی پلاستیک استفاده شود ، طرح مورد نظر پوسته پوسته شده و از بین خواهد رفت . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی محصولات استفاده می نماید ، درجه یک و آلمانی می باشد که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، تابش نور آفتاب و … مقاوم است . این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارد می تواند سبب افزایش جذابیت چاپ بر روی محصول شود . توجه داشته باشید ، از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط است ، چاپ سیلک برند cllaver را مشاهده خواهد کرد و اطلاعات چاپ شده بر روی محصول مانند برند را به ذهن خود می سپارد . به همین دلیل این روش از تبلیغ برای محصول شما ، بهترین روش به حساب می آید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی محصولات و قطعات با هر گونه سایزی را را در نهایت کیفیت دارد .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت شابلون ، ساخت فیکسچر ، طراحی چاپ صنعتی و … دارید ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *