چاپ سیلک برند bms

چاپ سیلک برند bms

چاپ روی محصولات و قطعات شما روش مناسبی برای تبلیغ می باشد و دلیل آن ماندگاری بالای این نوع چاپ می باشد. چاپ صنعتی روش های مختلفی برای چاپ داشته و قابلیت چاپ روی هر جنسی مانند شیشه ، چوب ، پلاستیک و … را خواهد داشت. چاپ روی لوازم ارایشی یکی از فعالیت هایی است که این مجموعه در نهایت دقت و ظرافت انجام می دهد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید . در صورتی که شما عزیزان علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ سیلک برند bms به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید.

 

تفاوت انواع رئش های چاپ با چاپ سیلک برند bms

همان طور که گفته شد روش های مختلفی برای چاپ روی محصولات وجود دارد که بستگی به ابعاد هندسی ، سایز ، انحنا و … محصول خواهد داشت و توسط کارشناسان مجموعه چاپ صعنتی ایساتیس انتخاب می شود . تمامی این روش ها با استفاده از دستگاه های به روز  و نیرو های کار آزموده این مجموعه انجام شده است .

چاپ سیلک برند bms با استفاده از شابلون های فولادی و استیلی ساخته شده انجام می گیرد. همچنین بیشتر بر روی شیشه های گرد و استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام می شود .

چاپ تامپو نیز روش دیگری برای چاپ روی محصولات و قطعات است که با استفاده از کلیشه های ساخته شده و پد های سیلیکونی انجام می شود به این صورت که رنگ با استفاده از این پد ها از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول منتقل خواهد شد .

اساس چاپ ترانسفر با دو چاپ دیگر کاملا متفاوت است . در چاپ تامپو و چاپ سیلک باید هر رنگ مرحله به مر حله روی قطعه قرار گیرد و نمی توانید از رنگ های زیادی استفاده کنید. اما چاپ ترانسفر قابلیت چاپ هر تعداد رنگی را روی محصول خواهد داشت و می توانید هر تعداد رنگی را در یک مرحله روی آن چاپ نمایید . چاپ ترانسفر نیز به این صورت است که طرح مورد نظر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با حرارت روی محصول قرار خواهد گرفت به همین دلیل است که به این چاپ ، چاپ حرارتی نیز می گویند .

چاپ طلاکوب با استفاده از فویل و به دو روش سرد و گرم انجام  می گردد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر استفاده می شود .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر روی قوطی قرص جوشان را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی و کیفیت رنگ چاپ سیلک برند bms

طراحی مهم ترین نقش را در چاپ قطعات داشته که باید با ظرافت بالایی انجام شود تا جلوه ی زیبایی را برای قطعه ایجاد کند. توجه داشته باشید هر چه ظرافت طراحی بیشتر باشد انتقال رنگ ها از شابلون بر روی محصول راحت تر می باشد . خلاقیت در طراحی نقش مهمی دارد و می تواند با زیبایی که برای محصول ایجاد می کند نظر مصرف کننده های زیادی را به خود جلب نماید . با توجه به این که سایز این قطعات کوچک بوده باید فونت مناسبی انتخاب شود تا با توجه به ظرافتی که دارد به بهترین شکل ممکن چاپ بر روی قطعه منتقل شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ سیلک برند bms استفاده می نماید ، از بهترین رنگ های موجود در بازار می باشد که در گذر زمان به هیچ عنوان رنگ پریده نمی شود و در صورت سایش دست و عوامل محیطی چاپ ها از بین نخواهد رفت . این رنگ ها دارای درخشندگی و شفافیت خاصی می باشد که می تواند محصول ی شما عزیزان را جذاب تر نماید. برای چاپ بر روی قطعه باید از رنگ مناسب با جنس قطعه برای چاپ استفاده گیرد تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد . در غیر این صورت رنگ ها پوسته شده و چاپ ها از بین خواهد رفت .همچنین باید به درستی تمام نقاط حکاکی شده با رنگ ها پوشش دهی شود  . قطعات پس از اتمام روند چاپ درون دستگاه تثبیت کننده ی رنگ قرار گرفته که سبب ثبات رنگ بیشتر این چاپ ها خواهد شد . همچنین قطعات پس درون بسته بندی های  موجود قرار می گیرد تا از هر گونه صدمه ی احتمالی و نشستن گرد و غبار بر روی محصولات جلوگیری شود.

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *