چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی

چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی - چاپ صنعتی ایساتیس

از جمله مزایایی که چاپ صنعتی روی قطعات و محصولات شما دارد ، افزایش مشتری برای محصولات بوده و تبلیغاتی ماندگار برای محصولاتتان محسوب می شود . از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است ، تبلیغات و برند چاپ شده ی شما را روی محصول مشاهده خواهد کرد. این امر سبب می شود که برند شما در ذهن او باقی بماند. این روش برای تبلیغات محصول شما نسبت به روش های دیگر مانند پخش تراکت ، نصب بنر و … ماندگار تر می باشد . در صورتی که شما عزیزان علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی هستید ، می توانید به ادامه این مطلب مراجعه نمایید.

مزایا چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی

چاپ صنعتی روی محصولات یکی از ماندگار ترین روش های چاپ روی محصولات می باشد که می توانید با صرف کمترین هزینه از این نوع تبلیغات بهره مند شوید . لوازم آرایشی در حالت ساده و بدون چاپ به هیچ عنوان جذابیت ندارد و تجربه نشان داده است که بانوان در زمان خرید لوازم آرایشی به چاپ روی محصول اهمیت زیادی را می دهند و در صورتی که چاپ روی قطعه از کیفیت مناسبی برخورد دار نباشد مبنا را بر این می گذارند که خود محصول نیز بی کیفیت است و از خرید آن صرف نظر خواهند کرد . بنابراین چاپ زیبا و با کیفیت می تواند سبب افزایش جذابیت محصول و قطعه ی شما عزیزان بشود ، در نتیجه تاثیر بسزایی در فروش محصول تان خواهد داشت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی محصولات با سایز های مختلف از کوچکترین تا بزرگترین سایز را دارد و کیفیت تمامی چاپ خود را تصمین می کند . تمامی دستگاه هایی که این مجموعه برای چاپ روی قطعات شما عزیزان استفاده می کند به روز و تمام اتوماتیک می باشد. چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی یکی از چاپ هایی است که پرسنل کار آزموده این مجموعه در نهایت دقت و ظرافت آن را انجام می دهند.

فرایند کلی چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی

برای چاپ روی محصولات باید مراحل متعددی به ترتیب انجام گیرد تا بهترین نتیجه را دریافت نماییم . این مراحل به شرح زیر است :

در اولین مرحله برای چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی باید توجه داشت که از بهترین روش برای چاپ استفاده شود . تشخیص بهترین روش به سایز ، انحنا ، ابعاد هندسی و … بستگی دارد .

طراحی یکی از مهم ترین مراحل چاپ روی محصولات می باشد که بیشترین تاثیر را در چاپ روی آن ها خواهد داشت. طراحان چاپ صنعتی باید در نهایت خلاقیت فونت ها را در کنار هم قرار دهند تا بیشترین جذابیت را برای محصول شما داشته باشد .

پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح شما شابلون ساخته شود که این شابلون ها از جنس استیل و فولاد می باشد

در این مرحله برای محصول شما فیکسچر ساخته می شود. فیکسچر ها می تواند قطعه ی شما را روی میز ثابت نگه دارد ، در نتیجه چاپی تمیز و دقیق خواهید داشت .

در مرحله ی ششم باید به ترکیب رنگ و انتقال آن روی قطعه پرداخته شود.

در نهایت محصول شما درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گرفته و باید درون بسته بندی های موجود قرار گیرد .

چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی

کیفیت رنگ چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی

تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات شما عزیزان استفاده می کند از بهترین رنگ های موجود در بازار می باشد که شفافیت و درخشندگی خاصی را برای محصول شما ایجاد خواهد کرد . این رنگ ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است که در اثر سایش دست ، سرما و گرما ، نم ، رطوبت و … به هیچ عنوان رنگ پریده نشده و در آن خللی ایجاد نخواهد شد . انتقال رنگ در چاپ سیلک با چاپ تامپو متفاوت است به این صورت که در چاپ تامپو رنگ ها با استفاده از واسطه ای به نام پد های سیلیکونی از روی کلیشه ها برداشته خواهد شد و روی محصول قرار خواهد گرفت اما چاپ سیلک برند لامینین روی لوازم آرایشی با استفاده از شابلون و دستگاه های مدور انجام خواهد شد . روش های دیگر نیز برای چاپ روی قطعات مانند چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب وجود دارد . پس از انجام چاپ ، محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهند گرفت که سبب افزایش ثبات و ماندگاری چاپ ها می شود. در آخرین مرحله محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرند تا از شکستن و آسیب دیدن آن ها جلوگیری شود .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی ، کیفیت رنگ ، طراحی صنعتی ، ساخت شابلون و فیکسچر می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ_صنعتی_ایساتیس با مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده
چاپ سیلک روی لوازم آرایش برند i'm matt

بررسی بیشتر چاپ سیلک روی لوازم آرایشی برند I’m Matt

مشاهده
چاپ سیلک روی قطعه طلقی

چاپ سیلک نام مونا بهرام روی پلاک های طلقی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *