چاپ سیلک برند جنتالین

چاپ سیلک برند جنتالین-چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از روش هایی که امروزه برای تبلیغات و معرفی محصولات شما وجود دارد چاپ صنعتی می باشد. این نوع تبلیغ تاثیر بسیار زیادی در فروش محصولات شما عزیزان خواهد داشت.  روش های دیگری مانند پخش تراکت تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی و … برای تبلیغات محصول وجود داشته است که قابلیت رقابت با چاپ صنعتی را ندارد .امروزه چاپ صنعتی پیشرفت بسیاری زیادی کرده و قابلیت چاپ روی هر جنس از محصولات را خواهد داشت. این نوع چاپ با ماندگاری بالایی که دارد یک نوع تبلیغ دائمی برای محصول به شمار می رود. شما عزیزان می توانید هرگونه اطلاعاتی مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوا و … را برای چاپ روی قطعات استفاده نمایید. در ادامه به بررسی چاپ سیلک برند جنتالین کیفیت چاپ خواهیم پرداخت.

 

تفاوت های چاپ سیلک برند جنتالین با چاپ های دیگر

روش های زیادی برای چاپ روی محصولات موجود است که باید با توجه به ابعاد ، سایز ، جنس و … انجام گیرد. پس از انتخاب روش چاپ روی محصول باید جنس مناسب با محصول شما انتخاب گردد تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد . اصلی ترین تفاوتی که چاپ سیلک با چاپ تامپو دارد این است که در چاپ تامپو رنگ با استفاده از واسطه ای به نام پد های سیلیکونی روی محصول شما قرار گیرد اما در چاپ سیلک رنگ مستقیما و بدون هیچ واسطه ای روی محصول شما چاپ خواهد شد. همچنین برای چاپ سیلک برند جنتالین  باید از شابلون جهت انتقال رنگ استفاده شود اما در چاپ تامپو علاوه بر پد های سیلیکونی به کلیشه نیاز خواهید داشت . چاپ سیلک علاوه یر اینکه روی قطعاتی انجام می گیرد که گرد  و استوانه ای شکل است و باید دور تا دور محصول چاپ انجام شود برای چاپ بر روی اجسام مسطح و صاف نیز بسیار مناسب می باشد.  با توجه به تخصص و تجربه ی متخصصین مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان با ایجاد کمی تغییرات در روند طراحی و روند چاپ روی برند جنتالین را توسط دستگاه چاپ طلاکوب یا چاپ ترانسفر نیز انجام داد. اما توجه داشته باشید با توجه به شکل این قطعه طرح مورد نظر و جنس شیشه ، بهترین و مناسب ترین روش چاپ سیلک اسکرین می باشد تا هم کیفیت چاپ بالاتری داشته باشیم و هیچ گونه خلل و ایرادی در ظاهر چاپ به وجود نیاید.

 

شما عزیزان میتوانید مطلب چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

نفش طراحی چاپ سیلک برند جنتالین

بعد از انتخاب نوع چاپ برای انجام فرایند چاپ صنعتی باید بهترین طراحی برای محصول شما انتخاب شود . طراحی مهم ترین مرحله برای چاپ روی محصول شما به کار می رود. طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای طراحی نمودن چاپ سیلک برند جنتالین به صورتی عمل کرده اند که بتوان تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محتوای درون محصول و … را در طراحی روی محصول به کار ببرند. زیبایی طرح چاپ شده بر روی محصول شما می تواند سبب جذب مشتریان بیشتر برای شما نیز بشود. طراحان این مجموعه باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی ، به تمامی مراحل چاپ روی محصول مسلط باشند. پس از اتمام مراحل طراحی باید برای طرح مورد نظر شما شابلون هایی ساخته شده تا بتوانیم به انتقال رنگ روی قطعه بپردازیم. علاوه بر آن برای ثابت نگه داشتن محصول روی میز کار باید فیکسچر مخصوص قطعه ساخته شود تا بتوانیم چاپی دقیق و واضح داشته باشیم. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بهره گیری از پرسنل کارآزموده و ماهر توانسته کوچکترین و حساس ترین چاپ ها را در نهایت دقت و مهارت انجام دهد  و رضایت مشتریان خود را در طی چندین سال فعالیت حرفه ای خود جلب نماید .

 

کیفیت رنگ چاپ سیلک برند جنتالین

رنگ های متفاوتی برای چاپ روی محصولات با جنس مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها با جنس مختص به خود سازگاری خواهد داشت . برای مثال در صورتی که از رنگ مخصوص پلاستیک برای چاپ روی شیشه استفاده نمایید ،بعد از مدتی رنگ ها پوسته شده و چاپ مورد نظر شما از بین خواهد رفت . انتخاب این رنگ ها توسط نیرو های کار آزموده و متخصص انجام می شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مفتخر است که از رنگهای با کیفیت و درجه یک آلمانی برای انجام تمامی چاپ های خود استفاده می کند . استفاده از این رنگ ها در چاپ سیلک برند جنتالین علاوه بر اینکه ماندگاری بالاتری را برای شما عزیزان خواهد داشت ، از درخشندگی و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد . پس از انتقال رنگ از روی شابلون بر روی محصول با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک مدور ، شیشه ها درون دستگاه تثبیت ر نگ قرار خواهند گرفت که باعث افزایش ثبات ، دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد .  بعد از اتمام مراحل چاپ محصولات درون بسته بندی موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده ی روی آن جلوگیری شود .

 

پرسش وپاسخ به سوالات مردمی در زمینه چاپ صنعتی

سوال : با سلام و خسته نباشید . با توجه به این امروزه شبکه های مجازی کاربرد بسیار زیاد در جامعه دارد چرا به جای این نوع تبلیغات باید از چاپ صنعتی استفاده شود ؟

پاسخ: با سلام خدمت شما دوست عزیز

با تشکر از سوال خوبتون باید خدمتتون عرض کنم محصول شما بدون چاپ و در حالت ساده و خام جذابیتی نداشته و ممکن است مشتری از خرید آن صرف نظر کند . اما در صورتی که از یک طرح زیبا برای چاپ روی محصولتان استفاده کنید، مشتریان زیادی را جذب خواهید نمود در نتیجه سبب افزایش فروش نیز خواهد شد .  همچنین مصرف کننده دائما محصول شما را مشاهده خواهد کرد و برند شما در ذهن او باقی خواهد ماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و با تماس با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *