چاپ روی پیکسل

چاپ روی پیکسل - چاپ صنعتی ایساتیس

پیکسل یکی از لوازم پر طرفدار در میان افراد مختلف می باشد. به همین علت می ‌توان از این وسیله در جهت تبلیغات استفاده نمود و تبلیغ ارزان قیمتی را انجام داد. چاپ روی پیکسل یکی از راهکار های تبدیل این وسیله به هدایای تبلیغاتی می باشد و می توان به این طریق هرگونه طرح مورد نظر شما را روی این قطعه درج کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل مشتریان گرامی داد. این نوع چاپ با استفاده از روش ‌های گوناگونی انجام می گیرد و استفاده از آن دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. به همین علت در ادامه این مقاله قصد داریم تا تمامی موارد مربوط به چاپ روی انواع پیکسل در جنس های گوناگون را به شما عزیزان شرح دهیم، لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چاپ روی پیکسل تبلیغاتی

چاپ روی پیکسل تبلیغاتی جزء ارزان ترین روش های تبلیغات به حساب می آید. به این صورت می ‌توان توضیح مختصر و مفیدی را در رابطه با برند روی پیکسل درج کرده تا به سرعت به ذهن مخاطبان سپرده شود. بنابراین این روش با وجود پیامی مختصر و هدفمند جزء تبلیغات بسیار کارآمد به حساب می آید و با استفاده از آن می ‌توان به سود بسیار بالایی دست یافت. بنابراین تمامی برند ها می توانند از پیکسل در کنار چاپ روی لیوان ، چاپ روی ساک دستی ، چاپ روی ماسک ، چاپ روی خودکار و… به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرده و با به کارگیری این تبلیغات ارزان قیمت و موثر به درآمد بیشتری دست یافت. در این نوع چاپ می ‌توان هر گونه طرح یا تصویر مورد نظر شما را روی انواع پیکسل در جنس های فلزی و پلاستیکی درج نمود و این قطعات را در مدت زمان کوتاه به شما تحویل داد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با وجود دستگاه های پیشرفته چاپ و روش‌ های گوناگون شامل چاپ سابلیمیشن، چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب می ‌توان هر نوع طرحی را در بالاترین کیفیت روی قطعات گوناگون از جنس های فلزی، پلاستیکی، شیشه ای، پارچه‌ای و… درج نمود و با استفاده از آن فروش محصولات خود را به میزان بسیار زیادی افزایش داد.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ روی قاب تلفن نیز دیدن نمایید.

چاپ روی پیکسل به روش سابلیمیشن

چاپ روی پیکسل به روش سابلیمیشن

یکی از پرکاربرد ترین روش های چاپ؛ روش سابلیمیشن می باشد چرا که با استفاده از این نوع دستگاه امکان چاپ تصویر روی هر نوع قطعه مورد نظر شما وجود دارد. بنابراین می‌ توان تصاویر گوناگون شامل تصاویر طبیعت، افراد مشهور، تصاویر انیمیشنی و… را روی انواع پیکسل درج کرده و آن ها را برای فروش عرضه نمود. امروزه بسیاری از افراد از این پیکسل ها برای تزیین کیف و لباس خود استفاده می‌کنند و به همین علت می ‌توان از تقاضای بالا برای خریداری انواع پیکسل چاپ خورده اطمینان حاصل نمود. برای چاپ روی پیکسل ابتدا طراحی طرح و انتخاب تصویر مناسب انجام شده و سپس طرح مورد نظر با استفاده از پرینتر چاپ سابلیمیشن روی کاغذ مخصوص درج می شود. سپس با استفاده از چسب سابلیمیشن، کاغذ روی پیکسل کاملاً محکم شده تا در حین چاپ از حرکت آن و کاهش کیفیت چاپ نهایی جلوگیری شود. سپس با قرار گرفتن پیکسل در دستگاه چاپ، پرس حرارتی انجام گرفته و به این صورت جوهر چاپ تصعید شده و از کاغذ به قطعه منتقل می شود. با انجام این مراحل طرح بسیار زیبایی روی پیکسل ایجاد خواهد شد که جلوه بسیار زیبایی داشته و دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد. این نوع چاپ در تیراژ بالا یا تعداد کم قابل انجام است و می توان در مدت زمان کوتاه قطعات چاپ زده را به مشتریان تحویل داد.

چاپ روی پیکسل پلاستیکی

چاپ روی پیکسل پلاستیکی یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابل ارائه می باشد. این چاپ با استفاده از دستگاه چاپ تامپو و چاپ سیلک انجام خواهد گرفت و می توان از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. با توجه به این که قیمت پیکسل پلاستیکی از پیکسل فلزی ارزان تر است، می‌ توان از این محصول برای تبلیغات استفاده نمود و پیکسل فلزی را برای چاپ تصاویر به کار برد. در این روش امکان چاپ طرح یا تایپوگرافی وجود دارد، همچنین در صورتی که از دستگاه چاپ سابلیمیشن برای آن استفاده شود می ‌توان تصاویر گوناگون را نیز روی پیکسل درج کرد. یکی از دیگر روش هایی که می توان برای چاپ به کار برد، استفاده از دستگاه چاپ ترانسفر است و هر نوع تصویر فانتزی و انیمیشنی را می توان به این طریق روی قطعه ایجاد نمود. در صورتی که قصد داشته باشید تا از این پیکسل ها برای کودکان استفاده کنید، چاپ طرح های انیمیشنی ایده بسیار خوبی می باشد و می توانید با استفاده از آن سود قابل توجه ای را به دست آورید. در واقع ابتدا طرح مورد نظر شما تعیین خواهد شد و با استفاده از آن می‌ توان روش چاپ را انتخاب نمود، تا در نهایت پیکسل های چاپ خورده در بالاترین کیفیت و ماندگاری به مشتریان تحویل داده شوند. قیمت چاپ روی انواع پیکسل با توجه به روش مورد استفاده و طرح مورد نظر متفاوت می باشد و نمی ‌توان قیمت ثابتی را تعیین کرد اما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی تلاش ما در جهت ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت است و به این طریق رضایت تمامی مشتریان به دست می آید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی انواع قطعات تولیدی خود از جمله پیکسل های فلزی و پلاستیکی وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا برای بازدید از سایر خدمات انجام گرفته شامل شابلون سازی ، ساخت کلیشه، ترکیب رنگ، طراحی طرح، ساخت فیکسچر و… از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم و برای شما آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

چاپ تامپو بر روی پیکسل

یکی از خدماتی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته است چاپ تامپو بر روی پیکسل می باشد. در این نوع چاپ طرح ایموجی روی پیکسل های پلاستیکی درج شده و می ‌توان از آن به عنوان لوازم تزئینی استفاده کرده و با فروش آن ها به سود بالایی دست یافت. این نوع چاپ با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی و در بالا ترین کیفیت انجام می گیرد. به همین علت چاپ ایجاد شده در اثر عوامل محیطی از بین نمی رود و می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *