چاپ روی پاکت نامه

چاپ روی پاکت نامه - تصویر اصلی ایساتیس

پاکت نامه از مهم ترین انواع پاکت است که وجود آن در هر اداره و شرکتی ضروری می باشد. پاکت نامه در محیط های دیگر نیز کاربرد دارد و بسیاری از افراد از این پاکت ها در طرح های متنوع، برای قرار دادن کارت هدیه یا پول نقد استفاده می کنند. با توجه به موارد استفاده زیاد پاکت نامه طراحی آن بسیار دارای اهمیت است و طرح روی آن به اندازه محتویات داخلش مهم می باشد، به همین دلیل انواع مختلفی از پاکت نامه با طرح های گوناگون تولید می ‌شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قادر به چاپ روی پاکت نامه در تیراژ های مختلف می باشد و شما می توانید انواع سفارشات خود را به این مجموعه بسپارید. در ادامه راجع به انواع پاکت نامه و چاپ روی آن توضیح جامعی را ارائه خواهیم کرد.

مزایای چاپ روی پاکت نامه

بیشتر شرکت ها و اداره جات معتبر برای نامه نگاری های اداری احتیاج به پاکت نامه انحصاری و مختص به خود را دارند. اکثر شرکت ها از پاکت نامه هایی با طراحی اختصاصی استفاده می نماید، به این صورت که از چاپ روی پاکت نامه برای چاپ لوگو، آدرس، شماره تماس و دیگر نکات کلیدی روی کاغذ استفاده می کنند. این نوع پاکت ها علاوه بر افزایش اعتبار شرکت یک نوع تبلیغ بسیار موثر و ارزان قیمت نیز می باشند و می ‌توان از آن ها به عنوان یک نوع امضا استفاده نمود تا هنگام نامه نگاری با دیگر شرکت ها و ادارات، آن ها با نگاهی به پاکت نامه اطمینان حاصل نمایند که نامه های ارسالی از طرف مجموعه شما می باشد. شما می توانید سفارش طراحی و چاپ بر روی پاکت نامه مربوط به شرکت و اداره خود را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بسپارید و پاکت نامه هایی با طرح دلخواه و در ابعاد مختلف را با چاپ هایی با کیفیت و ماندگار از این مجموعه تحویل بگیرید. همان طور که گفته شد چاپ پاکت نامه تنها محدود به شرکت ها، مجموعه ها و ادارات نمی ‌شود و افراد عادی نیز از انواع پاکت نامه استفاده می نمایند. به همین علت امروزه پاکت نامه هایی با طرح ها و نقش های بسیار متنوع و زیبا در ابعاد مختلف و از جنس های متنوع کاغذ مثل کاغذ گلاسه، کاغذ کتان، کاغذ کرافت و… در ابعاد مختلف در بازار موجود است و به فروش می رسد. در صورتی که شما نیز تولید کننده پاکت نامه می باشید می ‌توانید به وسیله ایجاد چاپ روی آن طرح های زیبایی را به وجود آورده و از فروش پاکت طرح دار سود بیشتری را حاصل نمایید.

تماس با چاپ ایساتیس: 09121766908

شما عزیزان می توانید از مقاله شابلون سازی نیز دیدن نمایید.

 چاپ روی پاکت نامه - تصویر صفحه یک ایساتیس

چاپ روی پاکت نامه به وسیله چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال یکی از انواع چاپ است که به طور مستقیم از طریق اتصال کامپیوتر به دستگاه چاپ، چاپ هایی با سرعت بالا را ایجاد می نماید. از این نوع چاپ می ‌توان برای چاپ روی کاغذ، پارچه، کتان، شیشه و… استفاده نمود. این نوع چاپ بسیار ارزان است و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد و می توان از آن علاوه بر چاپ روی پاکت نامه برای چاپ روی بروشور، کارت ویزیت، کاتالوگ و… نیز استفاده کرد و از کیفیت بالای آن لذت برد. به وسیله این دستگاه امکان چاپ در تیراژ بسیار پایین یا بسیار بالا وجود دارد و به این ترتیب می ‌توان با توجه به نوع تیراژ مورد نظر سفارش چاپ را نهایی کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به وسیله این دستگاه می توان چاپ روی انواع پاکت نامه با ابعاد و جنس های مختلف از جمله کاغذ تحریر، گلاسه، کالک، کتان، فابریانو و کرافت را ایجاد نمود، به این ترتیب شما می توانید سفارش چاپ روی هر نوع کاغذی را ثبت نمایید. همچنین تمامی مراحل طراحی توسط طراحانی مجرب و خلاق انجام می شود تا طرح مورد نظر شما به دست آید. در طراحی رنگ های استفاده شده حائز اهمیت هستند به این ترتیب که جلب توجه بیشتری را به سمت خود ایجاد نمایند، همچنین کیفیت رنگ در چاپ نهایی بسیار دارای اهمیت است، بنابراین در این مجموعه با استفاده از انواع دستگاه های با کیفیت رنگ های بسیار زیبا و درخشان روی پاکت نامه چاپ خواهد شد و پاکت هایی منحصر به فرد به دست شما می رسد.

جهت اطلاع از قیمت ها و حداقل تعداد کار با شماره 09121766908 تماس بگیرید

نکات دارای اهمیت در چاپ روی پاکت نامه

در تعیین قیمت چاپ روی پاکت نامه عوامل بسیار زیادی تاثیر گذار است که از آن ها می توان به ابعاد پاکت، جنس کاغذ و تیراژ نهایی اشاره کرد. در این نوع چاپ باید توجه نمود که کاغذ مورد استفاده سبک تر از ۸۰ گرم و سنگین تر از 300 گرم نباشد. در چاپ دیجیتال بهتر است که زمینه کاغذ روشن باشد، چرا که چاپ های بهتری روی این نوع کاغذ ها ایجاد خواهد شد. توجه نمایید که برای چاپ بر روی پاکت می توان از چاپ افست نیز استفاده کرد که دارای تفاوت هایی با چاپ دیجیتال می باشد. این نوع چاپ دارای تیراژ بالا و هزینه پایین است و کیفیت چاپ در آن بالا می باشد اما با استفاده از این دستگاه فرایند چاپ زمان بر خواهد بود. در نظر داشته باشید که این نوع چاپ دارای کیفیت پایین تری نسبت به چاپ دیجیتال است و در صورتی که قصد دارید تا چاپی با کیفیت را به دست آورید بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده کنید. شما می توانید با تماس با مشاوران مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان بهره مند شوید و با اطمینان بیشتری روش چاپ را انتخاب نمایید.

چاپ روی پاکت نامه - تصویر صفحه دو ایساتیس

 راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید چاپ روی انواع پاکت نامه، کارت ویزیت، تقویم، بروشور، تراکت و… را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بسپارید و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر خود را در بسته بندی مناسب تحویل بگیرید. این مجموعه با استفاده از انواع دستگاه چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب ، چاپ تامپو و… قادر به ارائه چاپ روی هر نوع قطعه ای خواهد بود، همچنین این مجموعه توانایی چاپ روی انواع هدایای تبلیغاتی با قیمت های مناسب را دارد. شما عزیزان می توانید از طریق صفحه تماس با ما سفارشات خود را ثبت نمایید و همچنین برای مشاهده دیگر خدمات ما را از طریق شبکه‌ های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *