چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان - تصویر اصلی ایساتیس

لیوان های سرامیکی یا ماگ مناسب ترین نوع لیوان برای هدیه دادن می باشند، به همین علت بسیاری از شرکت ها از این لیوان ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند، چرا که این لیوان ها ارزان قیمت و بسیار کاربردی خواهند بود و توجه افراد را به خود جلب می نمایند. امروزه چاپ روی لیوان به خصوص در لیوان های سرامیکی بسیار رایج شده و می توان طرح های متنوعی را روی آن ها چاپ کرد و به این ترتیب جلوه زیباتری به آن ها بخشید. در ادامه به توضیح جامعی در رابطه با نقش چاپ روی انواع لیوان های سرامیکی و مراحل آن خواهیم پرداخت. لطفاً همراه ما باشید.

نقش چاپ روی لیوان های سرامیکی

همان طور که گفته شد چاپ روی لیوان سرامیکی باعث افزایش جلوه آن خواهد شد. با استفاده از انواع روش های چاپ از جمله چاپ سابلیمیشن، چاپ تامپو و چاپ سیلک می توان نقش ها و طرح های بسیار متنوعی را روی لیوان چاپ نمود و به این ترتیب به افزایش فروش این نوع لیوان کمک شایانی کرد. همچنین می توان لوگو و برند تولیدی خود را روی این محصول چاپ کرد و از آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. هدایای تبلیغاتی در دیده شدن برند شما بسیار تاثیر گذار هستند. در گذشته تنها از سررسید، جاسوئیچی، خودکار و… به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شد، اما امروزه بسیاری از شرکت ها از لیوان سرامیکی یا ماگ به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. به این ترتیب می ‌توان روی لیوان سرامیکی سفید رنگ و یا رنگی چاپ لوگو را انجام داد و این ماگ ها را به مشتریان مورد نظر هدیه داد .به این ترتیب مشتریان در هنگام صرف چای و انواع نوشیدنی در ماگ سرامیکی متوجه چاپ موجود روی آن می‌شوند و نام برند شما در ذهن آنها حک خواهد شد.

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس افتخار این را دارد تا چاپ روی انواع لیوان به خصوص لیوان های سرامیکی سفید ساده، لیوان سرامیکی رنگی، لیوان حرارتی یا جادویی و… را ارائه دهد. همچنین چاپ روی انواع لیوان شیشه ای و پلاستیکی توسط این مجموعه امکان پذیر است و می توان روی لیوان با هر نوع جنسی چاپ های با کیفیت و یک دستی را ایجاد نمود.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ روی کیبورد کامپیوتر را نیز مطالعه نمایید.

چاپ روی لیوان - تصویر صفحه یک ایساتیس

بهترین روش برای چاپ روی لیوان

با استفاده از روش های متعددی می توان چاپ روی لیوان را انجام داد که  بستگی به جنس لیوان و نوع طرح مورد نظر دارد. هنگامی که شما برای چاپ لوگو خود از چاپ بر روی لیوان استفاده می کنید می توان با استفاده از دستگاه تامپو و سیلک عملیات چاپ را انجام داد. در چاپ تامپو از پد سیلیکونی برای انتقال طرح به قطعه استفاده می شود. با استفاده از چاپ تامپو می توان روی هر نوع قطعه عملیات چاپ را انجام داد و به همین علت این نوع دستگاه برای چاپ روی لیوان سرامیکی مناسب تر هستند. هنگامی که قصد چاپ طرح فانتزی روی لیوان را دارید بهتر است از چاپ سابلیمیشن استفاده شود، چرا که این چاپ دارای ماندگاری بسیار بالا بوده و چاپ های ظریف ماندگار و با کیفیت را ارائه می دهد. در این نوع چاپ احتیاج به جوهر مخصوص سابلیمیشن وجود دارد که این جوهر دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند و به وسیله آن ها می توان رنگ مورد نظر شما را به دست آورد. به وسیله این روش می توان رنگ را از حالت جامد به حالت گاز تبدیل نمود و با پرس کاغذ سابلیمیشن به قطعه مورد نظر طرح را روی قطعه ایجاد کرد. در این روش می توان هر نوع طرحی را روی لیوان ایجاد نمود و جلوه زیبایی به لیوان های ساده بخشید.

از دیگر روش‌ ها می توان به چاپ ترانسفر اشاره کرد که این نوع چاپ به علت کیفیت بالا و ماندگاری بسیار زیاد دارای محبوبیت بسیاری می باشد. در نهایت روش چاپ با توجه به جنس لیوان و طرح آن انتخاب می شود. کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس آماده ارائه مشاوره برای انتخاب نوع چاپ به شما عزیزان هستند.

نکات دارای اهمیت در چاپ روی لیوان

طراحی یکی از با اهمیت ترین مراحل در چاپ روی لیوان می باشد که در این مجموعه توسط طراحان مجرب و خلاق انجام خواهد شد. در صورتی که بخواهید در دو طرف لیوان از چاپ استفاده کنید رعایت قرینگی دارای اهمیت می شود. همچنین کادر بندی مناسب به افزایش جلوه طرح کمک بسیاری می کند. طراحان مجموعه چاپ ایساتیس تمامی نکات با اهمیت در طراحی را رعایت می ‌کنند و طرحی استاندارد و با کیفیت را خلق خواهند کرد. در مرحله بعد انتخاب رنگ انجام خواهد پذیرفت که در آن رنگ زمینه لیوان دارای اهمیت بسیاری است و رنگ بندی با توجه به زمینه انجام می شود. در این مجموعه با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی ترکیب رنگ حرفه ای در جهت دستیابی به رنگ مورد نظر شما انجام خواهد شد تا به کسب رضایت شما منجر شود. بعد از انجام عملیات چاپ، تثبیت رنگ برای افزایش ماندگاری و خشک شدن جوهر صورت می پذیرد که باعث می شود طرح بعد از گذشت مدتی کوتاه در اثر شست و شو پوسته پوسته نشده و از روی لیوان پاک نشود. به این ترتیب این روش، تبلیغی ماندگار برای برند شما خواهد بود و همیشه در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بعد از تثبیت رنگ به وسیله دستگاه های تثبیت کننده، قطعات در بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی به مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد. به این ترتیب این مجموعه تمامی مراحل چاپ تا بسته بندی را به صورت کامل انجام داده و در نهایت لیوان هایی چاپ خورده با جلوه‌ ی زیبا و درخشان را به شما عرضه می‌دارد.

فاکتورهای مهم در چاپ روی لیوان

در چاپ روی لیوان رعایت فاکتورهایی دارای اهمیت خواهد بود و تنها به این طریق می‌توان از کیفیت چاپ اطمینان حاصل کرد. در قسمت قبل در رابطه با نقش طراحی و تثبیت سازی رنگ در افزایش کیفیت و دقت چاپ توضیحاتی ارائه شد، در این قسمت سایر فاکتورهای با اهمیت شرح داده می‌شوند.

کیفیت قطعه خام

مطمئناً در صورتی که لیوانی بی‌کیفیت برای چاپ تهیه شود نمی‌توان از ظرافت طرح نهایی اطمینان حاصل کرد. به همین علت پیشنهاد می‌دهیم تا حتماً لیوان‌های سرامیکی با کیفیت را برای این کار تهیه نمایید. همچنین در صورتی که قصد چاپ بر روی لیوان یکبار مصرف را دارید نوع کاغذی آن مناسب‌تر خواهد بود و با استفاده از این لیوان‌ها می‌توان تبلیغات موثرتری را انجام داد.

ملزومات چاپ

مورد با اهمیت دیگر در این نوع چاپ استفاده از ملزومات با کیفیت است. در واقع هرچه کیفیت لوازمی که در چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند بالاتر باشد چاپ نهایی دارای ظرافت و ماندگاری بیشتری خواهد شد. بنابراین در کنار استفاده از رنگ‌های با کیفیت آلمانی به کارگیری مواد اولیه درجه یک برای ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر نیز نقش تعیین کننده‌ای در کیفیت چاپ خواهد داشت.

دستگاه‌های مورد استفاده در چاپ

دیگر مسئله مهم دستگاهی است که برای چاپ به کار گرفته می‌شود. همانطور که گفته شد برای چاپ روی انواع لیوان می‌توان از روش چاپ طلاکوب ، سیلک، سابلیمیشن، ترانسفر و تامپو استفاده نمود. در تمامی این روش‌ها دستگاه مورد استفاده نقش بسزایی در چاپ نهایی دارد. در این مجموعه از دستگاه‌های به‌روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود که فشار دستگاه پرس در آن ها قابل تنظیم می باشد و به این صورت از ایجاد مشکل در لیوان یا شکسته شدن آن‌ها و همچنین ایجاد کچلی در چاپ جلوگیری به عمل خواهد آمد و می‌توان چاپ یک دست، برجسته و ظریفی را ایجاد نمود.

چاپ روی لیوان با استفاده از دستگاه به روز

چاپ روی لیوان در تهران

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس شرایط ویژه ای را برای هم وطنان تهرانی فراهم کرده تا بتوانند با مناسب ترین قیمت سفارشات خود در زمینه چاپ روی لیوان را ثبت کرده و محصولات چاپ خورده مورد نظر را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. این مجموعه در استان تهران واقع شده و قادر است تا با سرعت بالا عملیات چاپ روی قطعات دلخواه شما همشهریان تهرانی را انجام دهد. در این مجموعه چاپ روی انواع لیوان یک بار مصرف پلاستیکی و کاغذی، لیوان سفالی، لیوان سرامیکی، لیوان بلوری و… انجام می گیرد و به همین دلیل شما می توانید با توجه به نوع محصول خود از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کرده و روش مناسبی را برای چاپ روی محصولات تان انتخاب کنید‌. در نظر داشته باشید که سایر هموطنان ما در سایر نقاط کشور نیز می توانند تنها با تماس با شماره های درج شده در مجموعه سفارشات خود را ثبت کرده و قطعات چاپ خورده مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاه تحویل بگیرند. در این مجموعه علاوه بر چاپ روی انواع لیوان خدمات دیگری شامل چاپ بر روی پارچه ، چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ روی بطری ، چاپ روی ماسک و … نیز انجام می گیرد که امکان ثبت سفارش در این زمینه ها هم برای شما عزیزان فراهم می باشد. این مجموعه ماندگاری و کیفیت تمامی چاپ های ایجاد شده را ضمانت می کند و به همین علت شما همراهان گرامی می توانید با اطمینان خاطر سفارشات خود را ثبت کنید.

چاپ روی لیوان در بالاترین کیفیت و ماندگاری

انتخاب طرح چاپ روی لیوان سفالی

با توجه به این که امروزه لیوان سفالی جزء محبوب ترین و پرفروش ترین لیوان های بازار شناخته می شود، در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ روی لیوان سفالی برای متقاضیان گرامی فراهم آمده است. در صورتی که علاقه مندید تا با ایجاد چاپ روی انواع لیوان سفالی و سرامیکی این محصولات را از سادگی درآورده و فروش بیشتری را به دست آورید، پیشنهاد می دهیم تا حتماً از روش ‌های چاپ صنعتی استفاده کرده و طرح، لوگو یا تصویر مورد نظر خود را روی لیوان چاپ کنید. در این مجموعه شرایطی ایجاد شده تا مشتریان محترم بتوانند طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده، تا کارکنان این مجموعه طرح مورد نظر را در بالاترین کیفیت روی لیوان های سفالی چاپ کنند. در این مجموعه از رنگ های با کیفیت در تنوع بسیار بالا استفاده می ‌شود و به همین علت می توان دقیقاً طرح مورد نظر شما را روی لیوان ایجاد نمود. علاوه بر آن با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن امکان چاپ عکس نیز فراهم شده است، بنابراین شما می ‌توانید با توجه به مخاطبان و مشتریانتان طرح های مناسبی را انتخاب کنید. برای مثال طرح های فانتزی و انیمیشنی برای کودکان بسیار مناسب هستند و برای بزرگسالان نیز طرح های بسیار متنوعی وجود دارد که باعث خواهد شد تا آن ها بتوانند با توجه به سلیقه خود لیوان مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. علاوه بر آن در صورتی که قصد داشته باشید تا از لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید می توان لوگوی شما را طراحی کرده و با ساخت کلیشه و شابلون متناسب با آن این طرح را روی لیوان های سفالی درج کرد که مطمئناً سود بسیار بالایی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش و کسب مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده سایر خدمات، ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. این مجموعه قادر به انجام چاپ روی قطعات با جنس های مختلف از جمله قطعات پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، چوبی، چرمی و…  می باشد و شما می توانید چاپ روی محصول تولیدی و یا هدایای تبلیغاتی خود را به ما بسپارید. از اعتماد شما سپاسگزاریم و لحظات خوبی را برای شما آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *