چاپ روی قاب گوشی

چاپ روی قاب گوشی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

گوشی موبایل یکی از لوازمی است که دائماً همراه افراد خواهد بود و می توان این وسیله را به عنوان همراه همیشگی افراد جامعه امروز در نظر گرفت. با توجه به قیمت بالای انواع موبایل بهتر است تا برای آن ها از گارد یا قاب مناسب استفاده شود. شما می توانید از قاب گوشی تنها برای حفاظت از آن استفاده کنید و یا با چاپ روی قاب گوشی جلوه ظاهری موبایل خود را کاملا تغییر دهید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان طرح و تصاویر گوناگونی را روی انواع گارد موبایل چاپ نمود و به این صورت جلوه بی نظیری به این محصولات بخشید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با روش و مزایای چاپ روی گارد موبایل توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اصول چاپ روی قاب گوشی

همان طور که گفته شد چاپ روی قاب گوشی باعث می شود تا بتوان طرح های متنوع و بسیار زیبایی را روی این محصولات ایجاد نمود. این طریق می ‌توان قاب هایی با طرح های متنوع را به بازار عرضه کرده و فروش قابل توجه ای را به دست آورد. علاوه بر آن در این روش با وجود طرح های بسیار متنوع هر فرد می تواند تصویر یا طرح انحصاری خود را روی گارد موبایلش درج کرده و به این طریق قاب گوشی منحصر به فردی داشته باشد. در کنار آن امکان چاپ برند روی این وسیله نیز فراهم است. بنابراین می توان از قاب موبایل به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کرده و آن را به مخاطبین مورد نظر خود هدیه داد. به این صورت افراد مورد نظر شما از این قاب ها استفاده کرده و دائماً برند شما را مشاهده خواهند کرد و نام آن در ذهن آن ها حک می شود. این مسئله برای بسیاری از برند ها دارای اهمیت فراوان است چرا که به این طریق می توان میزان مشتریان دائمی خود را افزایش داده و سود بسیار بالایی را به دست آورد. با توجه به اینکه هزینه چاپ طرح نسبت به چاپ تصویر ارزان تر است تمامی برند های تولیدی یا خدماتی می ‌توانند از این راهکار به عنوان تبلیغاتی ارزان و دائمی استفاده کنند. علاوه بر آن تمامی تولید کنندگان گارد موبایل می توانند با به کارگیری این روش ها گارد هایی با تنوع فوق العاده زیاد را تولید کرده و به بازار عرضه کنند و به این طریق سود بیشتری را به دست آورند.

برای مشاهده مقاله چاپ طلاکوب روی بطری روغن آرگان روی لینک کلیک کنید.

چاپ روی قاب گوشی - چاپ طرح های مورد نظر شما روی گارد موبایل

چاپ عکس روی قاب گوشی

یکی از خدماتی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می شود چاپ عکس روی قاب گوشی است. این نوع چاپ با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن انجام می شود و با به کارگیری این دستگاه می توان هر نوع تصویر مورد نظر شما را روی انواع قاب گوشی درج کرد. در واقع در این روش امکان درج تصاویر شخصی، تصاویر انیمیشنی، پوستر فیلم های مختلف، تصاویر فانتزی و… امکان‌ پذیر است و می توان قاب گوشی انحصاری را برای خود سفارش داد. برای چاپ سابلیمیشن احتیاج به ملزوماتی مانند کاغذ مخصوص، چسب سابلیمیشن، پرینتر مخصوص و جوهر چاپ می باشد. به این طریق ابتدا طراحی طرح مورد نظر شما انجام گرفته و سپس این طرح روی کاغذ مخصوص چاپ می شود. سپس این کاغذ روی قاب گوشی با استفاده از چسب محکم می شود تا در حین چاپ از حرکت کاغذ جلوگیری کرده و چاپی بسیار ظریف ایجاد شود. بعد از این مراحل می توان قطعات را درون دستگاه چاپ سابلیمیشن قرار داد تا با استفاده از حرارت و فشار ایجاد شده توسط این دستگاه جوهر سابلیمیشن تصعید شود و روی سطح قاب قرار گیرد. به این صورت عملیات چاپ کامل خواهد شد و می توان قطعات را به مشتریان محترم تحویل داد. چاپ های ایجاد شده به روش سابلیمیشن بسیار با کیفیت و زیبا هستند و به هیچ عنوان از روی سطح قاب پاک نخواهند شد. علاوه بر آن قطعات چاپ خورده به این روش کاملاً قابل شستشو خواهند بود و در برابر عوامل محیطی و رطوبت امکان پوسته پوسته شدن چاپ وجود ندارد. بنابراین می‌ توانید تا زمانی که از گوشی موبایل خود استفاده می کنید قاب آن را حفظ کرده و احتیاجی به خریداری مجدد قاب موبایل نداشته باشید.

چاپ عکس روی قاب گوشی به روش سابلیمیشن

چاپ روی قاب گوشی به روش تامپو

از دیگر روش هایی که می توان با استفاده از آن چاپ روی قاب گوشی را انجام داد روش تامپو می باشد. در صورتی که قصد داشته باشید تا برند خود را روی گوشی موبایل چاپ کنید می توان از روش چاپ تامپو استفاده نمود. در این روش امکان چاپ لوگو روی انواع گوشی موبایل فراهم است و می توان طرح مورد نظر شما را در رنگ بندی های متنوع چاپ کرد. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و رنگ های مورد نظر برای چاپ انتخاب می شود سپس می توان با تهیه فیلم لیتوگرافی از طرح؛ کلیشه، شابلون و فیکسچر مورد نیاز چاپ را تهیه نمود. با استفاده از شابلون و کلیشه چاپ روی قطعه انجام می ‌شود و فیکسچر نیز برای ثابت نگه داشتن قاب موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت احتمال حرکت قاب در حین چاپ وجود نخواهد داشت و می توان از ظرافت و دقت چاپ نهایی اطمینان حاصل کرد. به این طریق طرح مورد نظر روی قطعه چاپ می شود و سپس می توان قطعات را برای افزایش ماندگاری وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. با استفاده از این دستگاه چاپ ایجاد شده در مدت زمان بسیار کوتاه خشک و ماندگار می‌ شود و می ‌توان آن را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان محترم تحویل داد. در این روش از رنگ های آلمانی برای چاپ استفاده می شود که دارای کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت هستند و می ‌توان با استفاده از چند رنگ اصلی طیف گسترده ای از رنگ ها را ایجاد کرده و برای چاپ به کار برد، به همین علت امکان ایجاد چاپ چند رنگ یا چاپ در رنگ دلخواه شما وجود دارد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه هر نوع خدمات مرتبط با چاپ از جمله ترکیب رنگ، طراحی طرح، چاپ روی قطعات مختلف، شابلون سازی ، ساخت کلیشه و… انجام می گیرد. بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از خدمات بالا را انتخاب کرده و با ورود به صفحه تماس با ما از کارشناسان مجموعه در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از سایر خدمات انجام شده در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *