چاپ روی قاب آیفون تصویری

چاپ روی قاب آیفون تصویری به روش تامپو

به طور معمول بسیاری از لوازم مورد استفاده در منزل و سایر مکان ها دارای علائم و نشانه هایی هستند که باعث کارایی بیشتر آن ها می شود. به این صورت کاربران می ‌توانند در رابطه با کاربرد های لوازم برقی منزل و… اطلاعاتی را به دست آورده و به راحتی از این وسایل استفاده کنند. برای درج این علائم و نشانه ها می توان از روش های چاپ صنعتی استفاده نمود. برای مثال چاپ روی قاب آیفون تصویری یکی از راهکار های افزایش کارایی این محصول می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم.لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بررسی مراحل چاپ روی قاب آیفون تصویری

برای چاپ روی قاب آیفون تصویری ابتدا طرح مورد نیاز برای این قطعه توسط کارشناسان مجموعه طراحی شده و سپس روش مناسب از میان روش های مختلف چاپ انتخاب می شود. برای این قطعه روش چاپ تامپو مناسب تر خواهد بود و با استفاده از آن می توان طرح بسیار ظریفی را روی بدنه پلاستیکی آیفون تصویری ایجاد کرد. با توجه به این که در این نوع چاپ از پد سیلیکونی برای ایجاد طرح استفاده می شود، امکان چاپ طرح های بسیار ریز تا بسیار بزرگ وجود دارد و همچنین در این نوع چاپ می توان طرح نهایی را عیناً روی قطعه ایجاد نمود. بنابراین این روش انتخاب می شود و با توجه به طرح مورد نظر کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته خواهد شد. با استفاده از فیکسچر می ‌توان قطعه را کاملاً ثابت کرده و از لرزش آن در حین چاپ جلوگیری نمود، همچنین شابلون و کلیشه نیز برای ایجاد طرح روی قطعه به کار می روند. این چاپ به صورت غیر مستقیم انجام می ‌شود و در آن شابلون به صورت مستقیم طرح را روی قطعه منتقل نمی کند، به همین علت استفاده از پد سیلیکونی برای چاپ الزامی خواهد بود. به این صورت طرح مورد نظر روی قطعه ایجاد شده و می توان قطعات را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود تا جوهر ایجاد شده کاملاً خشک و ماندگار شود. در انتها قطعات چاپ خورده بسته بندی شده و خدمت مشتریان گرامی عرضه می شوند.

شما می توانید از مقاله چاپ روی خط کش نیز دیدن نمایید.

چاپ روی قاب آیفون تصویری - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی قاب آیفون تصویری برای افزایش کارایی آیفون

زبان علائم و نشانه ها زندگی انسان‌ها را بسیار ساده تر کرده است. در واقع با استفاده از علامت های بسیار کوچک می‌توان جمله یا حتی عبارتی را به مخاطبان فهماند. به همین علت روی بسیاری از لوازم برقی منزل این نوع نشانه ها حک می شود. مطمئناً بدون چاپ روی قاب آیفون تصویری نمی‌توان متوجه شد که هر کدام از دکمه ها دارای چه نوع عملکردی هستند اما زمانی که با استفاده از چاپ علامت های مختلف روی بدنه پلاستیکی آیفون تصویری ایجاد می شود افراد مختلف می‌توانند به راحتی به عملکرد هر کدام از دکمه ها پی ببرند. با توجه به اینکه این علامت ها بسیار کوچک و در ابعاد میلیمتری هستند در صورتی که از دستگاه‌های پیشرفته برای چاپ آن‌ها روی قطعه استفاده نشود، احتمال ایجاد چاپی بی کیفیت و نامناسب وجود دارد و به همین علت کارایی چاپ از بین خواهد رفت. بنابراین لازم است تا از قطعات و ملزومات با کیفیت و همچنین دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده شود. همانطور که در شکل مشاهده می‌کنید چاپ ایجاد شده دارای جلوه بسیار زیبا و کارآمد است و باعث افزایش کارایی این قطعه می‌شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر رعایت نکات بالا با استفاده از رنگهای با‌ کیفیت آلمانی و دستگاه تثبیت رنگ می‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان یافت و از پاک شدن چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمان کوتاه جلوگیری نمود. به این صورت با استفاده های طولانی مدت از آیفون تصویری علامت های چاپ شده پوسته پوسته یا کمرنگ نمی‌شوند و می توان به راحتی و با استفاده از آنها عملکرد دکمه‌ها را تشخیص داد. در این مجموعه امکان چاپ روی قطعات مختلف، از جنس‌های گوناگون وجود دارد و می‌توان هر نوع طرح یا تصویر مورد نظر شما را روی انواع قطعات چاپ نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده‌ای شامل چاپ روی قطعات گوناگون، طراحی طرح، ترکیب رنگ، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، فروش دستگاه چاپ، ساخت شابلون و… انجام می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه ها وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می‌ کنیم تا برای بازدید از سایر خدمات انجام شده ما از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کرده و در این شبکه های مجازی نیز همراه ما باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *