چاپ روی عروسک داشبورد

چاپ روی عروسک داشبورد - چاپ صنعتی ایساتیس

عروسک های ایموجی فنری که برای داشبورد ماشین مورد استفاده قرار می گیرند، در میان بسیاری از افراد جامعه محبوب می باشند. به همین علت تولید این محصولات با افزایش چشمگیری رو به‌ رو شده اند. به طور معمول چهره ایموجی ها با استفاده از چاپ روی بدنه آن ها درج می شود و به این طریق می توان مراحل تولید این عروسک را تکمیل کرد. در واقع چاپ روی عروسک داشبورد یکی از مراحل تولید این وسیله تزیینی به حساب می ‌آید و تنها به این طریق می توان طرح چهره ایموجی ها را روی بدنه پلاستیکی شان چاپ نمود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بررسی فرایند چاپ روی عروسک داشبورد

برای چاپ روی عروسک داشبورد می ‌توان از روش‌های گوناگونی استفاده کرد اما روش چاپ تامپو برای این کار مناسب تر می‌باشد. در این روش از پدهای سیلیکونی با کیفیت برای چاپ استفاده شده و می‌توان هر نوع طرح را روی قطعات گوناگون ایجاد کرد. با توجه به اینکه این قطعات به صورت کروی شکل هستند ممکن است در روش‌های دیگر نتوان چاپ با کیفیتی را روی این عروسک‌ها ایجاد نمود. اما در روش تامپو با وجود پدهای سیلیکونی می‌توان روی هر نوع قطعات محدب، مقعر، مسطح و منبت‌کاری شده طرح‌های بسیار دقیقی را ایجاد کرد. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس فیلم لیتوگرافی از آن گرفته می‌شود. سپس می‌توان کلیشه، فیکسچر و شابلون را تهیه نمود و از آن‌ها برای چاپ استفاده کرد. کلیشه و شابلون برای ایجاد طرح روی قطعه و فیکسچر برای ثابت نگه داشتن آن و جلوگیری از لرزش قطعات در حین چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و به این طریق می توان طرح مورد نظر را در بالاترین کیفیت روی قطعات پلاستیکی چاپ کرد و آن‌ها را برای افزایش ماندگاری و ثبات جوهرها وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. این دستگاه با استفاده از اشعه فرابنفش خورشید قطعات را به طور کامل خشک می‌کند و باعث افزایش ماندگاری چاپ خواهد شد. به این طریق در اثر شستشو یا عوامل محیطی احتمال پاک شدن جوهر ها وجود ندارد و می‌توان تا مدت ها از عروسک داشبورد استفاده نمود. در این قطعات با توجه به رنگ‌های مورد استفاده و طرح اولیه مراحل چاپ تعیین می‌شود و نمی‌توان فرآیند چاپ را در یک مرحله کامل کرد. بنابراین بعد از هر بار چاپ طرح روی قطعه، استفاده از دستگاه تثبیت رنگ الزامی می‌باشد و تنها به این طریق می‌توان از افزایش کیفیت چاپ اطمینان حاصل کرد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Gabiyen روی ادکلن جیبی نیز دیدن نمایید.

نکات مهم در چاپ روی عروسک داشبورد

در چاپ روی عروسک داشبورد احتیاج است تا طرح های متنوعی طراحی شود. در واقع با توجه به گستردگی طرح هایی که برای صورت ایموجی ها مورد استفاده قرار می گیرد، لازم است تا چندین نوع کلیشه و شابلون ساخته شود. بنابراین در هنگام ایجاد چاپ روی قطعات ابتدا طرح های شبیه به هم روی پلاستیک چاپ شده و سپس چاپ طرح بعدی انجام می شود. در این روش ها برای افزایش ماندگاری چاپ از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده خواهد شد که دارای ماندگاری طولانی مدت تری نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار می باشند. متاسفانه بسیاری از رنگ هایی که برای چاپ به کار می روند با گذشت مدت زمان کوتاه پوسته پوسته شده و به راحتی از روی قطعات مختلف بلند خواهند شد. اما این مسئله در رابطه با رنگ های با دوام و ماندگار آلمانی صدق نمی کند. همچنین با توجه به این که برای افزایش ماندگاری چاپ از دستگاه تثبیت رنگ استفاده می شود، قطعات چاپ خورده قابل شست و شو خواهند بود و در اثر عوامل محیطی نیز تغییری در کیفیت آن ها ایجاد نمی ‌شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان روی قطعات گوناگون چاپ های زیبا و با کیفیتی را ایجاد کرده و از آن ها در جهت تبلیغات و بالا بردن جلوه محصول استفاده نمود. از خدماتی که در این مجموعه صورت گرفته می توان به چاپ روی لوازم آرایشی ، چاپ روی پلاک سینه ، چاپ روی کفی کفش ، چاپ بر روی شیشه ، چاپ روی ماسک ، چاپ روی ساک دستی و … اشاره کرد. بنابراین شما می ‌توانید چاپ طرح روی تمامی قطعات تولیدی خود را به ما بسپارید و قطعاتی چاپ خورده در بالاترین کیفیت و بیشترین ظرافت را تحویل بگیرید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از شما دعوت می‌ کنیم تا برای مشاهده سایر خدماتی که در این مجموعه صورت گرفته ما را از طریق شبکه‌ های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. از همراهیتان سپاسگزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *