چاپ روی سی دی

چاپ روی سی دی - به صورت مستقیم

با وجود پیشرفت تکنولوژی و ساخت انواع رم و فلش همچنان استفاده از سی دی و دی وی دی رواج دارد و در واقع این نوع وسایل با وجود قیمت پایین شان نسبت به رم و فلش گزینه بسیار مناسبی برای انتقال اطلاعات می باشند. این مسئله باعث شده تا چاپ روی سی دی به عنوان یک روش بازاریابی ارزان قیمت و کارآمد شناخته شود. این نوع چاپ به شیوه های مختلفی انجام می گیرد و در آن رعایت نکات و مواردی ضروری خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ روی انواع دی وی دی و سی دی پیشنهاد می ‌کنیم ادامه این مطلب را دنبال کنید.

بررسی اهمیت چاپ روی سی دی

آیا تا به حال پیش آمده که سی دی یا دی وی دی را تهیه کنید که هیچ نوع چاپی روی آن درج نشده باشد ؟مطمئناً جواب منفی است چرا که روی هر نوع سی دی خام یا دارای محتوا طرح هایی درج شده که می تواند شامل لوگو و نام برند تولیدی، توضیح در رابطه با محتوای سی دی و … باشد. با این وجود می ‌توان گفت که چاپ روی سی دی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و نمی‌ توان این محصولات را بدون چاپ به بازار عرضه کرد. با استفاده از چاپ می توان فروش سی دی و دی وی دی را افزایش داد چرا که این روش کمک می‌کند تا مشتریان بتوانند از محتوای سی دی ها آگاه شده و یا نام برند تولیدی را تشخیص دهند، به همین علت می توان گفت که چاپ روی انواع سی دی یک روش کارآمد در بازاریابی محصول خواهد بود و با استفاده از آن می ‌توان فروش این لوازم را افزایش داد. برای مثال اگر شما قصد داشته باشید تا آموزش هایی را با رایت کردن روی سی دی به مخاطبان این نوع آموزش ها عرضه کنید، بدون درج توضیحات در رابطه با نوع آموزش نمی توانید علاقه مندان زیادی را پیدا کنید چرا که افراد علاقه‌ مندند تا اطلاعات کلی در رابطه با محصولی که خریداری می‌کنند داشته باشند. حال تصور کنید که با وجود چاپی با کیفیت و ظریف تمامی اطلاعاتی که مخاطبان به آن نیازمند هستند را به آن ها ارائه کنید. به این صورت افراد می ‌توانند تصمیم بگیرند که آیا این محتوا به درد آن ها می خورد و یا نه؟ که اگر جملات مناسب و طرح های زیبایی روی سی دی به کار برده باشید مسلماً افراد بسیاری به خرید آن ها روی می آورند.

شما می توانید از مقاله چاپ بادکنک نیز دیدن نمایید.

چاپ روی سی دی - چاپ صنعتی ایساتیس

روش چاپ روی سی دی

به طور معمول چاپ روی سی دی به دو روش انجام می‌گیرد. در یکی از روش ها ابتدا چاپ روی لیبل انجام گرفته و لیبل ها روی سطح سی دی چسبانده می شوند و در روش دیگر چاپ به صورت مستقیم روی سطح سی دی انجام خواهد شد. در مقایسه این دو نوع چاپ می توان گفت که چاپ به روش مستقیم دارای کارایی بیشتری نسبت به چاپ روی لیبل خواهد بود و این روش مناسب تر می‌باشد، چرا که زمان کمتری برای ایجاد چاپ روی سطح سی دی نیاز است و کیفیت چاپ بسیار بالاتر خواهد بود. هنگامی که لیبلی روی سطح سی دی چسبانده می شود ضخامت این قطعه را افزایش می دهد که باعث خواهد شد تا استفاده از سی دی مشکل شود. این مسئله در چاپ مستقیم ایجاد نخواهد شد. علاوه بر آن حتی اگر از لیبل ‌های با کیفیت نیز استفاده شود چاپی که به این صورت انجام بپذیرد دارای ماندگاری کمتری نسبت به چاپ مستقیم خواهد بود. توجه داشته باشید که برای چاپ روی این نوع قطعات باید نکاتی رعایت شود تا از شکسته شدن قطعه در هنگام چاپ جلوگیری به عمل آید. برای این کار فیکسچر مورد نیاز خواهد بود. این قطعه سی دی ها را به صورت ثابت نگه می دارد و علاوه بر جلوگیری از شکسته شدن قطعات در حین چاپ کمک می‌کند تا چاپی ظریف و دقیق روی قطعه ایجاد شده و از حرکت آن در حین چاپ جلوگیری به عمل می‌ آورد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بعد از انجام عملیات چاپ قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و به این صورت چاپ قرار گرفته روی آن ها خشک و تثبیت می ‌شود. بنابراین ماندگاری چاپ روی این نوع قطعات افزایش خواهد یافت.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های چاپ روی انواع سی دی وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. توجه داشته باشید که می توان این نوع چاپ را در تیراژ بالا انجام داد و قطعات چاپ شده را در زمان کوتاه به مشتریان گرامی تحویل داد. در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با دنبال کردن صفحات اجتماعی ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن نمایید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و برای شما آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *