چاپ روی زیر لیوانی

چاپ روی زیر لیوانی - تصویر اصلی

امروزه زیر لیوانی برای قرار دادن لیوان روی آن بسیار مورد مصرف قرار می گیرد و استفاده از آن باعث می شود تا میز نمناک و دارای لکه نشود. زیر لیوانی با استفاده از مواد گوناگون از جمله: چوب، پلاستیک، نمد و … ساخته می شود. بعد از ساخت انواع زیر لیوانی در مدل های گوناگون، می ‌توان آن را با استفاده از یک چاپ زیبا از سایر زیر لیوانی ها متمایز نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز، چاپ روی انواع زیر لیوانی انجام می شود و شما می توانید به این طریق محصول تولیدی خود را از دیگر محصولات متمایز نمایید. در ادامه ی این مطلب به توضیح در رابطه با مزایای چاپ روی زیر لیوانی و همچنین مراحل انجام این نوع چاپ خواهیم پرداخت. لطفا ما را همراهی نمایید .

چاپ روی زیر لیوانی - تصویر دو

مزایای استفاده از چاپ روی زیر لیوانی

امروزه با استفاده از لیوان های سرامیکی یا ماگ که با توجه به ابعاد بزرگ خود روی نعلبکی جا نمی شوند، انواع زیر لیوانی تولید و به بازار عرضه شده اند. بهترین نوع زیر لیوانی از جنس MDF می باشد. با توجه به اینکه مجموعه های بسیاری زیر لیوانی ام دی افی را تولید می نمایند متمایز کردن برند تولیدی شما از سایر تولید کنندگان دارای اهمیت بسیار می باشد. چرا که به این طریق شما می ‌توانید نام برند خود را را در ذهن مخاطبان حک نموده و باعث بازگشت مشتری شوید. چاپ روی زیر لیوانی باعث می شود تا طرحی زیبا روی زیر لیوانی ایجاد شده و به این ترتیب باعث فروش بیشتر آن خواهد شد. علاوه بر آن شما می توانید در کنار یک طرح زیبا لوگوی خود را نیز روی زیرلیوانی چاپ کرده و باعث تفکیک برند خودتان از سایر برند ها شوید. در این نوع چاپ از طرح های گوناگون و متنوعی می توان استفاده نمود و همچنین شما می توانید برای برند تولیدی خود از زیر لیوانی دارای چاپ به عنوان تبلیغ استفاده نمایید، به این ترتیب که لوگوی خود را روی زیر لیوانی ها چاپ کنید و به صورت هدایای تبلیغاتی به افراد مورد نظر خود هدیه دهید. با توجه به کارایی زیر لیوانی این هدایا دور انداخته نمی شوند و مورد استفاده افراد قرار می گیرند. به همین علت افراد در هنگام استفاده از زیر لیوانی دائماً لوگوی شما را از نظر می ‌گذرانند و این باعث می شود که در صورت نیاز به محصولات یا خدماتی خاص، مجموعه شما اولین برند مورد نظر آن ها باشد. شما می توانید تمامی مراحل طراحی تا چاپ زیر لیوانی را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بسپارید و در نهایت چاپی ماندگار و منحصر به فرد را دریافت نمایید  .

 

جهت مطالعه مطلب چاپ سیلک برند Real Full بر روی بطری بر روی لینک کلیک کنید

چاپ روی زیر لیوانی - تصویر یک

مراحل چاپ روی زیر لیوانی

چاپ روی زیر لیوانی با استفاده از چاپ های گوناگونی مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن قابل انجام می باشد. در چاپ روی ام دی اف بیشتر از دستگاه چاپ سابلیمیشن استفاده می شود که در این روش می توان هر نوع طرحی را روی زیر لیوانی ایجاد نمود. شما می توانید تمامی مراحل طراحی را به طراحان مجرب این مجموعه بسپارید تا در نهایت طرحی منحصر به فرد و خاص را تحویل بگیرید. در این روش ورقه های MDF با هرنوع مدلی قابل چاپ می باشد و همچنین می توان از رنگ های متنوع برای زیر لیوانی ها استفاده نمود تا به این ترتیب محصولاتی متنوع با طرح های مختلف به دست آید. در چاپ سابلیمیشن بعد از طراحی، طرح توسط پرینتر های مخصوص سابلیمیشن روی کاغذ مخصوص چاپ می شود و سپس توسط چسب مخصوص روی زیر لیوانی فیکس خواهد شد. بعد از آن از پرس برای قرار گیری طرح روی زیر لیوانی استفاده شده و با استفاده از حرارت جوهر روی زیر لیوانی منتقل می شود و چاپ یک دست و زیبایی به وجود می آید. در این نوع چاپ از جوهر های مخصوص استفاده می کنند که دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند و به این ترتیب می توان هر نوع طرحی را روی قطعه مورد نظر چاپ کرد. استفاده از چاپ سابلیمیشن باعث می‌ شود تا قیمت زیر لیوانی بالا تر رفته و سود مناسبی از فروش آن حاصل شود. علاوه بر آن استفاده از چاپ باعث جلوه بیشتر محصول نیز می شود. در این روش تیراژ چاپ با توجه به سفارش شما در نظر گرفته می شود و محدودیتی در تیراژ وجود ندارد.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز دنیا قادر به انجام چاپ روی انواع محصولات از جمله : چاپ لوازم آرایشی، چاپ بر روی شیشه، چاپ بر روی پلاستیک، چاپ روی بطری، چاپ بر روی پارچه و… می باشد. همچنین انواع دستگاه چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و چاپ سابلیمیشن در این مجموعه موجود است. شما می توانید برای تهیه انواع دستگاه چاپ و یا سفارش ساخت شابلون، کلیشه، فیکسچر و… به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین برای سفارش چاپ روی انواع زیر لیوانی با جنس های مختلف، مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس آماده خدمت رسانی به شما می باشد. از همراهی شما با این مجموعه سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *