چاپ روی درب بطری

چاپ روی درب بطری - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از اصلی ترین اقداماتی که باعث فروش بیشتر برند های مختلف می ‌شود و با استفاده از آن می توان طرح های زیبایی را روی محصولات مختلف ایجاد کرد استفاده از روش های چاپ صنعتی می باشد. با این وجود می توان سود بیشتری را به دست آورده و جلوه ی محصولات خود را بیشتر نمود. برای مثال چاپ روی درب بطری تنها برای افزایش نمای آن به کار رفته و به این صورت جلوه درب دو چندان شده است. این چاپ با استفاده از دستگاه های به روز نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام گرفته و به همین علت دارای کیفیت بی نظیری می باشد.

روش چاپ روی درب بطری

برای چاپ روی قطعات مختلف می‌توان از روش‌های گوناگونی مانند چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب استفاده نمود. هر کدام از این روش‌ها برای قطعاتی خاص به کار می‌روند و دارای کاربرد های مختلفی می‌باشند. برای چاپ روی درب بطری از روش چاپ طلاکوب استفاده شده است و این روش مناسب ترین روش چاپ برای افزایش نمای درب بطری می‌باشد. در چاپ طلاکوب می‌توان از فویل طلاکوب و نقره‌کوب استفاده کرده و طرح را به این صورت روی قطعه قرار داد. البته در این نوع چاپ فویل‌های رنگی نیز به کار می‌روند که دارای براقیت و جلوه بی نظیری می‌باشند. برای انجام چاپ طلاکوب ابتدا کلیشه مناسب برای این چاپ ساخته خواهد شد و روی دستگاه قرار می‌گیرد. بعد از آن ورق متالایز یا همان فویل درون دستگاه قرار گرفته و با استفاده از کلیشه روی قطعه ثابت می‌شود. برای انجام این انتقال میزان کمی حرارت در دستگاه ایجاد شده و به این صورت می‌توان چاپی زیبا و دقیق را روی درب بطری ایجاد کرد. به طور معمول چاپ طلاکوب به دو روش سرد و گرم انجام می‌شود که طلاکوب گرم دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود، بنابراین در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از این روش برای چاپ استفاده خواهد شد. برای درب بطری با توجه به نظر و سلیقه مشتری محترم از ورقه های نقره‌کوب استفاده شده که باعث ایجاد جلوه‌ی بسیار زیبایی روی این درب خواهد شد اما با توجه به قطعه مورد نظر شما می‌توان از رنگ دلخواه تان استفاده کرده و چاپی با کیفیت را ایجاد نمود. در صورتی که بخواهید تا کیفیت چاپ افزایش یابد می‌توان از چاپ سیلک و تامپو استفاده کرد که در این روش‌ها از رنگ‌های با کیفیت آلمانی استفاده می‌شود و می‌توان با ترکیب رنگ فوق العاده رنگ نقره ای و طلایی مورد نظر شما را ایجاد نمود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Sidona روی شیشه ادکلن نیز دیدن کنید.

چاپ روی درب بطری به روش نقره‌کوب

موارد با ‌اهمیت در چاپ روی درب بطری

مزایای چاپ بر روی درب بطری

چاپ روی درب بطری برای افزایش جلوه آن و فروش بیشتر این محصول به کار رفته است. در این نوع چاپ می‌توان نام برند شما را نیز دور تا دور بطری درج کرد یا علاوه بر آن قیمت محصول و تاریخ تولید و انقضا را روی درب چاپ کرده و به این صورت اطلاعاتی را به مشتریان ارائه داد. اما برای افزایش جلوه محصول بهتر است تا از شلوغی آن جلوگیری کرده و چاپ ساده‌ای روی محصول درج شود. به این صورت می‌توان فروش بیشتری را برای این گونه محصولات ایجاد کرده و سود بیشتری را به دست آورد.

هزینه چاپ بر روی درب بطری

هزینه این نوع چاپ با توجه به نوع قطعه و میزان فویل مورد نیاز تعیین خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید، اما در نظر داشته باشید که تلاش ما بر این بوده تا چاپی زیبا و با کیفیت را با قیمت نازل برای شما عزیزان ارائه دهیم، تا به این صورت رضایت خاطر شما عزیزان فراهم شود.

کاربرد های چاپ طلاکوب

چاپ طلاکوب دارای کاربرد های بسیار زیادی است و از آن می‌توان برای چاپ روی چرم، جلد مدارک، جلد شناسنامه، چاپ روی طلق و … استفاده کرد و به این صورت برند شما را روی محصول دلخواه چاپ نمود.

کیفیت و ماندگاری چاپ طلاکوب

چاپ طلاکوب دارای ماندگاری بالایی است و تا مدت ها روی قطعه مورد نظر شما باقی مانده و از روی آن پاک نخواهد شد و همچنان کیفیت خود را حفظ می‌کند البته این در صورتی است که از فویل و قطعات با کیفیت برای چاپ استفاده شود و ملزومات چاپ طلاکوب نقش تعیین ‌کننده‌ای در ماندگاری این نوع چاپ دارند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می‌توانید برای سفارش این چاپ و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌ شود تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن کرده و در رابطه با آن ها مطالعه نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *