چاپ روی تیشرت

چاپ روی تیشرت - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از مهم ترین کاربرد های روش های چاپ صنعتی در چاپ روی تیشرت می باشد. چرا که با استفاده از این روش می ‌توان طرح های دلخواه شما را روی انواع تیشرت در جنس های گوناگون چاپ کرده و به این صورت محصولاتی متمایز و زیبا را به بازار عرضه کرد. به همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با روش ‌های چاپ روی انواع تیشرت خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که به این صورت می ‌توانید با کسب اطلاعات بیشتر روش مورد نظر خود را برای چاپ انتخاب کنید. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین روش چاپ روی تیشرت

به طور معمول از روش ‌های گوناگونی می توان برای چاپ روی تیشرت استفاده کرد که در این میان روش سابلیمیشن به عنوان بهترین روش چاپ شناخته می شود. دلیل استفاده گسترده از دستگاه چاپ سابلیمیشن برای چاپ بر روی پارچه و انواع تیشرت تنوع طرح ‌هایی است که می ‌توان با استفاده از آن ایجاد کرد. در واقع به این صورت امکان چاپ هرگونه طرح و تصویر روی پارچه و تیشرت وجود دارد و می‌توان طرح مورد نظر را عیناً روی سطح پارچه ایجاد کرد. در این روش بی نهایت رنگ قابل استفاده است و به همین علت می‌توان رنگ های مطابق با طرح اولیه را تهیه کرده و برای چاپ به کار برد. در این روش احتیاج به پرینتر سابلیمیشن، کاغذ مخصوص، چسب سابلیمیشن و رنگ های مناسب چاپ می باشد که با استفاده از آنها ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس طرح مورد نظر در ابعاد دلخواه شما روی کاغذ مخصوص چاپ می شود. سپس می‌توان کاغذ را برای جلوگیری از حرکت آن در حین چاپ با استفاده از چسب مخصوص ثابت کرد تا پرس حرارتی برای تصعید جوهر سابلیمیشن و قرار گرفتن آن روی تیشرت انجام بگیرد. به این طریق مراحل چاپ کامل خواهد شد و می توان تی شرت ها را بسته بندی کرده و به مشتریان گرامی تحویل داد. این روش دارای ماندگاری طولانی مدتی است و در اثر عوامل محیطی مانند رطوبت یا تابش نور خورشید پوسته پوسته نخواهد شد و به هیچ عنوان از روی سطح تیشرت پاک نمی ‌شود. به همین علت امکان شستشوی تیشرت نیز وجود دارد و می توان به این طریق هر نوع آلودگی را از روی سطح تیشرت پاک کرده بدون آن که در چاپ روی آن تغییری ایجاد شود.

شما می توانید از مقاله چاپ روی پد پنکک نیز دیدن نمایید.

چاپ روی تیشرت - چاپ سیلک روی تیشرت

چاپ روی تیشرت به روش سیلک اسکرین

از دیگر روش هایی که می توان برای چاپ روی تیشرت مورد استفاده قرار داد روش چاپ سیلک می باشد. در این روش امکان چاپ لوگو یا طرح‌ های مورد نظر شما روی انواع تیشرت وجود دارد. به این طریق امکان تبلیغات با استفاده از تیشرت برای برند های مختلف فراهم خواهد شد و می توان برند سازی گسترده ‌ای را انجام داده و فروش بیشتری را به دست آورد. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام می‌ گیرد و سپس می‌ توان با استفاده از آن شابلون و فیکسچر مورد نیاز برای چاپ سیلک را ساخت. این دو قطعه از ملزومات ضروری در چاپ سیلک می باشند که نیاز است تا توسط کارشناسانی با تجربه و ماهر ساخته شوند. به این ترتیب می ‌توان طرح مورد نظر را روی انواع تیشرت ایجاد کرده و سپس آن ها را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود تا جوهر قرار گرفته روی پارچه کاملاً خشک و ماندگار شود. بعد از این کار تیشرت ها در بسته بندی مناسب قرار گرفته و خدمت مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد. در این چاپ از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود که دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند و به همین علت می ‌توان رنگ مورد نظر شما را تهیه کرده و در چاپ به کار برد. این نوع چاپ به علت استفاده از دستگاه تثبیت رنگ و رنگ های آلمانی دارای ماندگاری طولانی مدتی می باشد و احتمال پوسته پوسته شدن چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمان طولانی وجود نخواهد داشت. بنابراین می ‌توان بعد از روش چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک را مناسب ترین روش برای چاپ طرح روی انواع تیشرت دانست.

چاپ روی تیشرت - چاپ سابلیمیشن

چاپ روی تیشرت در انواع مختلف

امروزه انواع تیشرت در جنس‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار به فروش می‌رسد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ روی تیشرت در رنگ بندی های متنوع و جنس‌های مختلف وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید تیشرت مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای چاپ در نظر بگیرید. از انواع تیشرت هایی که می‌توان روی آن‌ها چاپ‌های با کیفیتی را ایجاد کرد، می‌توان به تیشرت اسپان اشاره کرد که از جنس پلی استر تشکیل می‌شود. این محصول دارای قیمت ارزان تری نسبت به تیشرت های پنبه ای است و به همین علت در صورتی که قصد چاپ تبلیغاتی روی تیشرت را داشته باشید، استفاده از این محصول پیشنهاد می‌شود. علاوه بر آن تیشرت تمام پنبه، تیشرت سفید یقه دار، تیشرت ملانژ، تیشرت های رنگی، تیشرت مشکی لانگ و… نیز برای چاپ کاملا مناسب هستند و می‌توان طرح‌های موردنظر شما را روی آنها ایجاد کرد. در کنار این محصولات امکان چاپ طرح‌های فانتزی روی تیشرت های بچه گانه نیز وجود دارد که با استقبال خوبی روبرو خواهد شد و می‌تواند سود بسیار بالایی را برای شما ایجاد کند. بنابراین می توان گفت که جنس تیشرت و مدل آن به هیچ عنوان اهمیت ندارد چرا که با وجود گستردگی روش های چاپ از جمله چاپ سیلک، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر ، چاپ سابلیمیشن و… می‌توان روی هر محصولی از جنس های مختلف چاپ‌های بسیار زیبا و درخشانی را ایجاد نمود که در طولانی مدت از روی محصول شما پاک نشوند. تمامی تیشرت‌های چاپ خورده در این مجموعه کاملاً قابل شستشو می باشند و می توان با استفاده از مایع شوینده مناسب آنها را شستشو داد. در نظر داشته باشید که برای ماندگاری طولانی مدت چاپ بهتر است تا تیشرت‌ها به صورت دستی شستشو داده شوند و به میزان کمتری از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن تیشرت استفاده شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مندید تا با استفاده از روش ‌های چاپ صنعتی فروش محصولات خود را افزایش داده و سود بیشتری را به دست آورید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه در رابطه با روش های متنوع چاپ مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می ‌کنیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *