چاپ روی بتادین

چاپ روی بتادین - تصویر اصلی ایساتیس

بتادین یکی از مواد مهم در ضد عفونی کردن زخم می باشد. اگر توجه کرده باشید این مایع را داخل بطری سبز رنگ و مکعبی شکل نگهداری می کنند که با دربی پیچی به طور کامل بسته شده. این بطری ها به گونه ای هستند که بتادین را از تماس با نور خورشید در امان نگه می دارند. به طور معمول برای درج اطلاعاتی در رابطه با بتادین از چاپ روی آن استفاده می کنند که این چاپ اهمیت بسیار زیادی را دارا است. در ادامه به توضیح در رابطه با مزایای چاپ روی بتادین خواهیم پرداخت. لطفا ما را همراهی نمایید.

مزایای چاپ روی بتادین

به طور معمول اطلاعات بسیار مهمی در رابطه با نحوه استعمال بتادین، تاریخ تولید و انقضا، همچنین برند تولیدی روی بطری پلاستیکی بتادین چاپ می شود. این اطلاعات دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند و بدون درج آن ها ممکن است بتادین تاریخ مصرف گذشته روی زخم ریخته شود و یا استفاده‌ های اشتباه و غیر قابل جبرانی از این ماده شود. زمانی که از چاپ روی بتادین استفاده می شود می توان تمام نکات مهم را روی بطری بتادین درج کرد تا همیشه در مقابل نگاه فرد مصرف کننده قرار گیرد و افراد بتوانند از این اطلاعات در رابطه با نحوه مصرف بتادین کمک بگیرند، همچنین با این کار می ‌توان برند تولید کننده را از سایر تولید کنندگان متمایز نمود، چرا که فروش محصولی بدون چاپ برند مانند زندگی کردن یک انسان بدون شناسنامه است. هنگامی که مصرف‌ کنندگان برند شما را روی این محصول مشاهده کنند، در صورت رضایت مجدداً برند شما را انتخاب می کنند و این کار باعث تبلیغی ارزان و دائمی خواهد شد. اگر توجه کرده باشید بعضی از برندها از برچسب هایی کاغذی برای درج اطلاعات روی بطری بتادین استفاده می کنند، این روش به هیچ وجه توصیه نمی‌ شود چرا که امکان بلند شدن برچسب از روی بدنه بطری وجود دارد و همچنین به علت وجود مایع درون بطری و نیاز به شستشوی بدنه، برچسب محصول دچار آسیب خواهد شد و باعث عدم خوانایی اطلاعات چاپ شده روی آن می شود. اگر چاپ را به صورت مستقیم روی بطری به کار ببریم، این اطلاعات برای همیشه روی محصول درج شده و در اثر شستشو و تماس با آب یا دیگر مایعات پاک نخواهد شد. در این نوع چاپ مراحلی وجود دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ روی پاکت نامه نیز دیدن نمایید.

چاپ روی بتادین - تصویر صفحه یک ایساتیس

مراحل چاپ روی بتادین

در چاپ روی بتادین می توان از دستگاه چاپ تامپو یا چاپ سیلک استفاده نمود. هر دو این روش ها دارای تیراژ بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشند اما استفاده از چاپ سیلک مناسب ‌تر است، چرا که این نوع چاپ به صورت مستقیم انجام می شود و در آن نیازی به استفاده از پد سیلیکونی به عنوان واسطه وجود نخواهد داشت. در چاپ تامپو احتیاج به ساخت شابلون، فیکسچر، کلیشه و علاوه بر آن استفاده از پد برای چاپ روی بطری لازم است اما در چاپ سیلک تنها با ساخت شابلون و فیکسچر می ‌توان به ‌راحتی عملیات چاپ را انجام داد. اغلب بطری های بتادین به صورت مکعبی یا استوانه‌ ای طراحی می ‌شوند که در دو روش چاپ تامپو و چاپ سیلک می‌توان بر روی این نوع بطری چاپ های یکدست و دقیقی را ایجاد کرد. برای این نوع چاپ در ابتدا طراحی طرح انجام می شود و رنگ بندی آن مشخص خواهد شد، با توجه به اینکه اغلب بطری های بتادین به رنگ سبز تیره هستند توصیه می‌شود تا از رنگ های روشن، به خصوص رنگ سفید برای چاپ روی این محصول استفاده شود. بعد از طراحی، شابلون و کلیشه ساخته می شود و با کمک شابلون چاپ روی قطعه ایجاد خواهد شد. در این مرحله فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه به کار می رود و به این ترتیب چاپ هایی دقیق ایجاد می شود. بعد از انجام عملیات چاپ قطعات به سرعت وارد تثبیت کننده رنگ یووی خواهند شد که در این دستگاه با استفاده از اشعه فرابنفش، رنگ ها خشک شده و ماندگاری آن ها افزایش می یابد. سپس بطری ها برای جلوگیری از هرگونه آسیب داخل بسته بندی مناسب قرار می‌ گیرند و به مشتریان گرامی تحویل داده می شوند.

چاپ روی بتادین - تصویر صفحه دو ایساتیس

نکات دارای اهمیت در چاپ روی بتادین

چاپ روی بتادین به کارایی بهتر آن کمک می کند و با توجه به حجم بالای اغلب بطری های بتادین نیاز به چاپی ماندگار در آن ها بسیار ضروری است. در صورتی که چاپ بعد از مدتی پوسته پوسته شود و از بین برود جملات ناخوانا خواهند شد و امکان مطالعه آن ها وجود نخواهد داشت، همچنین ممکن است برند شما از روی محصول پاک شود و به این ترتیب تمامی هزینه ها بی نتیجه بماند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از رنگ های درجه یک آلمانی و دستگاه تثبیت کننده یووی چاپی ماندگار به دست می آید که با گذشت زمان و در تماس با آب یا دیگر مایعات دچار آسیب نخواهد شد. همچنین در این مجموعه با استفاده از ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تیراژ چاپ بالا است و در مدت زمان کوتاه قطعات چاپ خورده با بسته بندی مناسب به دست شما خواهند رسید. برای چاپ روی بطری پلاستیکی می توان از ترکیب رنگ های بسیاری استفاده نمود تا رنگ مورد نظر شما به دست آید و همچنین تمامی مراحل طراحی مطابق با نظر صاحب برند انجام خواهد پذیرفت. با توجه به اینکه از حروف در این نوع چاپ استفاده می شود، خوانایی بسیار با اهمیت است و به این دلیل انتخاب فونت مناسب و همچنین چاپی ظریف با رنگ بندی قابل دید به افزایش خوانایی کمک می نماید. در این مجموعه با وجود طراحانی مجرب بهترین فونت انتخاب خواهد شد، همچنین با استفاده از فیکسچر ظرافت و دقت چاپ بالا می رود و چاپ نهایی بسیار خوانا خواهد بود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای سفارش چاپ روی بطری بتادین به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و در رابطه با انواع روش های چاپ از جمله چاپ تامپو، چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر و… از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین برای مشاهده سایر خدمات، ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *