چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

چاپ روی بادکنک تبلیغاتی - چاپ صنعتی ایساتیس

از میان روش های مختلفی که برای تبلیغات وجود دارد، هدایای تبلیغاتی به عنوان ارزان ترین و موثرترین روش تبلیغ به حساب می آیند. برای مثال چاپ روی لیوان، چاپ روی ساک دستی، چاپ روی پد موس و چاپ روی خودکار از بهترین روش های تبلیغ هستند. بنابراین می‌توان با استفاده از آن ها برند سازی کرده و مشتریان بیشتری را جذب نمود. در این میان یکی از روش هایی که نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی ارزان تر و کارآمد تر می باشد، چاپ روی بادکنک تبلیغاتی است. با این شیوه می‌توان مخاطبان بیشتری را جذب کرده و با ایجاد حس خوب در مشتریان باعث رضایت آن ها و بازگشت مشتری شد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ بیان می‌شود که شما می‌توانید آن را نیز مورد مطالعه قرار دهید.

اهمیت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی در برندسازی

در صورتی که در ابتدای راه برندسازی و افزایش شمار مشتریان خود هستید می‌توانید از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کرده و به این طریق نام برند خود را به افراد مورد نظر خود بشناسانید. چاپ روی بادکنک تبلیغاتی یکی از کارآمدترین روش های تبلیغ می‌باشد چرا که در این روش هزینه بسیار کمی صرف خواهد شد اما می‌توان مخاطبین بیشتری را جذب کرد. این روش برای هر برندی که خدماتی را به مشتریان خود ارائه می کند مناسب می باشد و علاوه بر آن تمامی فروشگاه های زنجیره ای نیز می‌توانند با این روش فروش بیشتری را انجام داده و سود فوق‌العاده‌ای به دست آورند. این روش تبلیغات بخصوص در نمایشگاه ها بسیار جوابگو است و به این ترتیب میتوان غرفه خود را از سایرین متمایز کرده و بازدیدکنندگان بیشتری را جلب نمود. در این روش به راحتی می توان لوگو و شعار شرکت شما را روی بادکنک چاپ کرده و آن ها را به افراد مورد نظر هدیه داد. با توجه به اینکه بسیاری از برندها از یک رنگ مخصوص به عنوان تم برند خود استفاده می کنند، انتخاب رنگ بادکنک و رنگ جوهر چاپ بسیار ساده خواهد شد. برای مثال در چاپ برند سامسونگ بهتر است تا این کار روی بادکنک های آبی انجام گیرد چرا که رنگ آبی تم مخصوص این شرکت می باشد. با این وجود می‌توان به شیوه ای ارزان قیمت برند سازی کرده و تم و نام برند خود را در ناخودآگاه افراد حک کرد. اینگونه مخاطبان هرگاه به رنگ آبی نگاه کنند نام برند سامسونگ در ذهنشان تداعی می شود. در نظر داشته باشید که شرکت های بزرگ نیز در ابتدای راه از این راهکارهای ساده استفاده کردند و شما نیز می توانید با این وجود به پیشرفت بیشتری دست پیدا کرده و مشتریان خود را افزایش دهید.

شما می توانید مقاله چاپ روی چوب را نیز مطالعه کنید.

چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به روش سیلک

دستگاه چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی از دستگاه چاپ سیلک استفاده می شود. با این وجود می‌توان طرح ظریف و دقیقی روی بادکنک ایجاد کرده که دارای جلوه بسیار زیبایی باشد. در این نوع چاپ احتیاجی به استفاده از واسطه سیلیکونی برای انتقال رنگ به قطعه نمی باشد و می توان با ساخت شابلون و فیکسچر عملیات چاپ را کامل کرد. دقت کنید که در این روش ابتدا باید بادکنک ها را باد نموده و سپس با استفاده از شابلون طرح را روی بادکنک ایجاد کرد. بعد از آن عملیات تثبیت سازی جوهر را انجام داده و بعد از اطمینان از خشک شدن رنگ ها باد بادکنک ها را خالی نمود. در این نوع چاپ باید از جوهر مخصوص استفاده شود، در غیر این صورت بعد از خالی شدن باد بادکنک ها و باد کردن مجدد آن ها جوهر چاپ پودر شده و از روی سطح پلاستیکی بادکنک بلند می شود. این مسئله به دلیل حالت کشسانی بادکنک اتفاق می ‌افتد و به همین علت بهتر است تا از رنگ های خارجی برای چاپ استفاده شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده خواهد شد و به این ترتیب چاپ روی بادکنک ثابت مانده و از روی آن پاک نمی شود.

مزایا و قیمت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

مزایای چاپ بادکنک تبلیغاتی

چاپ روی بادکنک تبلیغاتی کمک می کند تا شما بتوانید برند خود را به میزان بیشتری به مشتریانتان بشناسانید چرا که بادکنک حس خوبی به افراد مختلف منتقل می‌کند و با توجه به اینکه این محصول بیشتر در جشن ها به کار می رود به طور ناخودآگاه روی ذهن افراد مختلف تاثیر گذاشته و آنها را شاد می‌کند. این باعث می‌شود تا مخاطبان شما حس خوبی نسبت به برندتان پیدا کنند که این حس خوب آغازگر اعتماد مشتری به برند می باشد. چاپ بادکنک برای کسانی که خدماتی را به کودکان ارائه می کنند برای مثال شرکت های آموزشی یا تولید کننده و فروش اسباب بازی بسیار مناسب می باشد و روی آنها تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. در ادامه در رابطه با قیمت چاپ روی بادکنک توضیحات کاملی ارائه خواهد شد.

قیمت چاپ روی بادکنک

به طور معمول در چاپ روی بادکنک نمی‌توان قیمت ثابتی برای این کار در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی در این نوع چاپ تاثیرگذار خواهند بود که از آن ها می توان به اندازه طرح، اندازه بادکنک، رنگ چاپ و… اشاره کنیم. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده تا قیمت مناسبی برای چاپ در نظر گرفته شود تا به این ترتیب مشتریان با رضایت کامل از خدمات ما استفاده کنند. در نظر داشته باشید که چاپ روی بادکنک در تیراژ بالا انجام می‌پذیرد و به این ترتیب هزینه چاپ عدد ناچیزی در برابر سودی که با استفاده از آن حاصل خواهد شد می‌شود. در صورتی که علاقه‌مندید تا اطلاعات کامل تری به دست آورید به شما پیشنهاد می کنیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. در نهایت از شما خواستاریم تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات صورت گرفته در این مجموعه نیز دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *