چاپ حروف روی فرهنگ لغت

چاپ حروف روی فرهنگ لغت به روش تامپو

به طور معمول انواع فرهنگ لغت و دیکشنری نیازمند چاپ حروف روی بدنه‌ی خود می باشند چرا که به این صورت افراد مختلف می توانند به بخش مربوط به حرف مورد نظر بروند و از مطالب آن استفاده نمایند. این نوع چاپ بسیار حساس است چرا که اگر به صورت درست انجام نشود جوهر درون برگه های کتاب نیز ریخته شده و جلوه نامناسبی به آن ها می دهد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از مجهز ترین و به روز ترین دستگاه ها چاپ حروف روی فرهنگ لغت انجام می‌گیرد و به این ترتیب می توان به راحتی به محتوای کتاب دسترسی پیدا کرد. در ادامه سعی داریم تا روش انجام این نوع چاپ را برای شما عزیزان شرح دهیم. لطفاً با ما همراه باشید.

چاپ حروف روی فرهنگ لغت، راهی برای کسب سود بیشتر

با استفاده از چاپ حروف روی فرهنگ لغت می توان کارایی این محصول فرهنگی را به میزان زیادی افزایش داد. با این وجود افراد مختلف می ‌توانند به راحتی به محتوای مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. این مسئله نشان از ارزش گذاری شما برای مشتریانتان دارد و باعث می شود تا افراد بیشتری این نوع لغت نامه را تهیه کنند، چرا که با این وجود افراد راحت تر می توانند لغت مورد نظرشان را پیدا کنند. بنابراین می توان فروش این محصول فرهنگی را به میزان بیشتری افزایش داد. انجام این نوع چاپ بسیار حساس است چرا که اگر چاپ به درستی انجام نگیرد و میزان زیادی جوهر مورد استفاده قرار بگیرد ممکن است رنگ میان صفحات نیز نفوذ کند که باعث ایجاد جلوه زشت در صفحه ها می ‌شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس عملیات چاپ روی فرهنگ لغت و دیکشنری توسط کارکنانی با تجربه انجام می گیرد تا از ایجاد هر گونه مشکل جلوگیری شود. با این وجود میزان مناسبی از رنگ روی سطح کاغذ قرار گرفته و افراد مختلف می ‌توانند به این ترتیب راحت تر به محتوای مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. برای چاپ روی فرهنگ لغت روش تامپو استفاده شده است چرا که در این روش می توان چاپ بسیار ظریفی را ایجاد کرد. اگر به تصویر قرار داده شده نگاه کنید متوجه ظرافت این نوع چاپ خواهید شد. در این مجموعه با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ و به کارگیری رنگ های با کیفیت آلمانی چاپی ماندگار و یک دست روی قطعه ایجاد می شود که تا مدت ها روی کتاب باقی می ماند. شما می توانید با اعتماد به ما قطعه یا محصول تولید شده در مجموعه تان را به چاپ های زیبا و درخشان منقش کنید و به این ترتیب مشتریان بیشتری را جذب کنید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Kinabalu روی شیشه ادکلن نیز دیدن نمایید.

چاپ حروف روی فرهنگ لغت - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

بررسی کلی چاپ حروف روی فرهنگ لغت

همان طور که گفته شد برای چاپ حروف روی فرهنگ لغت از دستگاه چاپ تامپو استفاده می شود چرا که این نوع دستگاه مناسب ترین گزینه برای چاپ روی کتاب و لغت نامه می باشد. برای مثال اگر در این نوع چاپ از روش چاپ سیلک استفاده می‌شد ظرافتی که هم اکنون در حروف چاپ شده مشاهده می کنید دیگر وجود نداشت. به همین دلیل در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ابتدا نوع قطعه و طرح در نظر گرفته می شود و با توجه به این دو مورد روش چاپ انتخاب خواهد شد. در چاپ تامپو از واسطه سیلیکونی برای انتقال طرح روی قطعه استفاده می شود. این واسطه سیلیکونی این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان روی هر نوع قطعه محدب، مقعر و صاف چاپ با کیفیتی را ایجاد کرد. همچنین به این ترتیب می ‌توان میزان رنگ مناسبی را برداشت تا از ریزش رنگ جلوگیری بعمل بیاید. در چاپ تامپو احتیاج به ساخت شابلون، کلیشه و فیکسچر می‌باشد و عملیات چاپ با استفاده از این سه قطعه کامل خواهد شد. از فیکسچر برای نگهداری قطعه در هنگام چاپ استفاده می شود تا از لرزش قطعه جلوگیری به عمل آید و چاپ دقیقی ایجاد شود. بعد از این که عملیات چاپ انجام گرفت قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شوند و به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک خواهد شد و در نهایت بسته بندی قطعات برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی انجام میگیرد. بنابراین شما می توانید تمامی مراحل چاپ از طراحی تا بسته بندی را به ما سپرده و در نهایت قطعاتی با چاپ ماندگار و ظریف را تحویل بگیرید. این کار باعث می شود تا فروش محصولات تان به میزان بسیار زیادی افزایش یابد و در واقع به این شیوه راه جدیدی در تجارت شما باز خواهد شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که علاقه مندید در رابطه با چاپ روی کتاب و فرهنگ لغت اطلاعات بیشتری به دست آورید پیشنهاد می کنیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. این مجموعه با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قادر به چاپ روی هر نوع قطعه و محصولی می باشد و علاوه بر آن انواع دستگاه چاپ را نیز به فروش می رساند. در نهایت به شما پیشنهاد می دهیم تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *