چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی

چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی اسباب بازی کودکان یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد. به این ترتیب می ‌توان طرح های متنوعی را روی انواع اسباب بازی درج کرده و به این طریق جلوه بیشتری به این محصولات بخشید. علاوه بر آن در بازی های فکری که برای آموزش به کودکان مورد استفاده قرار می گیرند نیز می توان به جای برچسب از چاپ طرح استفاده نمود. برای مثال چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی راهکاری است که می توان با استفاده از آن طرح هایی را روی سطح قطعات چوبی چاپ کرده و به این صورت آموزش هایی را در جهت شناسایی حیوانات، میوه‌ ها و لوازم مختلف به کودکان ارائه داد. در ادامه توضیحات کامل تری در این رابطه ارائه می ‌شود که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

بررسی کلی چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی

چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی از جمله روش هایی است که با استفاده از آن می توان طرح های مورد نظر شما که شامل هرگونه تصویر و نوشته می شود را روی چوب چاپ نمود. در این صورت می ‌توان با توجه به قطعات مختلف طرح مناسب آن را انتخاب کرده و روی قطعه چوبی درج کرد. برای مثال در تصویری که ملاحظه می کنید چاپ در این جهت انجام گرفته تا تصاویری از حیوانات، میوه ها و لوازم خانه روی قطعات چوبی درج شود. به این صورت می ‌توان به کودکان آموزش شناسایی موجودات و لوازم گوناگون را ارائه داد و یا از این لوگو ها در جهت آموزش زبان استفاده نمود. به این دلیل از روش چاپ ترانسفر برای این قطعات استفاده شده که در این چاپ به راحتی می توان هر گونه تصویری را روی سطوح مختلف درج کرد. بنابراین می ‌توان طرح طراحی شده را عیناً روی قطعه ایجاد کرده و به این طریق از کیفیت طرح نهایی کم نخواهد شد. علاوه بر آن از دیگر ویژگی های این چاپ قابل شستشو بودن آن می باشد. این نوع چاپ در اثر رطوبت و یا شست و شو پوسته پوسته نشده و از روی قطعه جدا نخواهد شد. همچنین دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد بنابراین نیازی نیست تا نگران کم رنگ شدن و یا پوسته پوسته شدن چاپ‌ های ایجاد شده باشید و می توانید از ماندگاری طولانی مدت آن ها اطمینان حاصل کنید. از روش چاپ ترانسفر می توان برای ایجاد طرح مورد نظر شما روی قطعات دیگر از جنس های پلاستیکی، شیشه ای، سرامیکی، فلزی، پارچه ای و… نیز استفاده نمود و به همین علت می توان گفت که چاپ ترانسفر دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد.

از شما دعوت می کنیم تا از مقاله چاپ برند آدیداس روی قمقمه ورزشی نیز دیدن نمایید.

بررسی فرایند چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی

چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی دارای مراحلی می باشد که با کامل شدن آن ها می توان طرح مورد نظر شما را روی قطعات ایجاد کرد. در این روش ابتدا طراحی طرح مورد نظر شما انجام می گیرد که در این قطعات طرح های متنوعی طراحی شده و به همین علت به کلیشه های متعددی نیاز خواهد بود. در واقع در این روش بعد از طراحی طرح کلیشه مورد نیاز آن ساخته می شود و بعد از ساخت فیکسچر که برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ به کار می ‌رود و باعث جلوگیری از لرزش قطعات می شود، می‌توان عملیات چاپ را کامل کرد. در نظر داشته باشید که چاپ ترانسفر دارای تفاوت هایی با چاپ تامپو و چاپ سیلک می باشد، در این روش جوهر مخصوصی به کار می رود و با استفاده از پرینتر جوهر افشان طرح روی کاغذ مخصوص چاپ خواهد شد. به این صورت کاغذ روی قطعه قرار گرفته و پرس حرارتی دستگاه ترانسفر روی آن اعمال می شود. به این طریق طرح بدون هیچگونه کچلی روی قطعه مورد نظر چاپ خواهد شد و سپس می توان این قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان گرامی تحویل داد. در این مجموعه علاوه بر چاپ روی قطعات چوبی خدمات دیگری از جمله: چاپ روی ماسک ، چاپ روی پلاک سینه ، چاپ روی کفی کفش ، چاپ روی کیف پول ، چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک و… نیز انجام می‌شود که شما می‌توانید در رابطه با آن ها اطلاعات کاملی را به دست آورده و با سایر روش‌های چاپ آشنا شوید. تمامی خدمات انجام شده در این مجموعه با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و رنگ های با کیفیت انجام می گیرد که باعث می شود تا بتوان چاپی دقیق و ظریف را روی قطعات شما ایجاد کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ از جمله چاپ سابلیمیشن، چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک و… وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. در نظر داشته باشید که این مجموعه خدمات دیگری شامل شابلون سازی ، ترکیب رنگ، طراحی طرح، ساخت فیکسچر و… را انجام می دهد که می توانید از این خدمات نیز استفاده کنید. از همراهی شما بسیار سپاسگزاریم و پیشنهاد می دهیم تا از طریق اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات انجام گرفته در مجموعه دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *