چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای

چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای در بالاترین کیفیت

در صورتی که بخواهید تا طرح‌ها و تصاویر را روی انواع بطری شیشه‌ای و یا سایر قطعات در جنس های مختلف از جمله: چوب، پلاستیک، فلز و… درج نمایید، می توانید از روش های چاپ صنعتی استفاده کنید. برای این کار می توان روش‌های گوناگونی را به کار برد که یکی از بهترین روش ها استفاده از دستگاه چاپ ترانسفر می باشد. به این ترتیب می توان هر نوع تصویری را روی سطوح مختلف محدب، مقعر و صاف ایجاد کرد و جلوه بسیار زیبایی را به این قطعات بخشید. برای مثال چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای یکی از کاربردهای این روش است که همانطور که مشاهده می کنید با به کارگیری آن تصویر بسیار زیبایی روی بطری ایجاد شده است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در رابطه با این نوع چاپ ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

بررسی روش چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای

با استفاده از چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ‌ای طرح بسیار زیبایی روی این محصول درج شده است که باعث افزایش فروش آن می‌شود. این نوع چاپ دارای مراحل گوناگونی است که در نهایت به ایجاد طرح مورد نظر شما منجر می‌شود. در ابتدا طراحی تصویر یا طرح صورت گرفته و می‌توان آن را با استفاده از پرینتر جوهر افشان روی کاغذ مخصوص چاپ نمود. در نظر داشته باشید که این نوع چاپ به صورت برعکس انجام می‌گیرد تا در هنگام چاپ طرح به صورت درست روی قطعه ایجاد شود. سپس با استفاده از دستگاه چاپ ترانسفر و با اعمال حرارت کاغذ مخصوص روی سطح شیشه‌ای بطری قرار خواهد گرفت و عملیات چاپ کامل میشود. سپس می‌توان قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد. در نظر داشته باشید که در این چاپ نیاز به ساخت کلیشه و فیکسچر وجود دارد که از کلیشه برای ایجاد طرح روی قطعه و از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن بطری شیشه‌ای در هنگام چاپ استفاده می‌شود. این روش برای تیراژ پایین و بالا کاملا مناسب است و می‌توان از آن در این موارد استفاده نمود. همانطور که مشاهده کردید هر نوع تصویر یا طرح مورد نظر شما را می‌توان به وسیله این چاپ روی قطعات گوناگون درج کرد، به همین علت کاربردهای چاپ ترانسفر بسیار گسترده می‌باشد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه‌های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌توان روی هر قطعه مورد نظر شما با استفاده از روش ترانسفر چاپ‌های زیبا و منحصر به فردی را ایجاد کرد. علاوه بر آن در این مجموعه با استفاده از روش چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک و چاپ تامپو امکان چاپ مستقیم با رنگ‌های با کیفیت آلمانی و یا فویل‌های طلاکوب نیز وجود دارد.

شما می توانید از مقاله چاپ طلاکوب برند پژو نیز دیدن نمایید.

چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای - چاپ صنعتی ایساتیس

ملزومات مورد نیاز در چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای

برای چاپ ترانسفر روی بطری شیشه ای نیاز به ملزوماتی خواهیم داشت که از آن ها می توان به پرینتر جوهر افشان، چسب نسوز، کاغذ مخصوص، کلیشه و فیکسچر اشاره کرد. با استفاده از این قطعات می توان عملیات چاپ را کامل کرد و طرح را به بهترین شکل ممکن روی قطعه چاپ نمود. از نکات حائز اهمیت در چاپ ترانسفر کیفیت ملزومات مورد استفاده در آن خواهد بود. چرا که هر چه این لوازم در کیفیت بالاتری تهیه شوند می توان ماندگاری و کیفیت چاپ را افزایش داد. در نظر داشته باشید که چاپ ترانسفر کاملا قابل شست و شو است و در صورتی که از آن برای ظروف مختلف استفاده شود می ‌توان این ظرف ‌ها را به راحتی شست بدون آن که نگران از بین رفتن چاپ ایجاد شده روی آن بود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از قطعات بسیار با کیفیت برای چاپ استفاده خواهد شد تا چاپ ایجاد شده تا طولانی مدت روی قطعه باقی بماند و با شستشوی قطعه از روی آن پاک نشوند. این روش برای قطعاتی که از جنس های حساس و خشک تهیه شده ‌اند مانند شیشه بسیار مناسب است و احتمال شکستن بطری شیشه ‌ای در این چاپ وجود ندارد. بنابراین در صورتی که بخواهید روی این گونه ظروف طرح های مورد نظر خود را ایجاد کنید می‌ توانید از دستگاه چاپ ترانسفر استفاده نمایید. در این دستگاه فشار دستگاه پرس قابل تنظیم است و به همین علت از شکستن بطری ها جلوگیری به عمل خواهد آمد. از مهم‌ترین ملزومات این چاپ می توانیم به فیکسچر و کلیشه مخصوص اشاره کنیم که توسط کارکنان مجرب تهیه می‌ شوند و در افزایش دقت چاپ نقش بسزایی خواهند داشت.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی انواع قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شوید و در این زمینه از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین پیشنهاد می‌دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید تا از سایر خدماتی که در این مجموعه صورت می‌پذیرد دیدن نمایید. در نظر داشته باشید که چاپ صنعتی ایساتیس خدمات دیگری از جمله ترکیب رنگ، طراحی طرح، فروش دستگاه چاپ و… را نیز ارائه می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت انجام می گیرند. از همراهی شما سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و ثروت فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *