چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب

چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب-چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه یکی از انواع تبلیغاتی که از اهمیت و ماندگاری بالایی برخوردار است چاپ صنعتی بر روی قطعه می باشد که می تواند علاوه بر زیبایی محصول سبب افزایش فروش محصول تان نیز شود . این نوع چاپ ها  نوعی بازاریابی برای محصول شما به حساب می آید . برای نمونه چاپ صنعتی ایساتیس با بروز ترین دستگاه های چاپ دنیا با استفاده از چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب لیبل های مخصوصی را چاپ نموده است . چاپ بر روی قطعات روش های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی روش انتخاب چاپ ها بر روی هر جنس خواهیم پرداخت .

تفاوت ومزایای چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب

چاپ بر روی قطعات انواع مختلفی دارد که برای چاپ بر روی هر نوع قطعه مناسب است . پرسنل ماهر و کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس نوع چاپ بر روی قطعات را تشخیص می دهند . چاپ تامپو یکی از انواع چاپ است که رنگ از روی کلیشه ها ساخته شده و با استفاده از پد های سیلیکونی درجه یک به عنوان واسطه برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد . چاپ سیلک نیز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک به صورت دوار با شابلون بر روی قطعه چاپ می شود ، این نوع چاپ بیشتر بر روی قطعات گرد و استوانه ای انجام شده که در اطراف قطعه چاپ انجام می گیرد . چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب نیز نوعی دیگری از چاپ بر روی قطعه است که به آن چاپ حرارتی نیز گفته می شود . این نوع چاپ به صورتی است که می توانید هر نوع طرحی را که مدنظر دارید  با هر تعداد رنگ بر روی کاغذ های مخصوص چاپ نمایید و به صورت لیبل با حرارت بالا بر روی قطعه چاپ نمایید ، این نوع چاپ یکی از متنوع ترین روش های چاپ بر روی قطعه است که هیچ گونه محدودیتی برای شما نخواهد داشت .

کیفیت رنگ های به کار رفته در چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب

تمامی رنگ هایی که برای چاپ بر روی قطعات در این مجموعه به کار می رود درجه یک ، با کیفیت و دارای ماندگاری بالایی می باشد . همچنین باید توجه داشته باشید رنگ هایی که برای چاپ بر روی قطعات انتخاب می شود باید بیشترین سازگاری را با جنس قطعه داشته باشد که این کار توسط نیرو های متخصص این مجموعه انجام می شود ، در غیر این صورت رنگ ها با گذر زمان پوسته شده و از بین خواهد رفت . این رنگ ها درخشندگی و شفافیت خاصی را به محصول داده و می تواند نظر مصرف کننده های زیادی را به خود جلب نماید . تمامی رنگ هایی که در چاپ بر روی قطعه در مجموعه ایساتیس به کار می رود قابلیت شست و شو داشته و در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، چاپ از بین نرفته و رنگ پریده نخواهد شد . شما عزیزان در این نوع چاپ می توانید هر طرحی ، حتی تصویر اشخاص را با ظرافت بالا بر روی قطعه خود در یک مرحله چاپ کنید . چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب با حرارت بالا با دقت و ظرافت بر روی قطعه انجام شده است به طوری که تمامی فضای قطعه که به چاپ نیاز دارد را پوشش دهی می نماید .

 

چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب-چاپ ایساتیس

 

طراحی چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب

طراحی از جمله مراحل مهم چاپ بر روی قطعه است که پس از انتخاب روش چاپ بر روی قطعه انجام خواهد شد . در این مرحله از چاپ باید طراح چاپ صنعتی ، طرح مورد نظر را با خلاقیت بالایی انجام دهد تا اطلاعات مورد نظر سفارش دهنده نظیر لوگو ، برند شرکت ، مشخصات اطلاعات محصول و … را در کنار یک دیگر قرار دهد . این طرح ها باید علاوه بر جلب رضایت سفارش دهنده برای مصرف کننده های این محصول نیز جذاب باشد و نظر افراد زیادی را به آن جلب نماید .  طراحان این مجموعه بر تمامی اصول طراحی و نرم افزار های طراحی صنعتی تسلط کافی دارند و می توانند برای شما طرحی را طراحی نمایند که بهترین کیفیت و نتیجه را برای شما خواهد داشت . پس از مرحله ی طراحی ، چاپ  بر روی قطعه توسط دستگاه پرینتر جوهر افشان ، چسب نسوز ، کاغذ های مخصوص و… انجام می شود . پس از اتمام روند چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب قطعات شما درون بسته بندی مناسب قرار گرفته تا از نفوذ گرد و غبار و یا هرگونه آلودگی بر روی قطعه جلوگیری به عمل آید .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی بر روی قطعات به صفحه ی تماس با ما سایت WWW.ISTATISPRINT.COM مراجعه نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

2 نظر

    1. isatis نویسنده پاسخ

      با سلام خدمت شما دوست عزیز.
      جهت بررسی شرایط لازم برای انجام چاپ ترانسفر باید طرح و قطعه شما مورد بررسی قرار بگیرد لطفا جهت همکاری و کسب خدمات مجموعه ما به شماره 09121766908 تماس و یا از طریق نرم افزار واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *