چاپ ترانسفر بر روی شیشه

چاپ ترانسفر بر روی شیشه-تصویر اصلی

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه ی چاپ صنعتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . شاید تا به امروز تنها روشی که برای چاپ می شناسید ، چاپ روی کاغذ باشد . اما روش های دیگری نیز برای چاپ وجود داشته که می توانید با استفاده از آن روی محصولات خود با جنس های مختلف شیشه ، پلاستیک ، چوب و … هر گونه اطلاعاتی که در نظر دارید را چاپ نمایید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ ترانسفر بر روی شیشه خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ ترانسفر بر روی شیشه 

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات شما از روش های متفاوتی استفاده می کند که هر کدام از این روش ها مراحل مختص به خود را داشته است . پس از این که تصمیم برای چاپ روی محصول شما گرفته شد ، توسط نیرو های متخصص مجموعه تشخیص داده می شود که بهتر است از چه روشی برای چاپ روی محصولات استفاده نمود . روش چاپی که برای محصول شما انتخاب می شود بر اساس انحنا ، سایز ، جنس و … محصول می باشد . پس از انتخاب نمودن روش چاپ ، باید رنگ مختص با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد . چاپ روی محصول می تواند سبب افزایش جذابیت محصول شما شود . چاپ ترانسفر بر روی شیشه یکی از روش های چاپ صنعتی بوده که به دلیل استفاده نمودن از حرارت برای چاپ روی محصول ، به آن چاپ حرارتی گفته می شود . در این نوع چاپ ، باید از کاغذ و لیبل های مخصوص استفاده شود . در این روش می توانید از هر نوع طرحی با هر تعداد رنگی استفاده نمایید ، در صورتی که روش های دیگر مانند چاپ سیلک و چاپ تامپو همچین قابلیتی را ندارند .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند koutisse مطالعه نمایید .

 

طراحی چاپ ترانسفر بر روی شیشه 

یکی از مهم ترین مراحل چاپ صنعتی ، طراحی می باشد که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شود . این مرحله توسط طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد که به تمامی نرم افزار های کورل و فتوشاپ تسلط دارند . همچنین به دلیل این که مراحل چاپ صنعتی روی طراحی شما تاثیر گذار است ، طراحان باید علاوه بر نرم افزار های طراحی ، به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . برای مثال طراحی چاپ ترانسفر بر روی شیشه باید به صورت معکوس انجام شود تا در زمان چاپ ، طرح به درستی روی محصول قرار گیرد . همچنین در طراحی این محصول ، از رنگ بندی شاد و متنوعی استفاده شده که نظر بیننده را به وجد می آورد . به هر میزانی که طراحی با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود ، طرح روی محصول تمیز تر قرار خواهد گرفت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می تواند بر روی محصولات شما با هر سایزی از کوچک تا بزرگ ، چاپ دقیقی را انجام دهد و تمامی چاپ های خود را در نهایت کیفیت ارائه می نماید . همچنین از به روز ترین متد های روز دنیا برای چاپ روی قطعات و محصولات شما استفاده می نماید .

 

کیفیت چاپ ترانسفر بر روی شیشه 

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از بهترین رنگ های موجود برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید . این رنگ های قابلیت مقاومت در برابر نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما ، تابش نور آفتاب و … داشته است و به هیچ عنوان طرح مورد نظر روی قطعه پوسته نشده و از بین نخواهد رفت . این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که برای چاپ روی محصول ایجاد می کنند ، سبب افزایش فروش محصول شما می شوند . چاپ ترانسفر بر روی شیشه مزیت های زیادی را برای تان خواهد داشت . پس از اتمام مراحل چاپ ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده جلوگیری شود .  یکی از مزیت هایی که این نوع چاپ خواهد داشت این است که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط بوده و برند شما را مشاهده خواهد نمود . این امر سبب می شود برند شما در ذهن شخص باقی بماند و در زمان خرید مجدد آن برند شما برای شخص یادآوری شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی شیشه ، چاپ روی لوازم التحریر ، چاپ روی لوازم برقی و … را نیز دارد .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نموده و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *