چاپ ترانسفر بر روی جار

چاپ ترانسفر بر روی جار-تصویر1

یکی از روش های چاپ روی قطعات که از ماندگاری بالایی بر خوردار می باشد ، چاپ صنعتی می باشد که روش های مختلفی دارد. بانوان برای نگه داری ترشی ، مربا و … از ظروفی استفاده می کنند که نام آن جار بوده ، که در هر حالت خام و بدون چاپ ظاهر جذابی ندارد. چاپ روی این محصولات می تواند به جذابیت آن بیفزاید و  نظر مشتریان زیادی را جلب نماید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی جنس مختلف از قطعه مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب و … را داشته و کیفیت تمامی چاپ ها را روی قطعات تضمین می کند . در ادامه به بررسی طریقه انجام چاپ ترانسفر بر روی جار خواهیم پرداخت .

 

مراحل چاپ ترانسفر بر روی جار

برای چاپ روی هر محصولی باید در اولین مرحله تشخیص داده شود که چه روشی از چاپ مناسب با جنس و ابعاد هندسی و … قطعه می باشد. انتخاب بهترین روش برای چاپ می تواند بهترین نتیجه را برای چاپ محصول شما به ارمغان بیاورد. در مرحله ی بعد باید به طراحی پرداخته شود. این مرحله تاثیر بسیار زیادی در چاپ های انجام شده روی محصول داشته و می تواند در جذب مشتریان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در بخش بعد به بررسی بیشتر این مرحله خواهیم پرداخت . در مرحله بعد باید برای محصول شما فیکسچر ساخته شود تا محصول روی میز کار ثابت نگه داشته شود و چاپ واضح و دقیق داشته باشیم. چاپ ترانسفر بر روی جار یکی از نمونه چاپ های انجام شده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می باشد که در نهایت دقت انجام شده است. طرح مورد نظر شما پس از انجام طراحی بر روی کاغذ های مخصوص چاپ می شود و با استفاده از حرارت روی قطعه قرار می گیرد. پس از اتمام مراحل چاپ  قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از شکستن ، نشستن گرد و غبار و … محصولات جلوگیری خواهد شد . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس حاصل کنید.

 

چاپ ترانسفر بر روی جار-تصویر2

شما عزیزان میتوانید مطلب چاپ سیلک برند JAVA را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی وتنوع رنگ چاپ ترانسفر بر روی جار

طراحی مهم ترین مرحله ی چاپ روی محصولات می باشد که باید در نهایت خلاقیت از اشکال و نقش هایی استفاده شود که بیشترین جذابیت ممکن را به محصول شما بدهد. طراحان مجموعه چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی ، بیشترین آگاهی را نسبت به مراحل چاپ صنعتی داشته باشند . برای چاپ روی محصولات می توانید از برند، مشخصات محتوا، لوگو و … نیز استفاده نمایید. این نوع چاپ می تواند یکی از ماندگار ترین روش های تبلیغ برای محصول تان باشد. چاپ ترانسفر بر روی جار از تنوع رنگ زیادی برخوردار می باشد به طوری که می توان از چندین رنگ در یک از مرحله از چاپ استفاده شود. همچنین در طراحی این چاپ بیشتر رنگ های شاد و فانتزی به کار برده شده است . این مجموعه قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعات را داشته و می تواند روی کوچکترین تا بزرگترین سایز محصولات با نهایت دقت و ظرافت چاپ را انجام دهند بدون این که ذره ای فضای خالی در چاپ آن دیده شود . همچنین تمامی دستگاه هایی که برای چاپ روی محصولات و قطعات استفاده می شود تمام اتوماتیک بوده و این مجموعه قابلیت انجام چاپ تامپو، چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب ، چاپ لوازم آرایشی و … را با بالاترین کیفیت خواهد داشت .

 

کیفیت چاپ ترانسفر بر روی جار

تمامی چاپ های که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بر روی قطعات مختلف انجام می دهند با بهترین کیفیت موجود در بازار انجام میشود . از آن جایی که چاپ ترانسفر بر روی جار دائما با نم و رطوبت و سایش دست در ارتباط است باید از کیفیت بالایی بر خوردار باشد تا چاپ های آن به راحتی پاک نشود . همچنین این چاپ ها قابلیت شست و شو خواهند داشت،  علاوه بر آن در اثر سایش دست ، گرما و سرما و … پاک نشده و از بین نخواهد رفت . چاپ های انجام شده روی قطعه باید متناسب با جنس آن باشد در غیر این صورت پوسته شده و طرح شما به درستی روی محصول قرار نخواهد گرفت. تمامی مراحل چاپ روی قطعات توسط پرسنل ماهر و کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت دقت و ظرافت چاپ می  شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کیفیت رنگ ها ، طراحی صعنتی، ساخت فیکسچر، ساخت شابلون ، تشخیص رنگ و …. به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و از مشاوره رایگان مشاوران و کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *