چاپ ترانسفر برند STUTTGART

چاپ نرانسفر برند stuttgart-نصویر اصلی

چاپ روی محصولات می تواند مزیت های زیادی را برای شما عزیزان داشته باشد . یکی از این مزیت ها ، این بوده که می تواند روش مناسبی از تبلیغات برای محصول شما به حساب آید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های به روز مناسبی برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید . این مجموعه طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان شما را جلب نماید . این مجموعه از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده برای چاپ روی قطعات استفاده می کند . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ ترانسفر برند STUTTGART هستید ، به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید .

 

فرایند کلی چاپ ترانسفر برند STUTTGART 

چاپ روی محصولات روش های مختلفی دارد که باید با توجه به انحنا ، سایز ، جنس قطعه و … باید متناسب ترین روش برای چاپ انتخاب کنید . همان طور که گفته شد چاپ روی قطعات می تواند برای شما مزیت های بی شماری یکی از مزیت ها ، این است که محصول شما در حالت خام و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی نخواهد داشت و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهد کرد . همچنین مزیت دیگری که  می تواند چاپ روی محصول برای شما داشته باشد ، این است که مصرف کننده دائما محصول شما را مشاهده خواهد کرد و برند شما در ذهن فرد باقی خواهد ماند. روش های دیگری برای چاپ روی لوازم آرایشی و لوازم التحریر ، شیشه و … وجود دارد که کیفیت چاپ ترانسفر برند STUTTGART را نخواهد داشت . تنها در صورتی می توان این نوع چاپ را در روش های دیگر انجام داد که طراحی آن در نهایت دقت و ظرافت انجام شده باشد . برای مثال درب این محصول را می توان به روش چاپ تامپو و بدنه ی آن با روش چاپ سیلک انجام داد .  روش چاپ روی قطعات توسط نیرو های متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد .

 

شما عزیزان  می توانید مطلب چاپ روی شیشه شیر را نیز مطالعه نمایید .

 

تفاوت روش های دیگر با چاپ ترانسفر برند STUTTGART

چاپ ترانسفر برند STUTTGART بر روی قطعات به صورتی انجام می گیرد که طرح مورد نظر شما روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با استفاده از حرارت چاپ روی محصول انجام خواهد شد ؛ به همین دلیل است که به این روش چاپ حرارتی نیز می گویند و با این اسم شناخته شده است . چاپ تامپو نیز با استفاده از کلیشه های فولادی و استیل ساخته شده انجام می گیرد به این صورت که رنگ به واسطه ی پد های سیلیکونی با کیفیت از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار خواهد گرفت . چاپ سیلک نیز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک دوار انجام شده به صورتی که قطعه با استفاده از فیکسچر روی میز کار ثابت قرار گرفته شده و با چرخش آن چاپ انجام می گیرد . برای این نوع چاپ نیز باید متناسب با طرح مورد نظر شابلون ساخته شود . روش دیگری که برای چاپ روی قطعات وجود دارد چاپ طلاکوب بوده که در دو روش مختلف سرد و گرم انجام می شود اما در مجموعه ی چاپ صنعتی ایساتیس به دلیل ماندگاری بیشتر از روش چاپ گرم استفاده خواهد شد . این روش به صورتی است که فویل های موجود تحت فشار بالا بر روی قطعه قرار خواهند گرفت .

 

طراحی و کیفیت چاپ ترانسفر برند STUTTGART

طراحی مهم ترین مرحله ی چاپ روی قطعه می باشد که می تواند در زیبایی چاپ انجام شده ی شما تاثیر گذار باشد . این مرحله توسط طراحان صنعتی در نهایت دقت و خلاقیت انجام می گیرد به صورتی که تمامی اطلاعاتی که مشتری در نظر دارد مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محصول و … به زیبا ترین شکل ممکن طراحی شود . پس از اتمام این مرحله طرح مورد نظر بر روی کاغذ های مخصوص با کیفیت چاپ خواهد شد . چاپ ترانسفر برند STUTTGART کیفیت بالایی داشته و قابلیت شست و شو را نیز دارند . علاوه بر آن این نوع چاپ در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … مقاومت بالایی داشته و طرح های چاپ شده پاک نخواهد شد و از بین نمی رود . پس از اتمام مراحل چاپ ، قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن قطعه و چاپ انجام شده جلوگیری شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ های انجام شده را در نهایت کیفیت ارائه می دهد و کیفیت آن ها را تضمین می کند . همچنین این مجموعه قابلیت چاپ روی هر نوع سایز قطعه از کوچک ترین تا بزرگ ترین را خواهد داشت .

 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *