چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی

چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی به صورت ماندگار و با کیفیت

یکی از مهم ترین انواع چاپ که با استفاده از آن می ‌توان چاپی ماندگار را روی قطعات مختلف ایجاد کرد، چاپ ترانسفر می باشد. یکی از مزیت های استفاده از این نوع چاپ سازگاری بالایش با محیط زیست است. چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی یکی از انواع چاپی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به این روش انجام گرفته است و به این ترتیب لوگو برند iPLUS به همراه توضیحات، روی بدنه پلاستیکی قوطی حک شده است. در ادامه می توانید با این نوع چاپ آشنایی بیشتری پیدا کنید. لطفا ما را همراهی نمایید و ادامه ی این مطلب را دنبال کنید.

اهمیت چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی

چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی نقش تعیین کننده ای در افزایش فروش آن دارند. با این روش می ‌توان طرح هایی را روی قوطی لوازم آرایشی ایجاد کرد و همچنین لوگو برند را روی قوطی چاپ کرد. این روش به عنوان روشی نوین در بازاریابی شناخته می شود و با کمک آن می توان علاوه بر معرفی برند و متمایز کردن آن در بین محصولات مشابه، تبلیغات ارزان و کارآمدی را نیز انجام داد. برای چاپ روی پلاستیک از روش های چاپ تامپو و چاپ سیلک نیز می توان استفاده کرد که در این رابطه ابتدا بررسی می شود که برای چاپ طرح چه نوع روشی مناسب تر است و دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود، سپس روش چاپ انتخاب خواهد شد. چاپ ترانسفر یکی از ماندگار ترین انواع چاپ می باشد و می توان از آن در تیراژ بالا استفاده کرد و به این صورت چاپی با کیفیت را روی انواع قطعات استوانه‌ای یا صاف ایجاد کرد. تمامی کارخانجات تولیدی می توانند با استفاده از این روش ارزان قیمت، لوگو یا طرح مورد نظر خود را روی قطعات تولیدی ایجاد کنند و به این ترتیب فروش محصولات خود را افزایش دهند. در این مورد باید در نظر بگیرید که طرح های ساده و خاص جلوه بیشتری روی محصولات شما پیدا می کنند و به این وسیله می توان افراد بیشتری را به سمت خرید این نوع لوازم جذب نمود.

شما می توانید از مقاله کلیشه سازی فلزی نیز دیدن نمایید.

روش های چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی

با استفاده از چاپ ترانسفر می توان روی پلاستیک، سرامیک، چوب، پارچه و … طرح های زیبایی را ایجاد کرد. در چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی ابتدا طراحی طرح توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد، بعد از آن طرح توسط پرینتر جوهر افشان چاپ شده و به وسیله دستگاه پرس حرارتی روی قطعه چاپ خواهد شد. در این نوع چاپ رعایت نکاتی حائز اهمیت می باشد که در ادامه توضیح داده می شود.

طراحی طرح

در طراحی طرح باید در نهایت طرح را به صورت برعکس ذخیره نمود که در تنظیمات پرینتر می ‌توان از گزینه mirror استفاده کرد. این کار به این دلیل است که بعد از چاپ طرح به صورت درست روی قطعه قرار گیرد.

کلیشه و فیکسچر

در این نوع چاپ نیز احتیاج داریم تا با استفاده از کلیشه و فیکسچر عملیات چاپ را کامل کنیم. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس این دو قطعه توسط کارکنانی مجرب و با تجربه ساخته می شوند و برای چاپ ترانسفر به کار خواهند رفت.

مرکب چاپ

در این نوع چاپ باید از مرکب مخصوص چاپ ترانسفر استفاده نمود که هر چه کیفیت آن بیشتر باشد چاپ ماندگار تر و دقیق تری روی قطعه ایجاد خواهد شد.

مقاومت چاپ ترانسفر در برابر آب

این نوع چاپ در برابر آب کاملاً مقاوم است و حتی قابلیت شست و شو دارد، به همین علت است که از آن روی پارچه نیز استفاده می شود. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که چاپ ایجاد شده به هیچ عنوان از روی قطعه شما پاک نخواهد شد و در حین چاپ هیچ گونه کچلی روی قطعه ایجاد نمی شود. چرا که طرح به طور کامل روی قطعه پرس شده و امکان ایجاد کچلی وجود ندارد.

چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

قیمت چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی

در رابطه با قیمت چاپ ترانسفر برند iPLUS روی قوطی پلاستیکی باید گفت که نمی ‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت و هزینه نهایی با توجه به طرح، جنس، نوع قطعه و تیراژ چاپ تعیین خواهد شد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از با کیفیت ترین قطعات و ملزومات برای چاپ استفاده می شود و در کنار آن تمامی سعی ما بر این است تا قیمت مناسبی برای چاپ در نظر گرفته شود تا به این ترتیب رضایت شما عزیزان به دست آید. به همین علت شما می توانید با اعتماد به ما چابی ماندگار و دقیق را روی قطعات تولیدی خود ایجاد کنید و به این ترتیب به سود بیشتری دست یابید. در صورتی که علاقه مندید تا به وسیله چاپ نام لوگوی خود را روی محصول یا قطعه تولیدی درج کرده و به این ترتیب برند سازی نمایید و درآمد بیشتری به دست آورید، می توانید وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه در رابطه با انواع روش های چاپ، مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می دهیم تا برای بازدید از سایر خدمات ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم و سود بی شماری را برای مجموعه تولیدی تان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *