چاپ ترانسفر برند Gloria روی لیوان

چاپ ترانسفر برند gloria-تصویر اصلی

آیا به دنبال روش مناسبی برای تبلیغ محصول خود می گردید که ماندگاری بالایی داشته باشد ؟ به شما عزیزان چاپ صنعتی را پیشنهاد خواهیم نمود. چاپ صنعتی روش های متفاوتی دارد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب و … استفاده می شود . این مجموعه برای چاپ روی محصولات از دستگاه های به روز و تمام اتوماتیک استفاده می نماید تا چاپ با بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهد . یکی از نمونه های چاپ انجام شده در این مجموعه چاپ ترانسفر برند Gloria روی لیوان می باشد که در ادامه به بررسی بیشتر این نوع چاپ خواهیم پرداخت .

 

شما عزیزان می توانید چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی را نیز مطالعه نمایید .

 

بررسی کلی چاپ ترانسفر برند Gloria روی لیوان

چاپ صنعتی نسبت به دیگر روش های تبلیغ مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد و … ماندگاری بیشتری که می توانید با صرف هزینه ای مناسب از  این روش تبلیغ بهره مند شوید . به دلیل این که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است ، برند و لوگو چاپ شده بر روی محصول را مشاهده نموده و به خاطر می سپارد و برای خرید مجدد برند شما را به یاد می آورد . همچنین زیبایی ظاهری محصول و جذابیت آن می تواند سبب جذب مشتری شود و همین امر باعث افزایش فروش محصول شما خواهد شد . روش های دیگری نیز که برای چاپ اطلاعات بر روی محصول وجود دارد  چسباندن لیبل های کاغذی بر روی محصول می باشد . این گونه لیبل ها بر اثر عوامل محیطی ، مجاورت با نم و رطوبت ، سایش دست و … پوسته پوسته شده از بین خواهند رفت اما چاپ ترانسفر برند Gloria روی لیوان این گونه نیست و به هیچ عنوان چاپ های انجام شده بر روی محصول پاک نخواهد شد . روش چاپ بر روی محصول  بر اساس ابعاد هندسی ، جنس ، انحنا و … محصول توسط نیرو های متخصص انجام می شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی محصولات با هر گونه سایزی از درشت ترین تا ریزترین قطعه را با بهترین کیفیت خواهد داشت . همچنین قابلیت چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ بر روی چوب و … را نیز دارد . به دلیل استفاده نمودن از حرارت برای چاپ ترانسفر به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی نیز گفته می شود .

 

طراحی و کیفیت چاپ ترانسفر برند Gloria روی لیوان

یکی از مهم ترین مراحل چاپ صنعتی بر روی محصولات ، مرحله ی طراحی می باشد . این مرحله می توانید تاثیر بسزایی را در جذابیت چاپ روی محصول داشته باشد . شما عزیزان می توانید هرگونه اطلاعاتی از محصول خود را مانند لوگو ، برند ، مشخصات محصول و … برای چاپ روی محصول استفاده نمایید . در طراحی چاپ ترانسفر می توانید از هر عکسی که در نظر دارید ، با هر تعداد رنگ استفاده کنید . طرح مورد نظر شما می تواند تصویر و عکس افراد نیز باشد . طراحان صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند کورل و فتوشاپ به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آشنایی داشته باشند . برای مثال باید طرح چاپ ترانسفر برند Gloria روی لیوان به صورت معکوس چاپ شود تا در زمان انتقال طرح مورد نظر ، طرح به درستی بر روی محصول قرار گیرد . پس از اتمام مرحله ی طراحی ، طرح مورد نظر بر روی کاغذ های مخصوص چاپ خواهد شد و با استفاده از حرارت بر روی محصول چاپ می شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ استفاده می نماید ، درجه یک و آلمانی بوده که شفافیت و درخشندگی خاصی داشته و در برابر عوامل محیطی مقاوم هستند . تمامی مراحل چاپ صنعتی در نهایت دقت توسط نیرو های کارآزموده انجام خواهد شد .به طوری که طرح مورد نظر شما تماما بر روی محصول منتقل شده و شما هیچ گونه فضای خالی مشاهده نخواهید کرد . در نهابت پس از اتمام مراحل چاپ محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول و نشستن گرد و غبار بر روی محصول جلوگیری خواهد نمود .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

در صورتی که شما عزیزان سوالاتی در زمینه طراحی چاپ صنعتی ، کیفیت رنگ ، ساخت شابلون و کلیشه دارید ، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *