چاپ ترانسفر برند crown plaza

چاپ ترانسفر برندcrown plaza-تصویر اصلی

شاید تا به امروز اسم چاپ صنعتی را نشنیده باشید و تنها مفهوم چاپ را ، چاپ بر روی کاغذ بدانید . اما روش های دیگری میز برای چاپ وجود دارد که می توانید با استفاده از چاپ صنعتی بر روی قطعات و محصولات خود با  جنس شیشه ، پلاستیک ، چوب و … اطلاعات محصول تان را چاپ کنید . چاپ بر روی محصول می تواند روش تبلیغاتی ماندگار باشد که با صرف هزینه ای مناسب از آن بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان زیادی را در جلب نماید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ ترانسفر برند crown plaza هستید ، به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید .

بررسی کلی چاپ ترانسفر برند crown plaza

در اولین مرحله برای چاپ صنعتی بر روی قطعات و محصولات باید روش چاپ روی محصول با توجه به سایز ، انحنا ، سایز محصول و … توسط متخصصان چاپ صنعتی انتخاب شود . پس از انتخاب نمودن روش چاپ باید رنگی برای که چاپ استفاده می شود را مختص با جنس آن انتخاب نمایید تا بیشترین سازگاری با محصول را داشته باشد . شما عزیزان می توانید با چاپ صنعتی بر روی محصول خود برند ، لوگو ، مشخصات محتوای محصول و … را چاپ نمایید . یکی از مزیت هایی که چاپ صنعتی برای شما خواهد دارد ، این است که محصول در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی ندارد . بیشتر مصرف کننده ها توجه زیادی را به ظاهر محصول می کنند و در صورتی که محصول ظاهر مناسبی نداشته باشد از خرید آن صرفه نظر خواهند کرد . پس چاپ صنعتی می تواند در فروش محصول تاثیر گذار باشد و سبب افزایش فروش شما خواهد شد . همچنین به دلیل این که مشتری  دائما با محصول شما در ارتباط است چاپ ترانسفر برند crown plaza را مشاهده نموده و مشاهده ی مکرر برند شما سبب می شود ، برند شما در ذهن شخص باقی خواهد ماند .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ برند لارجر پلاس بر روی شیشه را نیز مطالعه نمایید .

 

تفاوت روش های دیگر با چاپ ترانسفر برند crown plaza

روش های زیادی برای چاپ روی محصولات وجود دارد که می توانید به راحتی به چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، لوازم برقی و … بپردازید . علاوه بر چاپ ترانسفر برند crown plaza بر روی شیشه می توان به چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ طلاکوب و … اشاره نمود . چاپ تامپو و سیلک به صورتی است که رنگ مسقیما بر روی محصول قرار خواهد گرفت .

چاپ تامپو با استفاده از کلیشه و پد های سیلیکونی انجام می گیرد به طوری که رنگ از روی کلیشه با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شده و بر روی محصول منتقل می شود . چاپ سیلک اسکرین نیز بیشتر بر روی قطعات گرد و استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح انجام شده و دستگاه چاپ آن به صورت دوار ، طرح را روی قطعه منتقل خواهد نمود . اما چاپ ترانسفر این گونه نیست و باید ابتدا طرح بر روی کاغذ های مخصوص و نسوز چاپ شود . با توجه به این که این نوع چاپ با استفاده از حرارت بر روی محصول شما چاپ خواهد شد ، به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی نیز گفته می شود و با این اسم شناخته شده است .

طراحی و کیفیت چاپ ترانسفر برند crown plaza

یکی از مهم ترین مراحل چاپ بر روی قطعات طراحی می باشد که بیشترین تاثیر را بر روی چاپ خواهد داشت . این مرحله باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد تا بیشترین جذابیت را برای محصول ایجاد کند . طراحان صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل به تمامی مراحل چاپ بر روی محصولات نیز آگاهی داشته باشند . برای مثال چاپ ترانسفر برند crown plaza باید به صورت معکوس طراحی شود تا طرح شما به درستی روی محصول چاپ گردد .

رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات استفاده می نماید ، با کیفیت و درجه یک بوده که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، گرما و سرما ، سایش دست و … مقاومت بالایی دارد . توجه داشته باشید که این رنگ ها قابلیت شست و شو نیز دارند و چاپ روی محصول از بین نخواهد رفت . پرسنل این مجموعه چاپ روی قطعات را در نهایت دقت انجام داده و قابلیت چاپ بر روی هر سایزی از قطعات را با بهترین کیفیت دارد . پس از اتمام مراحل چاپ ، محصول درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول جلوگیری شود .

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی مراجعه نمایید و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ روی پیکسل - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی پیکسل

مشاهده
چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک به روش ترانسفر

چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک

مشاهده
چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *