چاپ ترانسفر برند  Black Afgano

چاپ ترانسفر برند  Black Afgano-تصویر1

 

یکی از روش های تبلیغ برای محصولات و لوازم آرایشی ، چاپ صنعتی می باشد که ماندگاری بالایی داشته و می توانید با صرف هزینه ای اندک از این نوع تبلیغ بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه و فعالیت توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید. این مجموعه قابلیت چاپ روی هر جنس از محصولات مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب و … را دارد . این نوع چاپ ها می تواند در زیبا نمودن محصول شما تاثیر بسزایی داشته باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب چاپ ترانسفر برند  Black Afgano مراجعه نمایید.

 

مراحل چاپ ترانسفر برند  Black Afgano

چاپ روی قطعات و محصولات مراحل متعددی داشته که این مراحل هر روش از چاپ با روش دیگر متفاوت است.در اولین مرحله باید به تشخیص روش چاپ روی محصول پرداخته شود . روش هایی که برای چاپ روی محصولات وجود دارد مختلف است مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و …. که باید توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بسته به سایز ، انحنا ، ابعاد هندسی و … انتخاب گردد. پس از انتخاب روش چاپ ، در چاپ ترانسفر برند  Black Afgano باید به طراحی طرح مورد نظر کار فرما پرداخته شود . پس از انجام طراحی باید برای محصول شما فیکسچر مخصوص ساخته شود تا محصول روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپی واضح و دقیق داشته باشیم .در مرحله ی بعد باید طرح شما روی کاغذ های مخصوص چاپ شود و تحت فشار و حرارت روی محصول قرار بگیرد. در نهایت باید محصولات شما درون بسته بندی های موجود قرار گیرد تا از آسیب های احتمالی به چاپ روی محصول جلوگیری شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از دستگاه های به روز دنیا و پرسنل کار آزموده انجام می شود .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک برند جنتالین را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی چاپ ترانسفر برند  Black Afgano

طراحی یکی از مهم ترین مراحل در چاپ روی محصولات محسوب می شودکه باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد . از آن جایی که چاپ ترانسفر برند  Black Afgano در دو طرف محصول چاپ شده است باید طرح روی آن نیز در دو مرحله انجام شود . روش چاپ صنعتی تاثیر بسیار زیادی در طراحی دارد به صورتی که در طراحی چاپ ترانسفر باید طرح مورد نظر حتما به صورت معکوس انجام شود و روی کاغذ های مخصوص برای این نوع چاپ قرار گیرد تا طرح روی محصول به درستی چاپ شود. در طراحی می توانید از انواع اطلاعات مانند لوگو ، برند ، اطلاعات محصول ، مشخصات محتویات و …  استفاده نمایید . از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است . لوگو و برند چاپ شده روی محصول شما را مشاهده خواهد کرد و در ذهن او باقی خواهد ماند . همچنین این نوع چاپ ها می تواند سبب جذاب تر شدن محصول شما می شود که می تواند در افزایش فروش شما نقش بسزایی داشته باشد . در روش های دیگر برای چاپ باید پس از طراحی برای طرح مورد نظر کلیشه و شابلون استیل و فولادی ساخته شود .

 

چاپ ترانسفر برند  Black Afgano-تصویر2

 

کیفیت چاپ ترانسفر برند  Black Afgano

تمامی چاپ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بر روی محصولات انجام می دهند با نهایت کیفیت و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. چاپ ترانسفر که به چاپ حرارتی نیز معروف است با استفاده از حرارت و فشار ، طرح مورد نظر شما را به قطعه ی شما منتقل می کند . این نوع چاپ ماندگاری و کیفیت بالایی داشته و می توانید آن را به راحتی شست و شو دهید بدون آن که ذره ای از طرح پاک شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ ترانسفر برند  Black Afganoاستفاده می کند آلمانی و درجه یک می باشد که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخورد دار هستند و در گذر زمان ، در برابر سایش دست و یا حتی عوامل محیطی مانند گرد و غبار مقاومت بالایی داشته و رنگ پریده نخواهند شد . در این روش از چاپ می توانید از چندین رنگ در یک مرحله از چاپ استفاده کنید.  پس از اتمام روند چاپ بر روی قطعه ، . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر قطعه ای با هرنوع سایز (ریز و درشت) را خواهد داشت . همچنین در این نوع چاپ به دلیل این که دو طرف آن چاپ انجام شده است باید در دو مرحله چاپ در نهایت دقت و ظرافت انجام شود.

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه کنید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

 

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *