چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل

چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل - ایساتیس

چاپ صنعتی یکی از روش های تبلیغ محسوب می شود که ماندگاری بالایی داشته و می توانید این نوع چاپ را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بسپارید . این مجموعه طی چندین سال سابقه و فعالیت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. همه ی شما عزیزان چاپ های انجام شده روی سطل های لبنیات ، حلوا ارده و … را مشاهده نموده اید. برخی از این چاپ ها با استفاده از لیبل های بی کیفیت بر روی سطل ها چسبیده شده که بر اثر شست و شو و یا عوامل محیطی این چاپ ها از بین خواهد رفت . در این مطلب به شما عزیزان اطلاعاتی را در زمینه ی چاپ ترانسفز برند کچیپ روی سطل خواهیم داد .

تفاوت چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل با چاپ های دیگر

در این مطلب به تمامی سوالات شما در زمینه ی چاپ صتعتی پاسخ می دهیم . چاپ صعنتی در روش های مختلفی انجام می گیرد که روش چاپ روی قطعه ی شما را کارشناسان متخصص با توجه به انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و … تشخیص می دهند . یکی از این روش ها چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل بوده که طرح شما با استفاده از دستگاه پرینتر روی لیبل های مخصوص نسوز چاپ می گردد و با استفاده از حرارت روی سطل منتقل می  شود . به همین دلیل است که به چاپ ترانسفر چاپ حرارتی نیز می گویند . چاپ تامپو که یکی دیگر از روش های چاپ می باشد با استفاده از کلیشه و پد های سیلیکونی انجام می شود به صورتی که باید رنگ از روی کلیشه با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شود و بر روی محصول و یا قطعه ی شما قرار بگیرد . چاپ سیلک نیز با استفاده از شابلون و دستگاه مدور انجام می گیرد . همچنین برای قطعات گرد و استوانه ای شکل ، بهتر است از این روش استفاده شود . اساس چاپ طلاکوب با چاپ های دیگر متفاوت است و با استفاده از فویل تحت حرارت و فشار انجام می شود . چاپ طلاکوب به دو روش سرد و گرم انجام شده که روش گرم آن ماندگاری بیشتری دارد .

چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل - چاپ صنعتی ایساتیس

طراحی چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل

پس از انتخاب روش چاپ روی سطل باید به طراحی طرح مورد نظر پرداخته شود . در طراحی این نوع چاپ از تمامی اطلاعات مانند ، برند ، لوگو ، مشخصات محتویات و … استفاده شده است. استفاده از ترکیب رنگ زیبا در طراحی سبب شده محصول شما جذاب تر به نظر برسد . همچنین طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی به تمامی مراحل چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل آگاهی داشته باشند . زیرا در چاپ ترانسفر باید طرح مورد نظر معکوس طراحی شود تا هنگام چاپ طرح شما به درستی روی سطل متنقل شود. در روش های چاپ دیگر مانند چاپ سیلک و چاپ تامپو باید هر رنگ مرحله به مرحله روی قطعه منتقل شود و نمی توانید از طرح با رنگ های متنوع استفاده کنید. اما در چاپ ترانسفر می توانید از هر طرحی استفاده کنید و طرح مورد نظر خود را در یک مرحله روی قطعه چاپ نمایید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هرگونه قطعه و محصولی مانند چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم برقی ، لوازم التحریر و … را در هر سایزی را با بالاترین کیفیت ممکن داشته و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می نماید .

کیفیت رنگ چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل

پس از انجام طراحی باید متناسب با ابعاد هندسی قطعه فیکسچر هایی ساخته شود تا قطعه روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپ واضح و دقیقی داشته باشیم . انتقال طرح مورد نظر شما با استفاده از حرارت انجام می شود . تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات و قطعات استفاده می نماید از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار بوده که دوام و ماندگاری بالایی دارد. شفافیت و درخشندگی این رنگ ها جلوه ی زیبا تری را به چاپ انجام شده روی محصول می دهد. همچنین این چاپ ها در اثر شست و شو از روی قطعه ی شما پاک نخواهد شد. شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک از تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید. تمامی مراحل چاپ ترانسفر برند کچیپ بر روی سطل در نهایت دقت و ظرافت توسط پرسنل کار آزموده و دستگاه های تمام اتوماتیک به روز دنیا انجام می شود تا چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم. پس از اتمام مراحل چاپ ، قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهند گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی قطعه ، نشستن گرد و غبار و … جلوگیری شود.

راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های انجام فرایند چاپ بر روی قطعه ، خرید رنگ ، طراحی صنعتی ، کلیشه سازی ، شابلون سازی و فرایند چاپ ترانسفر به سایت چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نموده و یا از طریق #چاپ_صنعتی_ایساتیس به صورت رایگان با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ روی پیکسل - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی پیکسل

مشاهده
چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک به روش ترانسفر

چاپ طرح های انیمیشنی روی پلاستیک

مشاهده
چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ ترانسفر روی قطعات چوبی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *