چاپ تامپو طرح تایپوگرافی

چاپ تامپو طرح تایپوگرافی - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ طرح های تایپوگرافی فارسی در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان پذیر می باشد. این طرح ها اخیراً با محبوبیت بسیار زیادی رو به رو شده اند و بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از لوازمی که دارای چاپ تایپوگرافی هستند می باشند. با استفاده از روش ‌های گوناگونی که برای چاپ وجود دارد می توان روی قطعاتی از جنس های پلاستیک، پارچه، شیشه، فلز و… طرح های زیبایی را ایجاد کرد. برای مثال چاپ تامپو طرح تایپوگرافی روی لیوان پلاستیکی یکی از موارد استفاده از این نوع طرح می باشد. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد که پیشنهاد می ‌دهیم حتما آن را مطالعه کنید.

فرایند چاپ تامپو طرح تایپوگرافی

چاپ تامپو طرح تایپوگرافی با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته انجام می گیرد. به همین علت چاپی یک دست، زیبا و برجسته ایجاد خواهد شد که می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل نمود. برای این چاپ از دو روش چاپ تامپو و چاپ سیلک می توان استفاده کرد اما چاپ تامپو به علت استفاده از پد سیلیکونی منعطف برای چاپ مناسب تر می باشد، بنابراین این روش مورد استفاده قرار می گیرد. برای این قطعه ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس با استفاده از فیلم لیتوگرافی تهیه شده از آن کلیشه، فیکسچر و شابلون ساخته می شود. کلیشه و شابلون دو قطعه ضروری برای ایجاد طرح روی لیوان هستند و فیکسچر نیز برای ثابت نگه داشتن قطعه و جلوگیری از حرکت آن در حین چاپ به کار می رود. به این صورت می ‌توان با انتخاب پد سیلیکونی مناسب چاپ زیبایی را روی قطعات پلاستیکی ایجاد کرده و سپس این قطعات را برای افزایش ماندگاری وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود. استفاده از این دستگاه باعث می ‌شود تا جوهر قرار گرفته روی لیوان در کوتاه ‌ترین زمان ممکن خشک شده و ماندگاری آن افزایش یابد. البته به کارگیری رنگ های با کیفیت آلمانی نیز دلیلی برای ماندگاری طولانی مدت جوهر ها می باشد و با توجه به این نکته می ‌توان اطمینان داد که طرح های ایجاد شده به هیچ عنوان پوسته‌ پوسته نشده و بعد از گذشت مدت زمان کوتاه پاک نخواهند شد. همچنین قطعاتی که به این روش چاپ خورده باشند کاملا قابل شست و شو می باشند و در اثر عوامل محیطی دچار افت کیفیت نمی ‌شوند.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ روی قاب گوشی نیز دیدن کنید.

نکات مهم در چاپ تامپو طرح تایپوگرافی

طراحی طرح در چاپ تامپو طرح تایپوگرافی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد چرا که لازم است تا طراحانی با تجربه طراحی طرح را انجام دهند. به این صورت می ‌توان تایپوگرافی بسیار زیبایی را ایجاد کرده که کاملاً خوانا بوده و روی قطعات مختلف جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. علاوه بر آن در این نوع چاپ انتخاب رنگ نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به تایپوگرافی مذهبی که روی لیوان قرار گرفته در تصویر چاپ شده است، رنگ طلایی گزینه مناسبی می باشد. بنابراین این رنگ انتخاب شده است اما برای سایر طرح های مورد نظر شما می توان با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی هر نوع طیف رنگی درخواستی را ایجاد کرد. در نظر داشته باشید که می ‌توان این کار را با استفاده از دستگاه چاپ طلاکوب نیز انجام داد و از فویل های براق و زیبای طلاکوب برای ایجاد آن استفاده نمود. البته روش تامپو دارای ماندگاری طولانی تری است و در صورتی که ماندگاری برای شما دارای اهمیت باشد این روش انتخاب مناسب تری خواهد بود. نکاتی که در قسمت بالا گفته شد برای طراحی طرح با اهمیت هستند اما در صورتی که بخواهید چاپی دقیق را روی قطعات مورد نظر خود ایجاد کنید نحوه ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر نیز اهمیت می یابد. در واقع بسیار ضروری است تا این قطعات از مواد اولیه درجه یک ساخته شوند و کیفیت مناسبی داشته باشند تا در حین چاپ دچار مشکل نشده و باعث افت کیفیت چاپ نشوند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس این قطعات توسط کارکنانی با تجربه ساخته می شوند و به همین علت می ‌توان از کیفیت بالای آن ها اطمینان حاصل کرد. به این صورت چاپ ایجاد شده کاملاً یکدست و برجسته شده و جلوه بسیار زیبایی روی قطعه خواهد داشت.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده ‌ای شامل چاپ روی قطعات تولیدی، ساخت کلیشه، شابلون سازی ، ترکیب رنگ، طراحی طرح و… انجام می ‌شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با این خدمات وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این صورت از سایر خدمات انجام گرفته دیدن کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم و آرزومند لحظاتی خوش و پر از سلامتی برایتان هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *