چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos

چاپ تامپو روی پایه دستگاه posپچاپ صمعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. امروزه بانک ها دنبال روش های متفاوتی برای تبلیغ برند خود هستند که بانک شهر چاپ روی پایه دستگاه pos را انتخاب نموده است. استفاده از چاپ صنعتی برای تبلیغات روشی موثر و ماندگار می باشد و می توانید با صرف هزینه ای اندک از این روش بهره مند شوید. از آن جایی که امروزه در هر مغازه و فروشگاهی از دستگاه های pos  استفاده می شود، چاپ روی پایه ی این دستگاه ها می تواند در تبلیغات شما موثر واقع شود. شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این مطلب، اطلاعات زیادی را در زمینه چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos کسب نمایید.

 

تفاوت انواع روش ها با چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos

روش های متفاوتی برای چاپ روی قطعات و محصولات وجود دارد که توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با توجه به انحنا، ابعاد هندسی، سایز و … انتخاب می شود. چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos  بااستفاده از کلیشه هایی از جنس فولاد و استیل انجام شده و با به کار گیری از پد های سیلیکونی رنگ روی قطعه منتقل خواهد شد. چاپ سیلک بیشتر بر روی قطعاتی که گرد و استوانه ای شکل هستند انجام می گیردکه باید دور تا دور آن رنگ با به کارگیری شابلون منتقل گردد.در چاپ ترانسفر می توانید هر طرحی را برای چاپ روی قطعه انتخاب نمایید. این طرح ها در هر تعداد رنگی که باشد ، در یک مرحله روی قطعه منتقل می شود. به این صورت که با استفاده از طرحی که روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و از طریق حرارت روی قطعه قرار خواهد گرفت.

چاپ طلاکوب نیز با استفاده از فویل های باکیفیت و قالب های ساخته شده انجام می شود. تمامی روش های چاپ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و تمام اتوماتیک انجام  می گیرد.

 

نقش طراحی چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos

طراحی یکی از مهم ترین مراحل چاپ روی قطعات می باشد که باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام شود. در این مرحله باید تمامی اطلاعاتی که کارفرما در نظر دارد به صورتی لحاظ گردد که بیشترین جذابیت را به قطعه شما بدهد و طرح مورد نظرتان خوانا و واضح باشد. طراحان صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی، به تمامی مراحل چاپ روی قطعه آگاهی داشته باشند. برای مثال چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos در چندین مرحله انجام شده است؛ به همین منظور باید برای هر مرحله طراحی جداگانه ای انجام شود و برای هر طرح یک کلیشه ساخته شود. به هر میزانی که در طراحی ظرافت بیشتری داشته باشد، انجام چاپ روی محصول شما راحت تر و تمیز تر انجام می گیرد. پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح شما کلیشه و فیکسچر ساخته شود . فیکسچر ها امکان ثابت نگه داشتن قطعه روی میز کار را فراهم می سازد ، در نتیجه چاپ تمیز و دقیق تری خواهیم داشت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی لوازم آرایشی، لوازم التحریر، لوازم برقی و … را در هر گونه سایزی از کوچک ترین تا بزرگ ترین قطعات را داشته و کیفیت چاپ های انجام شده را تضمین می کند.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک برند STELO را نیز مطالعه نمایید.

 

کیفیت رنگ چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos

پس از اتمام مراحل طراحی، ساخت کلیشه و فیکسچر باید به انتقال رنگ روی قطعه پرداخته شود . انتخاب رنگ متناسب با جنس قطعه بسیار مهم بوده و باید سازگار ترین رنگ انتخاب گردد. تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی برای چاپ روی قطعات و محصولات استفاده می کند ، درجه یک و آلمانی بوده و از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار است . این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت، سرما و گرما، سایش دست و… مقاومت بالایی داشته و چاپ های انجام شده روی قطعات در گذر زمان رنگ پریده نمی شود . انتقال رنگ در چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos باید مرحله به مرحله انجام گیرد و در نهایت قطعات شما درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ انجام شده خواهد شد. در نهایت قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از آسیب دیدن چاپ های روی قطعه جلوگیری شود. تمامی مراحل چاپ صنعتی روی قطعات در نهایت دقت و ظرافت توسط پرسنل کار آزموده انجام می گردد. چاپ بهترین و ماندگار ترین نوع تبلیغات روی محصول شماست، زیرا مشتری دائما با محصول شما در ارتباط است و چاپ انجام شده روی قطعه را مشاهده می کند.

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *