چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین

چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین-چاپ ایساتیس

روز ولنتاین که به نام روز عشاق نیز شناخته می شود در فرهنگ مسیحی و مدرن غربی  روز ابراز عشق است که سالانه در روز 14 فوریه برگزار می گردد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین توانسته یک هدیه ی زیبا را برای شما عزیزان مهیا نماید .  این مجموعه علاوه بر این که می تواند بر روی محصولات شما طرح های زیبای و خاصی را چاپ نماید ، برای تبلیغات نظیرچاپ برند ، لوگو ، مشخصات محتوا و … موثر می باشد . تمامی چاپ انجام شده بر روی قطعات در مجموعه ایساتیس با کیفیت بالایی انجام می شود . فرایند چاپ بر روی قطعات با جنس های مختلف روند  های متفاوتی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم .

 

فرایند کلی چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین

در فرایند چاپ بر روی قطعه در اولین مرحله باید جنس و ابعاد هندسی قطعه مورد بررسی قرار بگیرد . روش چاپ بر روی قطعه و نوع رنگ آن توسط پرسنل کارآزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تشخیص داده می شود تا بیشترین سازگاری را با قطعه داشته باشد . برای مثال اگر برای چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین از رنگ چاپ پلاستیک اشتباها استفاده شود ،ممکن است در گذر زمان چاپ از بین رفته و پوسته خواهد شد . دومین مرحله پس از تشخیص رنگ و روش چاپ ، مرحله ی طراحی می باشد . برای چاپ تامپو بر روی قطعات مختلف ، طراحی انجام شده بر روی کلیشه ها حکاکی و با استفاده از پد های سیلیکونی مناسب ، رنگ از روی کلیشه برداشته شده و روی قطعه قرار خواهد گرفت .  تمامی روند چاپ بر روی این شیشه ها توسط پرسنل های مجموعه  ایساتیس در نهایت دقت و ظرافت انجام می شود . روش های چاپ دیگری مانند چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … برای چاپ بر روی قطعه وجود دارد که برای چاپ بر روی این شیشه ها مناسب نمی باشد .

 

جنس رنگ چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین

همان طور که قبلا ذکر شد باید رنگ هایی که برای چاپ بر روی قطعه انتخاب می شود بیشترین سازگاری را با جنس آن داشته باشد. تمامی رنگ های به کار برده شده در چاپ بر روی قطعات که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس استفاده می نماید از بهترین رنگ های روز بازار می باشد که در گذر زمان دچار رنگ پریدگی نخواهد شد . برای چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین از آن جایی که از چند رنگ استفاده شده باید به صورتی انجام گیرد تا از تداخل رنگ ها با یکدیگر در حین چاپ جلوگیری شود . علاوه بر آن تمامی رنگ هایی که این مجموعه استفاده می نماید در برابر نم و رطوبت مقاوم بوده و می توانید به راحتی شیشه ها را شست و شو دهید، بدون این که ذره ای چاپ ها آسیب ببنید . در این چاپ باید برای هر رنگ یک کلیشه طراحی  و ساخته شود و به ترتیب هر رنگ چاپ شده و پس از خشک شدن هر رنگ به سراغ چاپ رنگ بعدی خواهیم رفت . پس از خشک شدن رنگ های و اتمام مراحل چاپ ، شیشه ها درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار گرفته که باعث افزایش ماندگاری و ثبات چاپ ها بر روی قطعه خواهد شد .

 

چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین-چاپ صنعتی ایساتیس

 

شما می توانید مطلب چاپ ترانسفر بر روی ظرف چسب چوب را نیز مطالعه بفرمایید.

 

طرح های چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین

بعد از تشخیص روش چاپ بر روی شیشه ها باید به طراحی صحیح آن پرداخت که بسیار مرحله ی مهمی می باشد . در طرح چاپ تامپو روی شیشه ولنتاین از نماد هایی زیبا مناسب برای روز ولینتاین استفاده شده که این شیشه ها را برای هدیه دادن به عزیزان تان مناسب تر نموده است. این مرحله باید توسط طراحان حرفه ای انجام گیرد که بر روی فرایند چاپ صنعتی و نرم افزار های طراحی  تسلط کافی را دارند . این مرحله تاثیر زیادی را در زینت بخشیدن به شیشه ها داشته و می تواند به افزایش فروش شما عزیزان کمک زیادی را بکند . پس از اتمام مراحل چاپ و قرار گرفتن در دستگاه های تثبیت رنگ شیشه ها توسط نیرو های مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس درون بسته های مناسبی قرار گرفته تا از شکستن  و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری شود . شما عزیزان می توانید برای بهره گیری از مشاوره های رایگان این مجموعه در زمینه فرایند چاپ صنعتی به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *