چاپ تامپو بر روی گونیا

چاپ تامپو بر روی گونیا -چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از وسایل اندازه گیری خط و تشخیص زاویه قائمه گونیا می باشد که کاربرد زیادی در طراحی و اندازه گیری خواهد داشت. برای اندازه گیری دقیق و صحیح ، به خط کش هایی نیاز دارید که چاپ های روی آن با نهایت دقت انجام شده باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا و در نهایت دقت و ظرافت توانسته است چاپ هایی روی انواع گونیا انجام دهد که بتوانید دقیق ترین اندازه گیری ها را داشته باشید. چاپ تامپو بر روی گونیا یکی از نمونه های چاپ مجموعه ایساتیس می باشد که در ادامه به بررسی کیفیت رنگ ، طراحی و … خواهیم پرداخت.

 

فرایند کلی چاپ تامپو بر روی گونیا

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت انجام ظریف ترین چاپ ها را روی محصولات شما دارد که یکی از حساس ترین آن ها چاپ روی خط کش و گونیا می باشد. در صورتی که این چاپ ها دقیق انجام نشود نتیجه ی درستی حین اندازه گیری دریافت نمی کنید . چاپ تامپو بر روی گونیا با استفاده از کلیشه های ساخته شده از جنش فولاد یا استیل انجام می شود . این کلیشه ها از جنس آهن و فولادی می باشد طرح مورد نظر شما روی آن حکاکی می شود. رنگ ها با استفاده از پد های سیلیکونی از روی بخش هایی از کلیشه که روی آن حکاکی انجام شده است برداشته خواهد شد و روی محصول قرار می گیرد. روش دیگری که برای این چاپ می توانیم از آن استفاده کنیم چاپ سیلک اسکرین است که بیشتر روی قطعاتی انجام می شود که گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح هستند می باشد.این روش ها بیشتر بر اساس ابعاد هندسی ، جنس ، سایز و…  توسط نیرو های کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انتخاب می شود.

 

نقش طراحی چاپ تامپو بر روی گونیا

یکی از حساس ترین بخش های چاپ روی قطعات طراحی می باشد .طراحی چاپ تامپو بر روی گونیا باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد و فاصله ها به درستی طراحی شود که بتوانید بدون داشتن ذره ای خطا اندازه گیری لازم را انجام دهید . خط هایی که برای طرح های گونیا به کار رفته است باید در نهایت ظرافت طراحی شود که در زمان چاپ با یک دیگر تداخل پیدا نکند . نقش هایی که روی این محصول چاپ شده جذابیت بیشتری را به قطعه داده است . طراحی زیبا و خلاق می تواند سبب افزایش فروش محصول شما نیز بشود . همچنین از آن جایی مصرف کننده دائما در حال استفاده از محصول است، برند و لوگوی چاپ شده را مشاهده کرده و در ذهن او باقی خواهد نمود. پس از اتمام طراحی برای طرح مورد نظر شما کلیشه و فیکسچر ساخته خواهد خواهد شد. فیکسچر ها می تواند محصول را روی میز کار ثابت نگه دارد تا بتوانیم چاپی تمیز و دقیق داشته باشیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی کوچکترین تا درشت ترین سایز قطعات را خواهد داشت .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر بر روی جار را نیز مطالعه نمایید.

 

جنس رنگ چاپ تامپو بر روی گونیا

پس از اتمام مراحل طراحی وساخت کلیشه و فیکسچر برای محصول شما باید به انتقال رنگ روی محصول پرداخته شود. تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات استفاده می کند درجه یک و آلمانی است . همچنین پد های سیلیکونی که برای انتقال رنگ روی محصول استفاده می شود باید متناسب با طراحی ، نوع رنگ و شکل محصول باشد تا چاپ به درستی روی قطعه قرار گیرد. این رنگ ها از دوام و ماندگاری بالایی برخورداراست که شفافیت و درخشندگی آن باعث جذابیت بیشتر چاپ روی محصول خواهد شد. چاپ روی این محصول دائما در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما، نور آفتاب ، نم و رطوبت ، سایش دست و …  مقاومت بالایی داشته و از بین نخواهد رفت. چاپ تامپو بر روی گونیا باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد تا خطوط ظریف آن با یک دیگر تداخل نداشته باشد. پس از انجام مراحل انتقال رنگ باید محصول درون دستگاه تثبیت رنگ قرار بگیرد که دوام و ماندگاری چاپ های روی محصول را بیشتر خواهد نمود. بعد از گذشتن اتمام چاپ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار گرفته تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی آن جلوگیری شود .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توانیدبه صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید. همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *