چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی

چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی-چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ بر روی قطعات می تواند بر روی تبلیغات محصولات شما تاثیر زیادی را بگذارد و باعث افزایش فروش محصولات شما بشود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از حرفه ای ترین و قدیمی ترین کارخانه های چاپ بر روی قطعات با جنس مختلف مانند چوب ، پلاستیک ، شیشه و … می باشد که توانسته است رضایت مشتری را در زمینه ی چاپ جلب نماید . چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی جلوه و زیبایی خاصی به این کلاه ها  می دهد . تمامی چاپ ها بر روی قطعات در این مجموعه با کیفیت بالایی انجام می شود . در ادامه به بررسی بیشتر  چاپ بر روی قطعات خواهیم  پرداخت .

 

مزایای چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی

درچاپ بر روی قطعه روش های مختلفی مانند ، چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر، چاپ طلاکوب و …  وجود دارد که در این مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت . برای چاپ بر روی هر قطعه ای باید روش چاپی انتخاب گردد که بیشترین سازگاری را با شکل و جنس قطعه داشته باشد .چاپ سیلک بر روی قطعات با استفاده از به روز ترین دستگاه های روز دنیا به صورت مدور و با استفاده از شابلون های حکاکی شده می باشد . این نوع چاپ بیشتر بر روی قطعاتی با ابعاد استوانه ای شکل و گرد انجام می شود که باید دور تا دور قطعه چاپ انجام گردد . همچنین هیچ گونه واسطه ای در چاپ سیلک وجود ندارد . اما چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی با استفاده از کلیشه انجام شده و رنگ ها با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و بر روی قطعات منتقل خواهد شد . چاپ ترانسفر نیز که همان چاپ حرارتی می باشد به این صورت است که هر نوع طراحی را با هر نوع رنگی می توانید انتخاب نمایید . طراحی ها بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و به صورت لیبل با حرارت بالا بر روی قطعه ها چاپ می شود .

 

رنگ به کار رفته چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی

رنگ هایی که برای چاپ  بر روی قطعه استفاده می شوند باید بیشترین سازگاری با قطعات داشته باشند . برای مثال اگر برای چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی از رنگ های استفاده شود که مناسب برای چاپ بر روی شیشه می باشد ، علاوه بر کیفیت کمتر با گذر زمان رنگ ها پوسته  شده و چاپ از روی کلاه های ایمنی پاک خواهد شد . تمامی رنگ هایی مجموعه چاپ صنعتی در چاپ بر روی قطعات استفاده می کند از بهترین کیفیت های موجود در بازار می باشد . درچاپ  بر روی کلاه ایمنی از سه رنگ استفاده شده است که باید با دقت و ظرافت بالایی چاپ بر روی آن انجام گیرد . چاپ هایی که از چند رنگ می باشند به این صورت بوده که باید مرحله به مرحله چاپ ها انجام شود و در هر مرحله رنگ چاپ شده و پس از این گذراندن مرحله ی تثبیت رنگ ، چاپ بعدی انجام می شود . پس از اتمام مراحل چاپ ، کلاه های ایمنی در دستگاه های تثبیت کننده ی رنگ قرارگرفته است که سبب ماندگاری و دوام بیشترچاب بر روی قطعه می شود . تمامی چاپ های انجام شده بر روی قطعات به صورتی انجام شده که رنگ ها با یکدیگر تداخل پیدا نکنند .

چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی-چاپ ایساتیس

 

طراحی طرح چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی

پس از انتخاب روش چاپ بر روی قطعات توسط کارشناسان کارآزموده و ماهر مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ، باید به طراحی این چاپ ها بپردازیم . این مرحله ، یکی از مهم ترین بخش های چاپ بر روی قطعه بوده که باید توسط  طراحان ماهر که بر اصول طراحی صنعتی و نرم افرازهای آن تسلط دارند ، با دقت بالایی انجام گردد . در طراحی چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی از آن جا که سه رنگ بوده ، باید ظرافت بالایی به کار برده شود تا رنگ ها در زمان چاپ با یک دیگر تداخل پیدا نکنند . طراحان صنعتی باید توجه داشته باشند طراحی بر روی قطعات باید جذابیت زیادی را داشته تا بتواند نظر مصرف کننده را به خود جلب نماید . همچنین تمامی مشخصاتی را که مشتری درخواست دارد مانند لوگو ، برند ، شماره تماس ، مشخصات محتویات و … نیز باید در طراحی استفاده شود . پس از اتمام مراحل چاپ ، کلاه های ایمنی درون بسته بندی های مناسبی قرار گرفته می شود تا از آسیب دیدن قطعات و یا نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود .

چاپ تامپو بر روی کلاه ایمنی-ایساتیس

 

راه ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی شابلون سازی ، کلیشه سازی ، طراحی چاپ صنعتی ، کیفیت رنگ و …می توانید به صفحه ی تماس با ما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره بگیرید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *