چاپ تامپو بر روی پیکسل

چاپ تامپو بر روی پیکسل-چاپ صنعتی ایساتیس1

یکی از لوازمی که امروزه در میان کودکان یا حتی جوانان رایج شده است پیکسل های تزیینی یا تبلیغاتی می باشد . همان گونه که ذکر شد از این پیکسل ها در سایز ها مختلف می توانید برای تزیین لباس کودکان و یا حتی لباس کادر اداری و یا برای مثال پرسنل خط تولید ، با طرح ، نقش و یا نوشته ی خاص ، استفاده نمایید . توجه داشته باشید که  با چاپ تامپو بر روی پیکسل می توانید تبلیغات و برند سازی محصولات خود را نیز انجام دهید تا همواره تبلیغ مورد نظر شما با یک طراحی زیبا نظر افراد مختلف را به خود جلب نمایید . در ادامه به بررسی خصوصیات چاپ تامپو ی این پیکسل ها خواهیم پرداخت .

 

مزایای چاپ تامپو بر روی پیکسل

همان طور که در مطلب به آن اشاره کردیم شما عزیزان می توانید در چاپ تامپو بر روی پیکسل تبلیغات و یا اشکال و متن های مورد نظر خود را چاپ نمایید . این پیکسل ها که در سایز های مختلف و در طرح ها و جنس گوناگون اعم از پلاستیک ، چوب و یا حتی فلز در بازار موجود می باشد می تواند یک گزینه ی بسیار مناسب و تاثیر گذار برای تبلیغات هدف شما باشد . این پیکسل ها که امروزه بسیار مورد توجه کودکان ، نوجوانان ، دانشجویان ، غرفه داران نمایشگاه ها ، مدیران شرکت و … قرار گرفته است به عنوان یک وسیله ی تزییناتی بر روی کیف و یا لباس و یا حتی ساک های دستی می تواند تبلیغات شما را در سطح جامعه منتشر نماید . همچنین می توانید این پیکسل ها را در سایز های کوچک به عنوان دکمه نیز استفاده نمایید که کابرد های خاص خود را دارد . امروزه در بسیاری از مشاغل و محیط های هنری از این پیکسل ها به عنوان بج سینه نیز استفاده می کنند که انجام یک چاپ زیبا و شکیل بر روی آن ها می تواند تاثیر این تبلیغات را چند برابر نماید .

 

مراحل چاپ تامپو بر روی پیکسل

اگر می خواهیم  چاپ تامپو بر روی پیکسل با ظرافت و بدون هیچ گونه ایرادی انجام گیرد باید تمامی مراحل چاپ تامپو به صورت دقیق انجام شود. این مراحل که توسط پرسنل چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد به شرح زیر است :

در ابتدا باید با توجه به جنس پیکسل مورد نظر روش چاپ مناسب انتخاب گردد که این کار با توجه به جنس و سایز قطعه انجام می گردد . ممکن است اندازه ی قطعه به حدی کوچک باشد که تنها قادر باشیم با چاپ تامپو طرح مورد نظر را بر روی قطعه منتقل کنیم . اما ممکن است گاهی سطح قطعه بزرگ تر و دارای انحنا باشد که در این صو رت بهتر است از دستگاه چاپ سیلک اسکرین استفاده نماییم و در برخی موارد نیز به خواست کار فرما و یا سفارشی بودن طرح از چاپ ترانسفر استفاده کنیم . در مرحله ی بعد از انتخاب نوع چاپ نوبت به انتخاب رنگ خواهد رسید . باید دقت کنیم که رنگ استفاده از چاپ تطابق بالایی با جنس قطعه داشته باشد در غیر این صورت بعد از انجام چاپ به مرور زمان شاهد پوسته شدن رنگ و خرابی طرح خواهیم بود . بعد از انتخاب رنگ مورد نظر و ترکیب رنگ مناسب جهت رسیدن به رنگ مورد نظر به مرحله ی طراحی خواهیم رسید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت .

 

شما عزیزان میتوانید مطلب چاپ تامپو برند Hello Lovely را نیز مطالعه نماید.

چاپ تامپو بر روی پیکسل-چاپ صنعتی ایساتیس2

 

نقش طراحی در چاپ تامپو بر روی پیکسل  

شاید بتوان گفت طراحی نقش بسیار مهمی در چاپ تامپو بر روی پیکسل خواهد داشت . زیرا این مرحله نقش مهمی در تعیین نوع چاپ و ساخت کلیشه و … دارد . باید دقت کنید که طراحی باید توسط افرادی انجام گردد که اطلاعات کاملی در زمینه ی چاپ صنعتی داشته باشد این کار که توسط نرم افراز های حرفه ای طراحی انجام می گردد به ما کمک می کند که فاصله ی بین خطوط و نقش های  موجود در طرح  مورد نظرمان را  به گونه ای تنظیم کنیم که پس از اعمال چاپ هیچ اثری از تداخل رنگ مشاهده نکنیم . در نظر داشته باشید که یک طراحی مناسب و حرفه ای می تواند تاثیر تبلیغات شما را چندین برابر کند . بعد از این که طراحی اصولی انجام شد نوبت به ساخت کلیشه و شابلون خواهد رسید . این کلیشه ها که بر روی صفحه های فولادی و استیل ساخته می شوند نقش اصلی در انتقال طرح بر روی قطعه را اجرا خواهند کرد . شما عزیزان می توانید با تماس با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به اطلاعات کامل و زیادی در زمینه ی طراحی و یا ساخت شابلون دریافت نمایید و در صورت نیاز طراحان این مجموعه آماده همکاری با شما عزیزان در کلیه  ی مراحل چاپ خواهند بود .

 

تثبیت رنگ در چاپ تامپو بر روی پیکسل

توجه داشته باشید که در چاپ تامپو بر روی پیکسل حتما از فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه بر روی میز کار استفاده نمایند . زیرا با توجه به سایز این قطعات امکان خطا در چاپ وجود دارد اما این فیکسچر ها که قطعه در جای خود ثابت بماند و تمامی چاپ ها یک دست و بدون ایراد انجام گیرد . بعد از انتقال مرحله به مرحله ی چاپ بر روی قطعه (که در این جا چاپ دو رنگ بر روی پیکسل انجام می شود) مجموعه ی چاپ صنعت یایساتیس از روش های بروز و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک برای تثبیت رنگ و چاپ استفاده می نماید . این کار باعث می شود که عمر و درخشندگی چاپ انجام شده بر روی قطعه افزایش یابد . بعد از تثبیت رنگ پرسنل مجرب و متعهد چاپ ایساتیس با بسته بندی کردن قطعات از وارد شدن خسارات احتمالی به آن ها جلوگیری خواهد کرد . شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه ی چاپ صنعتی ، انتخاب و خرید رنگ  ، طراحی ، شابلون سازی ، کلیشه سازی و دیگر خدمات مر بوط به چاپ بر روی قطعه به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه کرده و با متخصصین ما تماس حاصل کنید .

 

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *