چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی

چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی

چاپ صنعتی علاوه بر این که می تواند با چاپ برند شما عزیزان روی قطعات،  تبلیغی برای محصولتان باشد ، با جذابیت و زیبایی که ایجاد می کند نظر مصرف کننده های زیادی را به خود جلب خواهد کرد . پرسنل کار آزموده و دستگاه های تمام اتوماتیک که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به کار گرفته است سبب شده بتواند چاپ های با کیفیتی را به شما عزیزان عرضه کند . این مجموعه قابلیت چاپ بر روی قطعه با هر جنسی از قبیل شیشه ، پلاستیک ، چوب و … را دارد . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی خواهیم پرداخت .

 

بررسی کلی چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی

چاپ بر روی قطعات روش های مختلفی داشته که هر کدام از این روش ها مناسب با یک نوع جنس و ابعاد هندسی می باشد . چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی یکی از روش های چاپ بر روی قطعات است که با استفاده کلیشه و  پد های سیلیکونی انجام می شود به این صورت که رنگ ها از روی کلیشه با استفاده از پدهای سیلیکونی به عنوان واسطه برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد . چاپ سیلک نیز با استفاده از شابلون های ساخته شده و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک دوار انجام می گردد. این روش بیشتر بر روی قطعاتی انجام می گیرد که که گرد و استوانه ای است و دور تا دور آن باید چاپ انجام گیرد. چاپ ترانسفر که به عنوان چاپ حرارتی شناخته شده است با استفاده از لیبل و حرارت بر روی قطعات انجام می گیرد . این چاپ در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است که در ادامه به بررسی بیشتر این نوع چاپ ها خواهیم پرداخت . تمامی چاپ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می دهد در نهایت کیفیت انجام شده و این مجموعه تمام آن ها را تضمین می کند .

 

روند چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی

چاپ بر روی قطعات روند متعددی دارد که در این مطلب به روند این نوع چاپ خواهیم پرداخت . از آن جایی در که چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی در بخش های مختلفی از قطعه چاپ انجام گرفته است باید در چندین مرحله عمل چاپ را انجام بدهیم . برای هر مرحله از چاپ بر روی قطعه باید یک کلیشه ساخته شود و در نهایت دقت و ظرافت به گونه ای چاپ ها انجام گیرد که رنگ ها با یکدیگر تداخل پیدا نکند .همچنین باید برای چاپ هر بخش از قطعه فیکسچر های جداگانه ساخته شود . فیکسچر جهت ثابت نگه داشتن قطعه بر روی میز کار می باشد تا بتوان چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم . طراحی زیبا و مناسب برای قطعه باید به صورتی باشد که جذابیت خاصی را برای آن ایجاد کند تا سبب جذب مصرف کننده بشود . طراحانی که چاپ بر روی قطعه ی شما را طراحی می نمایند باید بر تمامی مراحل و روند چاپ بر روی قطعه آگاه باشند و تسلط کافی را بر روی نرم افزار ها طراحی ها داشته باشند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی قطعات با انواع سایز ها از کوچکترین سایز تا بزرگترین را در نهایت کیفیت و ماندگاری دارد .

 

شما عزیزان میتوانید مطلب چاپ تامپو برند RT  بر روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

کیفیت رنگ چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی

تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات استفاده می کند از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار می باشد که شفافیت و درخشندگی خاصی  دارند . همچنین این رنگ ها قابلیت شست و شو داشته و می توانید قطعات چاپ شده را شست و شو دهید بدون آن که ذره ای در چاپ قطعه خللی ایجاد شود. علاوه بر آن در اثر سایش دست و یا عوامل محیطی مانند تابش نور یا گرما و سرما  به هیچ عنوان چاپ ها از بین نخواهد رفت . چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی دارای چهار مرحله چاپ می باشد که باید علاوه بر دقیق بودن طراحی ، در نهایت ظرافت انتقال رنگ روی قطعه صورت بگیرد . این چاپ ها باید مرحله به مرحله انجام شود به طوری که پس از انجام چاپ اولین مرحله قطعه درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش دوام و ماندگاری رنگ ها خواهد شد . پس از تثبیت رنگ و خشک شدن کامل رنگ، مرحله ی دوم چاپ انجام می گیرد. همین روند ادامه پیدا می کند تا زمانی که چاپ کاملا انجام گیرد . پس از اتمام روند چاپ ،  قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از آسیب دیدن ، شکسته شدن و … آن ها جلوگیری شود .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی بر روی قطعه ساخت شابلون ، ساخت فیکسچر، ساخت کلیشه ، طراحی صنعتی و … می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *