چاپ تامپو بر روی نقاله

چاپ تامپو بر روی نقاله-چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ بر روی محصولات ، قطعات ، لوازم التحریر ، لوازم آرایشی و … از جمله فعالیت هایی می باشد که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت انجام داده و توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . پرسنل کار آزموده این مجموعه در نهایت دقت و ظرافت توانسته اند بر روی قطعات حساس مانند نقاله، چاپ انجام دهد . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک بر روی قطعات خود لوگو ، برند ، مشخصات محصول ، طریقه ی استفاده و … را چاپ نمایید. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ تامپو بر روی نقاله خواهیم پرداخت .

 

تفاوت چاپ های دیگر با چاپ تامپو بر روی نقاله

روش های مختلفی برای چاپ روی قطعات وجود داشته که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا قابلیت چاپ بر روی هر جنس مانند چوب ، پلاستیک ، شیشه و … را خواهد داشت . یکی از این روش ها چاپ سیلک می باشد که با استفاده از دستگاه های مدور و به وسیله ی شابلون های ساخته شده انجام می گیرد . این روش بیشتر روی قطعات گرد و استوانه ای شکل انجام شده که باید دور تا دور آن چاپ انجام شود . چاپ تامپو بر روی نقاله نیز روش دیگری از چاپ بوده که با استفاده از کلیشه های حکاکی شده و واسطه ای به نام پد های سیلیکونی رنگ روی نقاله منتقل می شود . چاپ ترانسفر نیز به این صورت است که طرح مورد نظر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با حرارت بالا روی قطعه قرار می گیرد. به همین منظور است که به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی می گویند. چاپ طلاکوب نیز با استفاده از قالب های ساخته شده و در دو روش سرد و گرم انجام می گیرد. این چهار روش ،  مهم ترین روش های چاپ روی انواع قطعات می باشد که مختصر توضیحی در رابطه با روش انجام آن در اختیارتان قرار داده ایم .

 

فرایند چاپ تامپو بر روی نقاله

مراحل متعددی برای چاپ تامپو روی قطعات وجود دارد  .در اولین مرحله باید با توجه به ابعاد هندسی ، وجود انحنا ، سایز و… روش چاپ روی قطعات توسط کارشناسان متخصص انتخاب گردد. برای چاپ روی قطعات با جنس مختلف رنگ های متفاوتی وجود دارد و باید رنگی انتخاب شود که بیشترین سازگاری را با جنس نقاله داشته باشد. سومین مرحله که طراحی بوده باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد. طراحی مهم ترین مرحله ی چاپ تامپو بر روی نقاله می باشد.  پس از طراحی باید برای طرح مورد نظر کلیشه هایی از جنس فولاد و استیل ساخته شود .  فیکسچر ، نقاله را روی میز کار ثابت نگه می دارد تا چاپی دقیق و واضح داشته باشیم. در نتیجه باید فیکسچر مخصوص با نقاله ساخته شود.ترکیب و انتقال رنگ روی نقاله ها مرحله ای است که توسط نیرو های متخصص و ماهر مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت دقت انجام خواهد شد. در نهایت پس از چاپ ، نقاله ها درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرند که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ روی قطعه خواهد شد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی بج سینه را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی و کیفیت رنگ چاپ تامپو بر روی نقاله

سومین مرحله که مهم ترین بخش چاپ روی نقاله ها می باشد باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد . از آن جایی که از نقاله برای اندازه گیری زاویه استفاده خواهد شد باید این مرحله با ظرافت بالایی انجام شود زیرا ذره ای خطا در طراحی سبب می شود که اندازه گیری درستی نداشته باشیم. همچنین باید خط های این محصول به صورتی طراحی شود که در زمان چاپ با یکدیگر تداخل نداشته باشند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مفتخر است که برای چاپ روی قطعات از رنگ های درجه یک و آلمانی استفاده نموده که در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی داشته و در گذر زمان چاپ های انجام شده روی آن به راحتی پاک نشده و رنگ پریده نخواهد شد. باید برای چاپ روی قطعه ی شما رنگی متناسب با جنس آن انتخاب گردد ، در غیر این صورت چاپ های انجام شده روی آن پوسته خواهد شد. در چاپ تامپو بر روی نقاله رنگ از روی کلیشه به وسیله ی واسطه ای به نام پد های سیلیکونی برداشته شده و روی قطعه قرار می گیرد. این رنگ ها شفافیت و درخشندگی خاصی داشته و در گذر زمان چاپ های انجام شده رنگ پریده و یا کدر نمی شود. تمامی چاپ های انجام شده در چاپ صنعتی ایساتیس با بهترین کیفیت های موجود در بازار ارائه داده می شود.

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید .

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *