چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی

چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی-تصویر اصلی

یکی از بهترین روش های تبلیغ برای محصولات و قطعات شما ، چاپ صنعتی می باشد . این روش از تبلیغ ماندگاری بالایی داشته که می توانید با صرف هزینه ای مناسب از آن بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز برای چاپ روی محصول استفاده می نماید تا بهترین کیفیت چاپ را به شما عزیزان ارائه دهد . این مجموعه قابلیت چاپ بر روی هر جنس از محصول مانند چاپ بر روی شیشه ، چاپ بر روی پلاستیک  و … را خواهد داشت . در ادامه ی این مطلب اطلاعاتی را در زمینه چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی در اختیار شما قرار خواهیم داد .

 

تفاوت چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی با روش های دیگر چاپ 

روش های مختلفی برای چاپ روی محصول وجود دارد که هر کدام از آن ها مراحل و مقدمات خاص خود را دارد . روش چاپی که برای هر محصول در نظر گرفته می شود بر اساس انحنا ، ابعاد ، شکل ظاهری ، جنس و … توسط نیرو های متخصص انتخاب می شود . برای مثال بر روی قطعات گرد ، استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح که باید دور تا دور آن ها چاپ انجام گیرد ، چاپ سیلک بهترین گزینه می باشد . برای انجام چاپ سیلک باید از شابلون های ساخته شده و دستگاه های دوار اسنفاده شود . اما برای چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی باید از کلیشه ساخته شود و انتقال رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی انجام شود . روش دیگری برای چاپ روی محصولات وجود دارد چاپ ترانسفر می باشد که به دلیل استفاده از حرارت در چاپ ، چاپ حرارتی شناخته شده است . شما عزیزان می توانید برای انجام چاپ ترانسفر از هر طرحی با هر تعداد رنگ استفاده نمایید . طرح مورد نظر  شما بر روی کاغذ های مخصوص چاپ خواهد شد و با استفاده از حرارت روی محصول قرار خواهد گرفت . تمامی این روش ها با استفاده از رنگ های مخصوص انجام خواهد گرفت اما چاپ طلاکوب که یکی دیگر از روش های چاپ می باشد با استفاده از ورق متالایز و فویل انجام می گیرد . چاپ طلاکوب در دو روش سرد و گرم انجام می شود که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر آن استفاده می نماید . تمامی رنگ هایی که این مجموعه برای چاپ بر روی محصولات شما استفاده می کند ، درجه یک و با کیفیت بوده که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما و … مفاوم می باشد .

 

شما عزیزان می توانید چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن را نیز مطالعه نمایید .

 

مراحل چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی

همان طور که گغته شد هر روش از چاپ صنعتی مراحل مختص به خود را دارد و باید این مراحل به ترتیب انجام گیرد تا چاپ با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد . مراحل چاپ تامپو بر روی لوازم الکتریکی به شرخ زیر می باشد :

1- در اولین مرحله برای انجام چاپ بر روی محصولات ، باید روش مناسب چاپ انتخاب شود .

2- پس از انتخاب نمودن روش چاپ صنعتی باید به انتخاب رنگ متناسب با جنس محصول پرداخته شود تا رنگی که برای چاپ استفاده می شود بیشترین سازگاری با جنس محصول را داشته باشد .

3- سومین مرحله که حساس ترین و تاثیر گذار ترین مرحله به حساب می آید  ، طراحی می باشد . این مرحله باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام شود.

4- پس از اتمام مرحله ی طراحی ، برای طرح مورد نظر کلیشه و فیکسچر ساخته می شود . فیکسچر ها محصول را بر روی میز کار ثابت نگه داری می کند تا چاپی تمیز و دقیق داشته باشیم .

5- در پنجمین مرحله نوبت به انتقال رنگ بر روی محصول می رسد . این مرحله به صورتی انجام می شود که رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه بر داشته شده و روی محصول قرار خواهد گرفت .

6-پس از انتقال رنگ محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت تا دوام ، ثبات و ماندگاری آن ها افزایش یابد .

7- در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول و تاثیرات عوامل محیطی بر روی آن جلوگیری خواهد نمود .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

در صورتی که شما عزیزان سوالاتی در زمینه ی ساخت شابلون ، کلیشه ، فیکسچر و طراحی صنعتی ، ترکیب رنگ و … دارید ، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *