چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین

چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین-چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ صنعتی روی محصولات و قطعات مختلف مزیت های زیادی را برای تان خواهد داشت. روش های مختلفی برای این نوع چاپ وجود دارد؛ مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … . تمامی چاپ های مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد . این مجموعه طی چندین سال فعالیت در زمینه چاپ صنعتی رضایت مشتریان زیادی را جلب خواهد نمود . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین هستید به ادامه این مطلب مراجعه نمایید .

 

مراحل چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین

چاپ روی محصولات و قطعات مختلف در مراحل متفاوتی انجام می گیرد.در اولین مرحله باید روش مناسبی برای چاپ روی قطعه انتخاب شود . این روش بستگی به انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و … خواهد داشت .دومین مرحله نیز انتخاب رنگ متناسب با جنس قطعه می باشد، به طوری که بیشترین سازگاری با قطعه را داشته باشد . طراحی سومین مرحله برای چاپ روی قطعه بوده که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شود.پس از اتمام مرحله طراحی باید برای طرح مورد نظر شما کلیشه ساخته شود . فیکسچر متناسب  با ابعاد قطعه نیز می تواند قطعه را روی میز کار شما ثابت نگه داری کند تا چاپی واضح و دقیقی داشته باشیم . در این مرحله باید به ترکیب رنگ و چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین انجام گیرد .پس از انتقال رنگ باید قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد . در نهایت باید قطعات درون بسته بندی موجود قرار گیرد تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده روی قطعه جلوگیری شود .

 

نقش طراحی چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین

همان طور که قبلا ذکر شد ، طراحی یکی از مهم ترین مراحل چاپ روی قطعات می باشد. این روش باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شود . از آن جایی که میزان واحد تزریقی انسولین اهمیت بسیار زیادی دارد، باید طراحی آن به صورتی انجام گیردکه بتوانید به راحتی حجم ویال انسولین موجود درون سرنگ ها را مشاهده نمایید. این مرحله باید به صورتی انجام بگیرد که ذره ای خطا در اندازه گیری انسولین نداشته باشیم به دلیل این که خطا در اندازه گیری می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای تان ایجاد نماید. همچنین خط هایی که در اندازه گیری واحد آن به کار رفته است به گونه ای طراحی گردد که در زمان چاپ با یک دیگر تداخل نداشته باشد. طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به تمامی نرم افزار های طراحی مسلط بوده و طرح چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین را با رعایت اصول طراحی و اندازه گیری انجام داده اند. تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه با بهترین کیفیت ارائه شده است و کیفیت تمامی چاپ ها تضمین می کند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی صنعتی با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

 

چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین-چاپ ایساتیس

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر برند  Black Afgano را نیز مطالعه نمایید .

 

جنس رنگ چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین

تمامی رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات استفاده می نماید از بهترین رنگ های موجود در بازار می باشد . چاپ این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست و … مقاوم بوده و به هیچ عنوان از بین نرفته و رنگ پریده نخواهد شد. رنگ ها باید متناسب با جنس قطعه ی شما انتخاب گردد به صورتی که بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد. برای مثال در صورتی که از رنگ متناسب با شیشه برای چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین که از جنس پلاستیک می باشد ، استفاده گردد رنگ ها پوسته شده و چاپ روی قطعه از بین خواهد رفت.  در چاپ تامپو رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی متناسب با ابعاد قطعه از روی کلیشه برداشته شده و روی قطعه قرار خواهد گرفت . همان طور که قبلا ذکر شد، پس از اتمام مراحل انتقال رنگ باید قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد تا دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده افزایش یابد. بسته بندی های موجود از آسیب دیدن و نشستن گرد و غبار روی چاپ های انجام شده بر روی قطعات جلوگیری خواهد نمود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *