چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis

چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis

یکی از روش های تبلیغاتی که در محصولات به کار می رود چاپ تامپو بر روی قطعات می باشد . چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis ماندگاری نسبتا بالایی داشته و با گذشت زمان از بین نخواهد رفت . این نوع چاپ ها کاربرد های زیادی در لوازم آرایشی و بهداشتی دارد و می تواند جزء بهترین نوع چاپ ها نیز باشد. همچنین چاپ تامپو نسبت به روش تبلیغاتی دیگر نیز می تواند روش بهتری باشد و کمک بسزایی را در معرفی و فروش محصولات شما می کند . شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب ، با کیفیت بالا لوگو و تبلیغات اختصاصی خود را بر روی قطعات مورد نظرتان چاپ نمایید. در ادامه به بررسی این نوع چاپ خواهیم پرداخت .

 

کیفیت چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis

اولین چیزی که در چاپ بر روی محصولات اهمیت دارد ، نوع انتقال رنگ برروی این محصول می باشد . این کار با توجه به در نظر گرفتن جنس و شکل هندسی قطعه ها انجام می گیرد . در چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis با توجه به ابعاد آن بهترین نوع چاپ ، چاپ تامپو بوده و استفاده از پد های سیلیکونی در این چاپ کمک زیادی درانتقال رنگ بر روی قطعه خواهد کرد. با انتخاب روش مناسب چاپ ، که با توجه به نوع و جنس قطعه انجام می شود ، می توانید چاپی ماندگار و با کیفیت داشته باشید. البته استفاده از رنگهای با کیفیت و درجه یک آلمانی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مورد استفاده قرار می گیرند نیز تاثیر بسیار زیادی در کیفیت چاپ و درخشندگی آن خواهد داشت. بنابراین برای انجام این گونه چاپ ها باید روند هایی را طی نمود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم . چاپ تامپو می تواند بر روی هرنوع جنسی مانند پارچه ، پلاستیک ، چوب ، شیشه و … انجام شود و یکی از بهترین روش های چاپ برای انعکاس تبلیغات شما یا مشخصات محصول شما برای بیننده و مصرف کننده باشد.

 

انتخاب رنگ چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis

پس از گذراندن مرحله ی انتخاب نوع چاپ ، به مرحله ی انتخاب رنگ آن خواهیم رسید . رنگ هایی که برای چاپ بر روی هر قطعه ای انتخاب شده ، باید متناسب با جنس قطعه بوده و از کیفیت بالایی نیز بر خوردار باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis  یک چاپ دورنگ بوده که در دو مرحله توسط دستگاه چاپ تامپو انجام می گیرد. هر کدام از رنگ ها، تک تک بر روی قطعه قرار می گیرند و در هر مرحله بعد از تثبیت رنگ و خشک شدن آن ، چاپ رنگ بعدی انجام می شود. رنگ های استفاده شده ، دارای ثبات رنگی بالا بوده و درخشندگی زیادی را برای شما  خواهند داشت . این رنگ ها با استفاده از پد های سیلیکونی که قبلا ذکر شده است از روی کلیشه ها بر روی قطعه منتقل می شوند . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ضمانت می دهد که در گذر زمان به هیچ عنوان چاپ های روی قطعه از بین نخواهد رفت و شما عزیزان ماندگاری بالایی برای چاپ های خود خواهید داشت . رنگ های به کار رفته در چاپ از نوع رنگ های درجه یک آلمانی می باشد.  تشخیص رنگ استفاده شده برای چاپ قطعات توسط نیروهای متخصص و کارآزموده این مجموعه انجام شده است .

 

نفش طراحی چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis

در طراحی چاپ تامپو بر روی جعبه پنکک Datamis به علت دو رنگ بودن آن باید با دقت و ظرافت بالایی طراحی ها انجام شود.  برای ساخت شابلون و کلیشه به گونه ای دقیق عمل شده است که به هیچ عنوان رنگ ها با یکدیگر تداخل نداشته باشد. به هر میزانی که دقت و ظرافت بالاتری در طراحی و رنگ آمیزی قطعه رعایت شده باشد میزان کیفیت چاپ زیبا تر و نتیجه ی بهتری را نیز خواهیم داشت . توجه داشته باشید مهم ترین بخش در چاپ های صنعتی طراحی اولیه بوده و می تواند تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد . روش های چاپ مختلفی وجود دارد، چاپ تامپو و چاپ سیلک اسکرین، چاپ ترانسفر، چاپ طلاکوب و … از جمله روش های چاپی هستند که می توان به آن اشاره کرد . با توجه به ویژگی های قطعه باید تصمیم گرفته شود که بهترین روش برای چاپ این قطعه کدام یک از روش های چاپی می باشد. با توجه به ابعاد و جنس این قطعه بهترین روش چاپ برای آن چاپ تامپو می باشد.

 

تثبیت رنگ چاپ تامپو در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس هیچ گونه محدودیتی برای چاپ بر روی قطعات نداشته و تمامی دستگاه های چاپ این مجموعه از مدرنترین و به روزترین دستگاه های روز دنیا می باشد. تمامی فرایند چاپ بر روی قطعات توسط نیروهای مجرب و کارآزموده انجام شده. پس از انجام روند تثبیت رنگ این قطعه با دقت بالایی بسته بندی شده تا از صدمات و خرابی های احتمالی آن جلوگیری کند . شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه چاپ صنعتی ، خدمات شابلون سازی ، کلیشه سازی و کسب اطلاعات در رابطه با روند انجام چاپ های مورد نظر خود به صفحه تماس با ما در سایت چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه کرده و با مشاورین مجموعه ما تماس حاصل بفرمایید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *