چاپ تامپو بر روی بج سینه

 چاپ تامپو بر روی بج سینه-چاپ صنعتی ایساتیس

در اکثر محیط های اداری و ارگان های دولتی مانند کلانتری ها ، بیمارستان ها و …مشاهده می کنید که روی لباس کارکنان محیط اسم افراد و سمت آن ها قرار گرفته شده است . در برخی از موارد از کارت های کاغذی چاپ شده برای این کار استفاده می شود که ماندگاری زیادی نخواهد داشت . اما در برخی موارد نیز مشاهده خواهید نمود که از بج های سینه (نشان سینه) استفاده شده نام کارکنان با چاپ صنعتی روی آن ها حک شده است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا انجام می گیرد که ماندگاری بالایی را نیز خواهد داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تامپو بر روی بج سینه می توانید به ادامه ی این مطلب مراجعه نمایید.

 

بررسی کلی چاپ تامپو بر روی بج سینه

امروزه چاپ صنعتی روی قطعات و محصولات بسیار زیاد دیده می شود و بیشتر این نوع چاپ بر روی لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، لوازم برقی و … استفاده می گردد . روش های مختلفی برای چاپ صنعتی وجود دارد که در اولین مرحله برای چاپ روی قطعات باید به تشخیص روش چاپ پرداخته شود که به انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و … بستگی خواهد داشت . یکی از این روش ها چاپ تامپو بر روی بج سینه می باشد . این روش از چاپ با استفاده از کلیشه های ساخته شده و پد های سیلیکونی انجام می گیرد . به صورتی که رنگ از روی کلیشه با استفاده از پد برداشته شده و روی قطعه قرار خواهد گرفت . چاپ سیلک نیز به عنوان روش دیگری از چاپ روی قطعه شناخته است که بیشتر بر روی قطعات استوانه ای شکل و گرد انجام می گیرد که باید دور تا دور آن چاپ انجام شود . همچنین برای انجام این نوع چاپ باید از دستگاه های دوار و شابلون های فولادی و استیل استفاده نمایید. این دو روش بیشترین کارایی را در صنعت چاپ نسبت به روش های دیگر مانند چاپ ترانسفر  و چاپ طلاکوب دارند .

 

مراحل چاپ تامپو بر روی بج سینه

چاپ تامپو بر روی بج سینه مراحل متعددی دارد که باید به ترتیب انجام شود تا چاپ دقیق و تمیزی داشته باشیم. همان طور که قبلا ذکر شد ، در اولین مرحله باید به انتخاب روش چاپ روی  قطعه پرداخته شود که توسط نیروه های متخصص انجام می گیرد.دومین مرحله که انتخاب رنگ متناسب با جنس قطعه می باشد باید به صورتی انجام گیرد که رنگ بیشترین سازگاری را با جنس قطعه داشته باشد . سومین مرحله که طراحی است باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد ، به دلیل این که این مرحله تاثیر بسیار زیادی در چاپ خواهد داشت . پس از اتمام طراحی باید برای طرح شما کلیشه هایی از جنس فولاد و استیل ساخته شود.ساخت فیکسچر ها نیز به شما کمک می کند تا قطعه را روی میز کار خود ثابت نگه داریم و به چاپ روی آن بپردازیم تا چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم . در این مرحله به ساخت فیکسچر با توجه به ابعاد قطعه خواهیم پرداخت.

بعد از ساخت فیکسچر و کلیشه به انتقال رنگ روی قطعه پرداخته می شود. پس از انتقال رنگ ، باید قطعات درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار بگیرد که این کار باعث افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد. در نهایت قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده جلوگیری شود.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو روی پایه دستگاه pos را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی و کیفیت رنگ چاپ تامپو بر روی بج سینه

طراحی مرحله بسیار مهمی است که باید در نهایت دقت انجام گیرد تا طرح مورد نظر شما دقیقا روی قطعه منتقل خواهد شد.  همان طور که در چاپ تامپو بر روی بج سینه مشاهده می کنید در طراحی طرح نوشته ها از فونت هایی استفاده شده است که بیشترین خوانایی را داشته باشد و بتوانید متن های چاپ شده را از هر فاصله ای مشاهده نمایید.  رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات استفاده می کند درجه یک و آلمانی می باشد که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما و … به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید . یکی از نکاتی که دربالا ذکر شده انتخاب رنگ متناسب با جنس قطعه می باشد و در صورتی که رنگی مناسبی برای چاپ روی قطعه استفاده نگردد ، در مدت زمان کوتاهی چاپ روی قطعات پوسته شده و از بین خواهد رفت . پس از انتقال رنگ بر روی قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده می شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ های این مجموعه را توسط نیرو های متخصص و کار آزموده در نهایت دقت و ظرافت انجام داده است  و کیفیت این چاپ ها را تضمین می نماید. همچنین این مجموعه قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعات ( ریز ترین تا درشت ترین ) را خواهد داشت .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی می توانید به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *