چاپ تامپو برند ULTRA SHINE

چاپ تامپو برند ultra shine-تصویر اصلی

یکی از روش های مناسبی که برای تبلیغات محصول وجود دارد ، چاپ صنعتی می باشد که قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . این نوع چاپ بهترین و ماندگار ترین روش برای تبلیغ به حساب می آید ، زیرا مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط بوده و برند چاپ شده روی محصول را مشاهده خواهد نمود . مشاهده ی مکرر چاپ های انجام شده بر روی محصول سبب می شود، برند آن در ذهن شما باقی بماند و هنگام خرید مجدد محصول برای فرد یادآوری شود . همین امر باعث افزایش فروش محصول شما خواهد شد . در ادامه ی این مطلب به بررسی بیشتر چاپ تامپو برند ULTRA SHINE خواهیم پرداخت .

بررسی چاپ تامپو برند ULTRA SHINE

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی توانسته است رضایت افراد زیادی را جلب نماید . این مجموعه برای چاپ بر روی محصولات از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنلی کار آزموده استفاده می کند . روش های مختلفی برای چاپ صنعتی وجود داشته که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های چاپ سیلک اسکرین ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و … می باشد که هر کدام از آن ها مقدمات و مراحل مختص به خود را دارد . این روش ها بر اساس جنس ، ابعاد هندسی ، انحنا و … توسط نیرو های متخصص انتخاب می شوند . برای مثال جهت انجام چاپ تامپو برند ULTRA SHINE به کلیشه های مخصوص و پد های سیلیکونی نیاز خواهیم داشت . این نوع چاپ به این صورت انجام می شود که رنگ به واسطه ی پد های سیلیکونی از روی کلیشه ها برداشته شده و طرح مورد نظر بر روی محصول منتقل خواهد شد . برای این که چاپ تمیز و دقیقی را بر روی محصولات و قطعات داشته باشیم به یک فیکسچر متناسب با ابعاد محصول نیازمند خواهیم بود تا محصول بر روی میز کار ثابت نگه داری شوید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر برند Gloria روی لیوان نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی چاپ تامپو برند ULTRA SHINE

مهم ترین مرحله در چاپ بر روی محصولات و قطعات شما که تاثیر گذار ترین مرحله می باشد ، طراحی است . در این مرحله شما عزیزان می توانید از هر گونه اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، مشخصات ، اطلاعات محصول و … استفاده نمایید . طراحانی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس فعالیت می کنند در زمینه طراحی حرفه ای بوده و به دلیل این که مراحل چاپ صنعتی بر روی چاپ تاثیر گذار است ، طراحان باید به مراحل چاپ صنعتی آگاهی داشته باشند. همچنین این طراحان از برنامه هایی مانند کورل و فتوشاپ برای طراحی استفاده می کنند . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید تنها از برند محصول برای چاپ تامپو برند ULTRA SHINE استفاده شده است . به هر میزانی که در طراحی از دقت و ظرافت بیشتری به کار برده شود ، چاپ زیباتری را شاهد خواهیم بود . طراحی زیبا و اصولی می تواند سبب جذب مشتری شود ؛ تجربه نشان داده شده است که بانوان به زیبایی چاپ روی محصول اهمیت می دهند و کیفیت چاپ روی محصول را مبنی بر کیفیت محتویات محصول می دانند . همچنین اگر محصول شما ظاهر مناسبی نداشته باشد از خرید آن صرف نظر خواهند کرد .

 

کیفیت چاپ تامپو برند ULTRA SHINE

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های درجه یک و با کیفیت برای چاپ بر روی محصول استفاده می نماید که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما و … مقاوم است و به هیچ چاپ های روی محصول پوسته نشده و از بین نخواهد رفت . این رنگ ها از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار بوده طرح چاپ شه بر روی محصول را جذاب تر خواهد کرد . باید توجه داشت که از رنگ های متناسب با جنس محصول برای چاپ استفاده شود تا بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد ، در غیر این صورت چاپ انجام شده بر روی محصول از پوسته پوسته شده و پاک می شود . پس از انجام چاپ تامپو برند ULTRA SHINE بر روی محصول با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده ، باید محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار بگیرد که سبب افزایش دوام ، ثبات و ماندگاری چاپ روی محصول خواهد شد . در نهایت محصولات شما درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده ، تاثیرات عوامل محیطی و نشستن گرد و غبار بر روی آن جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت شابلون ، کلیشه ، طراحی صنعتی و … به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *