چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن

چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن-چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ بر روی قطعات مختلفی با جنس های متفاوت انجام می شود. تمام دستگاه هایی که برای چاپ در این مجموعه استفاده می شود تمام اتوماتیک و از به روز ترین دستگاه های روز دنیا می باشند . شما عزیزان می توانید تمامی اطلاعات محصول خود مانند برند ، لوگو ، مشخصات و… را بر روی قطعات خود با روش های چاپی مختلف چاپ نمایید . توجه داشته باشید که باید رنگ های به کار رفته در چاپ ، با جنس قطعه سازگاری داشته باشد . چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن علاوه بر این که جلوه ی زیبایی را به این شیشه داده است با کیفیت بالایی که دارد می تواند تاثیر زیادی بر روی مصرف کننده داشته باشد بنابراین شما عزیزان با چاپ بر روی قطعات خود می توانید به افزایش فروش محصولات خود نیز کمک زیادی را نمایید .

 

مزایا چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن

چاپ بر روی قطعات مختلف روش های خاص به خود را دارد که هر کدام باید با جنس و شکل قطعه مطابقت داشته باشد . برای مثال چاپ سیلک بیشتر برای چاپ بر روی قطعات گرد و استوانه ای شکل انجام می شود که با دستگاه تمام اتوماتیک و مدور انجام می گیرد همچنین برای این نوع چاپ باید از شابلون استفاده نمود . در چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن برای ثابت نگه داشتن قطعه از فیکسچرجهت ثابت نگه داشتن شیشه ادکلن بر روی میز کاراستفاده می شود . در چاپ تامپو از کلیشه استفاده شده به وسیله یک پد سیلیکونی ، که به عنوان واسطه عمل می کند ، رنگ از روی کلیشه برداشته شده و بر روی شیشه ادکلن چاپ خواهد شد.  تشخیص نوع چاپ و رنگ  بر روی قطعات توسط نیروهای کارآزموده و ماهر چاپ صنعتی ایساتیس انجام می شود. چاپ انجام شده بر روی این شیشه ماندگاری بالا داشته و در گذر زمان پوسته نمی شود و یا از بین نخواهد رفت. یکی دیگر از انواع چاپ ها ، چاپ ترانسفر بوده که به آن چاپ حرارتی نیز گفته می شود  که در آن با استفاده از دستگاه پرینتر طرح مورد نظر تان بر روی لیبل ها چاپ شده و با حرارت بالا به قطعه مورد نظر انتقال پیدا می کند. چاپ طلاکوب نیز نوعی دیگر از چاپ می باشد که روند چاپ خاص خود را خواهد داشت .

 

کیفیت رنگ چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن

برای چاپ بر روی قطعات مختلف رنگ های مختلفی وجود دارد که باید بر روی جنس های مختلف، بیشترین سازگاری را داشته باشد. برای مثال اگر رنگی که برای چاپ بر روی پلاستیک استفاده می شود را در چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن به کار ببرید ، پس از مدتی رنگ ها پوسته شده و رنگ پریده خواهند شد . بنابراین باید رنگ هایی که برای چاپ استفاده می شود را ، نیروهای متخصصی انتخاب می نمایند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات از با کیفیت ترین رنگ های بازار استفاده می کند که  مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی داشته باشد . این رنگ ها درخشندگی و شفافیت خاصی داشته که جذابیت خاصی را به شیشه ها داده است . پس از انجام روند فرایند چاپ ، شیشه درون دستگاه های تثبیت کننده ی رنگ قرار گرفته که سبب می شود چاپ ها مقاوم تر شود.علاوه بر آن می توانید به راحتی این شیشه را با هرگونه مواد شوینده شست و شو دهید. چاپ بر روی این شیشه با دقت و ظرافت بالایی انجام شده که تمام فضای مورد نظر برای چاپ را پوشش دهی کرده است.

 

طراحی چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن

طراحی در روند چاپ تامپو برند senorita بر روی شیشه ادکلن یکی از مهم ترین بخش های چاپ می باشد که باید توسط نیرو های حرفه ای که به تمام اصول و برنامه های مختلف طراحی تسلط کامل را دارد، انجام شود. برای طراحی نمودن طرح مورد نظری که بر روی قطعه چاپ می شود ، باید دقت و ظرافت بالایی را به کار ببرید تا علاوه بر زینت بخشیدن به قطعه، تمامی مشخصات خواسته شده را داشته باشد . پس از اتمام مرحله ی طراحی ، طرح بر روی شابلون حکاکی شده و تمامی مراحل چاپ انجام می شود . همچنین نیروهای مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس این شیشه ها را درون بسته بندی های مناسب قرار داده خواهند داد تا از دیدن صدمه های احتمالی و نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود . شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه شابلون سازی ، کلیشه سازی ، طراحی چاپ صنعتی، کیفیت رنگ های چاپ و… به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل بفرمایید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *