چاپ تامپو برند RT بر روی لوازم آرایشی

چاپ تامپو برند RT بر روی لوازم آرایشی

چاپ بر روی قطعات با جنس مختلف مانند پلاستیک ، شیشه، چوب و … می تواند سبب افزایش فروش محصولات شما بشود . این روش می تواند باعث رونق فروش شما گردد و نشانه ای از حرفه ای بودن کار شما خواهد بود . چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال فعالیت حرفه ای توانسته است رضایت مشتریان خو را جلب نماید . این نوع چاپ با ماندگاری بالایی که دارد می تواند تاثیر بسیار زیاد و ماندگاری در فروش و تبلیغات شما داشته باشد. چاپ تامپو برند RT  بر روی لوازم آرایشی یکی از نمونه های چاپ می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت .

 

کیفیت چاپ تامپو برند RT  بر روی لوازم آرایشی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس  با استفاده از به روز ترین دستگاه های روز دنیا و پرسنل کار آزموده می تواند برای قطعات و محصولات شما تبلیغات با کیفیت مناسبی ارائه دهد . این مجموعه از بهترین روش ها و متد های روز دنیا استفاده می کند . اولین چیزی که برای چاپ بر روی هر قطعه ای اهمیت دارد انتخاب بهترین روش چاپ بر روی قطعه بوده که بستگی به ابعاد جنس  و ساز قطعه خواهد داشت  که توسط پرسنل کار آزموده ی این مجموعه تشخیص داده خواهد شد. شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک برای محصول خود تبلیغات ماندگاری را داشته باشید . چاپ تامپو برند RT  بر روی لوازم آرایشی با استفاده از پد های سیلیکونی با کیفیت ، رنگ های درجه یک ، کلیشه و فیکسچر های ساخته شده انجام می شود . از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است ، قطعه ی شما را مشاهده نموده و برند شما در خاطر افراد باقی خواهد ماند . چاپ سیلک نیز یکی از روش های چاپ بر روی قطعه می باشد که مناسب برای چاپ بر روی قطعاتی است که گرد و استوانه ای بوده و دور تا دور آن باید چاپ انجام گیرد. چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب دیگر روش های چاپ  بر روی قطعه می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ ترانسفر روی برس مو را نیز مطالعه نماید .

 

مراحل چاپ تامپو برند RT  بر روی لوازم آرایشی

پس از گذشتن از اولین مرحله ی چاپ  که تشخیص نوع چاپ  می باشد ، باید بهترین رنگ که بیشترین سازگازی با قطعه دارد انتخاب گردد . اگر رنگ مناسب با قطعه انتخاب نگردد بعد از مدتی رنگ ها پوسته شده و یا کیفیت و درخشندگی خود را از دست خواهد داد . مرحله ی بعدی که از اهمیت و تاثیر بالایی برخوردار است،  طراحی می باشد . در این مرحله باید طراحان برند ، لوگو ، اطلاعات محصول و … که مشتری در نظر دارد را به صورتی در کنار هم قرار دهد که به محصول شما زیبایی و جلوه خاصی را بدهد و بتواند مشتری را جذب نماید . طراحانی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس  طراحی را انجام میدهند ، علاوه بر تسلط بر برنامه های طراحی باید به تمامی مراحل چاپ صنعتی تسلط داشته باشند تا بهترین طرح برای چاپ تامپو برند RT  بر روی لوازم آرایشی انجام گیرد . پس از انجام طراحی باید برای طرح کلیشه هایی ساخته شود تا رنگ از روی کلیشه با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شده و روی قطعه چاپ خواهد شد. رنگ هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعه استفاده می نماید در برابر نم ، رطوبت، نور ،گرما یا سرما  مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان رنگ پریده نشده و چاپ قطعات شما پاک نخواهد شد . پس از اتمام روش چاپ قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که دوام و ماندگاری چاپ را افزایش خواهد داد .  بسته بندی های مناسبی نیز برای محصولات شما در نظر گرفته شده است که محصول شما درون آن قرار گرفته تا از صدمه دیدن ، شکسته شدن و … محصول و قطعات جلوگیری خواهد شد .

 

راه ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ صنعتی ، کلیشه سازی ، شابلون سازی ، ساخت فیکسچر ، کیفیت رنگ و … به صفحه  ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت  WWW.ISATISPRINT.COM   مراجعه نموده و و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس  با مشاورین این مجموعه تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *